۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۶
ابراز رضایت اهالی کوی‌های مختلف سطح حوزه از اقدامات شهرداری منطقه ۲ تبریز

ابراز رضایت اهالی کوی‌های مختلف سطح حوزه از اقدامات شهرداری منطقه ۲ تبریز

تبریز-به دنبال اقدامات بموقع و تاثیرگذار شهرداری منطقه ۲ در رفع مشکلات شهروندان، اهالی ساکن در کوی‌های مختلف از اقدامات این منطقه قدردانی کردند.

به گزارش بازار، رفع خطر از ترانشه‌های کوی سرخوش، رفع مشکلات متعدد اهالی کوی رجایی‌شهر و به دنبال آن، احداث پردیس رسانه و هنر و همچنین پاسخ به مطالبات محلات و مجتمع‌های مختلف از جمله مجتمع فجر و ... از جمله اقدامات بموقع و تاثیرگذار شهرداری منطقه ۲ طی ماه‌های اخیر بوده است.

مطالبات جدی اهالی کوی‌های بزرگ و پرجمعیت رجایی شهر و سرخوش در سطح حوزه منطقه ۲، با همت موسی علی‌پور زنوزی شهردار منطقه ۲ و دیگر پرسنل تلاشگر این منطقه پاسخ داده شده و خواسته‌های به‌حق اهالی محلات مختلف سطح منطقه در موعد مقرر برآورده شده است.

در این راستا صبح امروز حجت‌الاسلام والمسلمین رسول برگی عضو شورای اسلامی شهر تبریز به همراه موسی علی‌پور زنوزی شهردار منطقه ۲ به کوی سرخوش رفت تا ضمن بررسی پیشرفت پروژه رفع خطر از ترانشه‌های این کوی، نکته نظرات اهالی این کوی را جویا شود. در این بازدید اهالی کوی سرخوش ضمن تشکر از زحمات شورای اسلامی شهر و شهرداری تبریز، از اقدامات بموقع و تلاش جدی شهردار منطقه ۲ قدردانی کردند.

پیش از این نیز به دنبال بازدید یعقوب هوشیار شهردار تبریز از پروژه پردیس رسانه و هنر، اهالی کوی رجایی شهر بابت رفع مشکل چندین ساله ساکنان این کوی از شورای اسلامی شهر، شهرداری تبریز و شهرداری منطقه ۲ قدردانی کرده بودند.

گفتنی است موسی علی‌پور زنوزی شهردار منطقه ۲ بر اساس دستور یعقوب هوشیار شهردار تبریز و با توجه به رویکرد کلی مدیریت شهری، با ساکنان سطح حوزه این منطقه در ارتباط بوده و روزانه ضمن بازدید از محلات، کوی‌ها، مجتمع‌ها، مساجد و مدارس و همچنین پروژه‌های در حال اجرای منطقه، طبق برنامه‌ دیدارهایی با اهالی و مراجعه‌کنندگان دارد.

بر اساس برنامه، شهردار منطقه ۲ روزهای دوشنبه هفته بطور منظم پذیرای تعداد قابل توجهی از شهروندان ساکن در این منطقه است و در جریان این دیدارها، ضمن شنیدن مشکلات و مطالبات شهروندان، خواسته‌های قانونی و قابل انجام آنها را اجرا و یا دستورات لازم در این خصوص را صادر می‌کند.

کد خبر: ۲۸۹٬۹۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha