۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
۷۷ واحد تولیدی و صنعتی با سرمایه گذاری ۷ هزار میلیارد تومان در بوشهر در دست اجراست
در گفت و گو با بازار مطرح شد:

۷۷ واحد تولیدی و صنعتی با سرمایه گذاری ۷ هزار میلیارد تومان در بوشهر در دست اجراست

بوشهر- حیدریه مدیر کل امور اشتغال و سرمایه گذاری استانداری بوشهر گفت: ۷۷ واحد تولیدی و صنعتی با سرمایه گذاری ۷ هزار میلیارد تومان در بوشهر در دست اجراست.

ضرغام حیدریه در بازدید از طرح های صنعتی و تولیدی استان بوشهر در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال" جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شده و تقویت بخش خصوصی گامی بلند در تحقق شعار سال است.

وی افزود: در حوزه صنعتی و تولیدی و اقتصادی، در استان بوشهر طی دو سال اخیر سرمایه گذاری های خوبی انجام شده و امیدوارم این روند تداوم یابد.

مدیر کل امور اشتغال و سرمایه گذاری استانداری بوشهر خاطر نشان کرد: احیای واحدهای راکد و نیمه راکد و افزایش ظرفیت تولید واحدهای صنعتی نیز از راهکارهای مهم برای جهش تولید در سال جاری است.

حیدریه تصریح کرد: اکنون ۷۷ واحد صنعتی و تولیدی در استان در حال اجراست که تکمیل این واحدها از اولویت های حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری استان بوشهر است.

وی اضافه کرد: این واحدها از پیشرفت فیزیکی ۶۰ تا ۸۰ درصد برخوردارند و بالغ بر ۷ هزار میلیارد تومان در آنها سرمایه گذاری می شود.

مدیرکل امور اشتغال و سرمایه ‌گذاری استانداری بوشهر گفت: با تکمیل و بهره برداری از واحدهای صنعتی و تولیدی مذکور، بیش از ۲۵۰۰ شغل جدید ایجاد می شود.

حیدریه افزود: رفع موانع واحدهای صنعتی یاد شده مورد توجه و تاکید قرار دارد و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنیم.

کد خبر: ۲۹۰٬۰۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha