۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۴
۱۴۰ سایت مخابراتی در روستاهای مازندران راه اندازی شد
مدیرعامل مخابرات مازندران:

۱۴۰ سایت مخابراتی در روستاهای مازندران راه اندازی شد

بابل - نوروزی، مدیرعامل مخابرات مازندران گفت: طی دو سال گذشته ۱۴۰ سایت مخابراتی در روستاهای استان راه اندازی شده است.

علی نوروزی در گفت وگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: با همکاری اداره‌کل فناوری اطلاعات مازندران ظرف دوسال گذشته حدود ۳۵۰ سایت همراه اول از محل اعتبارات دولتی uso و اعتبارات همراه اول در شهرستان‌ها و روستاهای استان ابلاغ که حدود ۱۴۰ سایت نصب و راه‌اندازی شد تا پوشش صوت و دیتای مشترکین همراه اول در سراسر استان تکمیل شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران با اشاره به ابتکار خوب طرح نجما در اجرای پروژه‌ ها گفت: ۸۰۰ پروژه برای ۶۳ شهرستان در قالب طرح نجما در استان پیش بینی شد که با ظرفیت سازی های صورت گرفته این طرح به خوبی در استان برگزار شد.

نوروزی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه در دولت گذشته تنها یک روستا از فیبر نوری برخوردار بوده است، گفت: در حال حاضر ۳۵۰ روستای مازندران از این نعمت برخوردار شده اند و مازندران از جمله استان هایی بوده است که توانسته در پوشش دهی در روستاها توانسته مقام خوبی را کسب کند.

وی با عنوان این که ۲۱۰ سایت فاز همراه اول در حوزه شهری برای پوشش و فراگیری ارتباطات همراه اول در استان دایر شده است، گفت: هزار و ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای آن صرف شده است و تمامی مناطق شهری به اینترت ۴جی مجهز شده است.

کد خبر: ۲۸۹٬۶۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha