۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۶
کشف و جمع آوری ۳۷ دستگاه استخراج رمز دارایی غیرقانونی در حوزه الکتریکی شهرستان زبرخان

کشف و جمع آوری ۳۷ دستگاه استخراج رمز دارایی غیرقانونی در حوزه الکتریکی شهرستان زبرخان

پیگیری حقوقی خسارات وارده توسط واحد حقوقی مدیریت برق شهرستان زبرخان و دفتر حقوقی و رسیدگی به شکایات شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی در دست اقدام است.

به گزارش بازار، پیرو اخبار واصله از منابع خبری در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوص استفاده غیرمجاز از انرژی برای استخراج رمز ارز، نمایندگان مدیریت برق شهرستان زبرخان پس از هماهنگی حقوقی استانی و اخذ دستور مقام محترم قضایی از دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۹ مشهد مقدس برای ورود به محل، با همراهی نیروهای خدوم اطلاعات سپاه پاسداران و فراجا، نسبت به مراجعه به یک واحد دامداری در اراضی روستای دیزباد پایین اقدام و ۳۷ دستگاه استخراج رمز دارایی غیرقانونی کشف، صورتجلسه و جمع آوری گردید.

فرد یا افراد سودجو با سوء استفاده از انشعاب برق دامداری به صورت غیرقانونی نسبت به بهره برداری از دستگاه های استخراج رمز دارایی اقدام نموده بودند که تجهیزات مربوطه توسط نمایندگان مدیریت برق شهرستان زبرخان جمع آوری و جهت تعیین تکلیف در اختیار ضابط محترم قضایی قرار گرفت.

شایان ذکر است پیگیری حقوقی خسارات وارده توسط واحد حقوقی مدیریت برق شهرستان زبرخان و دفتر حقوقی و رسیدگی به شکایات شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی در دست اقدام است.

کد خبر: ۲۸۹٬۸۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha