۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۷
اهداف قیمت تان کوین پس از جنجال نات کوین و تزریق پول به اکوسیستم!
تحلیل تکنیکال TON

اهداف قیمت تان کوین پس از جنجال نات کوین و تزریق پول به اکوسیستم!

پس از لیست شدن بازی کلیکی نات کوین در صرافی ها و پامپ قیمت آن، تزریق پول به اکوسیستم بلاک چین تان کوین شدت گرفت و پذیرش بیشتر میم کوین ها ممکن است به روند صعودی قیمت قوت ببخشد.

هادی بهرامی؛ بازار: تان کوین با نماد اختصاری (TON) توکن بومی شبکه بلاک چین The Open Network میباشد که با هدف تسهیل امورات پرداخت (تراکنش ها) و استقلال مالی با حمایت بنیاد تلگرام به وجود آمده است. تان کوین با ارزش بازار ۱۸ میلیارد دلار و حجم معاملات ۵۶۰ میلیون دلار در جایگاه نهم فهرست توکن های کوین مارکت کپ (CMC) قرار دارد که دارای مبلغ ۴۰۰ میلیون دلار نقدینگی قفل شده (TVL) است و بنظر می آید توکن بدون پروژه نات کوین دروازه ورود کاربران تلگرام به دنیای کریپتو کارنسی و از طرفی تزریق نقدینگی در گردش درون شبکه را باز کرد.

اگر بخواهیم در مقیاسی بزرگ تر به قضیه نگاه کنیم، افراد میتوانند به جای سهام شرکت های دارای پیام رسان، ارز دیجیتال تان کوین را بخرند و اگر خیلی پر ریسک تر هستند میتوانند به سمت توکن های زیر مجموعه و درون اکوسیستم تان بروند. در آینده نزدیک به تحلیل بنیادی واقع بینانه و عمیق ارز دیجیتال تان کوین خواهیم پرداخت؛ اما در ادامه این مقاله به تحلیل تکنیکال این ارز میپردازیم تا سرمایه گذاران با آگاهی بیشتری اقدام به خرید و فروش این ارز کنند.


تحلیل تکنیکال تان کوین (TON)
قیمت تان کوین در جولای ۲۰۲۲ توانست از عمیق ترین کف خود با افزایش ۹۵۶ درصدی به محدوده ۷.۹ دلار برسد که در حال حاضر درگیر مقاومت سنگین ۸ دلار است و برای ادامه صعود باید این مقاومت شکسته شود. اگر قیمت بتواند از سقف ۸ دلار عبور کند، اهداف ۱۲ و ۲۱ دلار در دسترس خواهند بود؛ در غیر اینصورت، حمایت ۵.۵ و نهایتا ۳ دلار را در اصلاحات احتمالی مد نظر قرار خواهیم داد. این ارز با توجه به متریک های بنیادی و سنگین بودن ارزش بازارش شاید نتواند پامپ خیره کننده ای در بولران پیش رو داشته باشد؛ اما میتوان بازدهی ۵۰۰ درصدی را برای این ارز در نظر گرفت.

اهداف قیمت تان کوین پس از جنجال نات کوین و تزریق پول به اکوسیستم!

کد خبر: ۲۸۹٬۸۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha