۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۲
۲۰ مدل ظروف غذاخوری سفالی جدید در لالجین با قیمت مناسب

۲۰ مدل ظروف غذاخوری سفالی جدید در لالجین با قیمت مناسب

به نظر شما چرا مردم ظروف سفالی و سرامیکی را به ظروف چینی و آرکوپال ترجیح می‌دهند؟

به گزارش بازار، به نظر شما چرا مردم ظروف سفالی و سرامیکی را به ظروف چینی و آرکوپال ترجیح می‌دهند؟

در راستای پاسخ به این سؤال قصد داریم در این مقاله درباره‌ی انواع ظروف غذاخوری جدید سفالی و سرامیکی که در شهر لالجین تولید می‌شوند صحبت کنیم. اگر شما هم به این ظروف رنگارنگ، فانتزی و زیبا علاقه دارید، از شما دعوت می‌کنیم تا انتهای این مطلب با شهر سفال همراه باشید تا بیشتر با این ظروف کاربردی و بسیار زیبا آشنا شوید.

خرید ظروف غذاخوری جدید از لالجین

در بازار ایران انواع مختلفی از ظروف غذاخوری با طرح‌ها و جنس‌های متنوع تولید و عرضه می‌شوند. از جمله می‌توان به ظروف آرکوپال، ظروف شیشه‌ای، ظروف کریستال، ظروف سرامیکی و ظروف سفالی اشاره کرد.

ما در اینجا می‌خواهیم انواع ظروف غذاخوری سرامیکی و ظروف غذاخوری سفالی را بررسی کنیم.

جدیدترین ظروف غذاخوری عروس

اگر نوعروس هستید و برای جهیزیه خود به دنبال ظروفی با قیمت مناسب و طرح‌های متنوع و زیبا هستید پیشنهاد می‌شود حتما این مطلب را مطالعه کنید تا شما را با مدل های بسیار متنوع و زیبا از ظروف غذاخوری آشنا کند. شما می توانید طرح‌های مختلفی از این ظروف را تهیه کنید و جلوه‌ی زیبایی به آشپزخانه خود بدهید.

ظروف غذاخوری سرامیکی

ظروف غذاخوری سرامیکی

این ظروف انتخابی عالی برای آشپزخانه هستند و به دلیل تنوع و کیفیت، بسیار مورد اقبال قرار گرفته‌اند. این ظروف از مواد سرامیکی ساخته شده و پس از شکل‌دهی، خشک کردن، حرارت دهی در کوره، نقاشی شده و با لعاب پوشانده می‌شوند. ظروف سرامیکی سبک‌تر از ظروف چینی هستند و گرما را به مدت طولانی‌تری نگه می‌دارند.

این ظروف به دلیل مقاومت در برابر حرارت و تنوع در طراحی و مدل، برای استفاده روزمره و همچنین مناسبت‌های خاص بسیار مناسب هستند. ظروف سرامیکی را می‌توان در مایکروویو و ماشین ظرفشویی نیز قرار داد، اما باید دقت کرد که آنها در فرهای با حرارت بالا استفاده نشوند.

یکی از مزایای ظروف سرامیکی، عدم واکنش‌پذیری آنها است. به این معنی که طعم و بوی غذاها را تغییر نمی‌دهند و برای سرو انواع غذای سرد و داغ مناسب هستند. همچنین این ظروف به دلیل سطح صاف و غیرمتخلخل خود، تمیز کردن آسانی دارند و لکه‌ها به راحتی از روی آنها پاک می‌شوند.

ظروف سرامیکی با کیفیت بالا معمولاً دارای لعاب یکنواخت و بدون ترک هستند و در برابر شوک‌های حرارتی مقاوم‌تر می‌باشند.

قیمت ظروف غذاخوری سرامیکی

ظروف سرامیکی نسبت به ظروف آرکوپال و چینی، قیمت کمتری دارند و نسبت به ظروف سفالی، قیمت بیشتری دارند، قیمت هر محصول با توجه به ابعاد آن و رنگ و لعابی که برای نقاشی آن استفاده شده است متفاوت است، بطور کلی ظروف سرامیکی که در شهر لالجین تولید می‌شوند به دلیل اینکه از تولیدی عرضه می‌شوند قیمت بسیار مناسبی دارند.

انواع ظروف غذاخوری سرامیکی

ظروف غذاخوری سرامیکی در طرح‌های مختلفی تولید می‌شوند که شامل طرح‌های پاستلی و ساده، مرمری، ملورین، رنگین‌کمان، آلیش، ماربل، اشکی، شره‌ای، گلدار و غیره هستند، اینها نام‌هایی هستند که برای هر طرحی گذاشته شده تا به این اسم شناخته شوند، شما می‌توانید تمام این طرح‌ها را در سایت شهر سفال مشاهده کنید.

جدیدترین ظروف غذاخوری سرامیکی

جدیدترین ظروف غذاخوری سرامیکی

شما جدیدترین ظروف غذاخوری سرامیکی را می‌توانید در شهر لالجین پیدا کنید، در شهر لالجین کارخانه‌های زیادی وجود دارند که  مدل های متنوعی از ظروف غذاخوری را با کیفیت عالی تولید می‌کنند، تنوع مدل در این ظروف به حدی است که موردپسند سایر کشورها قرار گرفته و هرساله به کشورهای مختلفی مانند روسیه ارسال می‌شوند.

ظروف غذاخوری سرامیکی که در شهر لالجین تولید می‌شوند و در فروشگاه شهر سفال موجود هستند، شامل بشقاب پلوخوری، خورشت خوری، پیش دستی، پارچ و لیوان، کاسه و پیاله، ظرف سالادخوری، انواع دیس برنج، دیس کباب، پیتزاخوری، انواع اردوخوری و ظروف مزه خوری، سرویس چایخوری و ظروف پذیرایی، مرغ خوری و انواع تابه، ظروف سرو نوشیدنی و مدل‌های مختلفی که هر کدام در چند طرح و رنگ مختلف تولید می‌شوند و همگی در سایت شهر سفال موجود هستند.

سرویس غذاخوری سرامیکی فانتزی

ظروف غذاخوری که در شهر لاجین تولید می‌شوند شامل تمام اجزای ظروف سرامیکی هستند، شما می‌توانید طرح‌های مختلف را مشاهده کنید و از بین آنها یک طرح را انتخاب کنید و ظروفی که نیاز دارید را باهم ست کنید و بصورت یک سرویس کامل ۲نفره تا چند نفره تهیه کنید.

سرویس غذاخوری سرامیکی گلدار

سرویس غذاخوری سرامیکی گلدار

یکی از طرح‌های پرفروش ظروف غذاخوری سرامیکی، طرح گلدار است، طرح های زیرلعابی ظروف سرامیکی چندسالی است که در لالجین تولید می‌شوند و به مرور زمان طرح‌های جدید و زیباتری روی ظروف نقاشی می‌شوند.

خرید ظروف غذاخوری سرامیکی

اگر به دنبال مجموعه‌ی بی نظیری از ظروف غذاخوری سرامیکی هستید که هم کیفیت خوبی داشته باشند و هم قیمت مناسبی داشته باشند تا بتوانید با خیال راحت خرید خود را انجام دهید، به شما پبشنهاد می‌کنیم که ظروف موردنیاز خود را از طریق سایت شهر سفال بصورت مستقیم از شهر لالجین تهیه کنید.

ظروف غذاخوری سفالیظروف سفالی رنگی

همان‌طور که می‌دانید ظروف سفالی از جمله قدیمی‌ترین ظروفی هستند که بشر برای نگهداری و مصرف غذا از آنها استفاده کرده است. این ظروف از خاک رس ساخته می‌شوند و به دلیل داشتن چسبندگی فراوان، به راحتی قابل شکل‌دهی هستند.

ظروف سفالی به دو دسته لعاب‌دار و بدون لعاب تقسیم می‌شوند که هر کدام خواص و کاربردهای مخصوص به خود را دارند.

ظروف سفالی لعاب دار معمولاً برای پخت و پز انواع غذاهای خانگی مناسب هستند، در حالی که ظروف سفالی بدون لعاب بیشتر برای تهیه ماست و نگهداری آب استفاده می‌شوند. استفاده از ظروف سفالی می‌تواند به حفظ سلامت بدن کمک کند، زیرا این ظروف می‌توانند خاصیت اسیدی غذا را کاهش دهند و برای افرادی که مشکلات گوارشی دارند مفید هستند.

علاوه بر این ظروف سفالی به دلیل ساختار متخلخلی که دارند می‌توانند به دفع سموم موجود در آب کمک کنند و طعم طبیعی نوشیدنی‌ها را حفظ نمایند.

قیمت ظروف سفالی همدان

ظروف سفالی به دلیل اینکه از مواد سبک‌تری ساخته می‌شوند، نسبت به سایر ظروف مانند ظروف سرامیکی قیمت مناسب‌تری دارند و با محیط سازگار هستند. این محصولات از جمله ظروفی هستند که در اکثر منازل پیدا می‌شوند.

ظروف سفالی رنگی

ظروف سفالی در شهر لالجین در دو رنگ سبز و آبی لاجوردی تولید می‌شوند و مانند سایر ظروف اجزای مختلفی دارند که شامل بشقاب پلوخوری، خورشت خوری، پیش‌دستی، پارچ و لیوان، پیاله، سالادخوری، سرویس چایخوری و غیره هستند.

این ظروف بسیار نوستالژی و خاطره‌انگیز هستند و از جمله محصولاتی هستند که چندین سال است در شهر لالجین تولید می‌شوند و همچنان بعد از گذشت چندسال قدیمی نشده و افراد زیادی هستند که هنوز هم این ظروف را به ظروف جدید ترجیح می‌دهند.

خرید ظروف غذاخوری سفالی

برای خرید انواع ظروف غذاخوری سفالی از لالجین کافی است وارد سایت شهر سفال شوید و بعد از مشاهده‌ی محصولات و بررسی آنها، ظروفی که موردپسند است را انتخاب کنید و با قیمت بسیار مناسب درب منزل تحویل بگیرید. سفارش شما بعد از ثبت، بسته‌بندی شده و توسط سیستم حمل و نقل پست ارسال می‌شود.

کد خبر: ۲۹۰٬۰۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • نصیری GB ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
      1 0
      من خیلی وقت بود میخواستم آنلاین از لالجین خرید کنم برای خرید ظروف غذاخوری، خیلی خوشحال شدم که سایت شهر سفال رو پیدا کردم.