۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۱
۷.۶ هزار نفر در زنجان موفق به اخذ وام ودیعه مسکن شدند
مدیرکل راه و شهرسازی زنجان:

۷.۶ هزار نفر در زنجان موفق به اخذ وام ودیعه مسکن شدند

زنجان- مدیرکل راه و شهرسازی زنجان با بیان اینکه ۱۸ هزار و ۴۱۹ نفر در استان برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن به بانک معرفی شدند، گفت: هفت هزار و ۶۰۷ نفر تا کنون این وام را دریافت کرده‌اند.

به گزارش بازار و به نقل از راه و شهرسازی زنجان، جعفر قزوینیان با بیان اینکه طی دو سال گذشته بیش از ۲۸ هزار و ۹۲ زنجانی برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن ثبت نام کردند،گفت: از این تعداد دو هزار و ۹۲۰ نفر رد درخواست شدند.

وی با بیان اینکه ۱۸ هزار و ۴۱۹ نفر از متقاضیان در استان زنجان برای دریافت ودیعه مسکن به بانک معرفی شدند،گفت: در این میان ۷ هزار و ۶۰۷ نفر معادل ۳۰ درصد از ثبت نام کنندگان وام ودیعه مسکن را دریافت کردند که مبلغ دریافتی بیش از ۴۵۵ میلیارد تومان بوده است.

مدیرکل راه‌ و شهرسازی استان زنجان گفت: دو هزار و ۷۸۷ نفر از متقاضیان وام ودیعه مسکن در استان توسط بانک رد شدند.

اعتبارات محدود است

قزوینیان تاکید کرد: پرداخت وام ودیعه مسکن منوط به دارا بودن سه شرط است و متقاضیان دریافت این تسهیلات باید متأهل یا سرپرست خانوار بوده و در حال حاضر فاقد مالکیت باشند و همچنین دارای اجاره‌نامه رسمی و ثبت شده در سامانه ثبت معاملات املاک و اسکان و دارای کد رهگیری بوده و تاریخ انعقاد اجاره‌نامه واحد مسکونی بعد از مورخ ۱۴۰۱.۱۰.۱ باشد.

وی از تداوم ثبت نام تسهیلات ودیعه مسکن در استان خبر داد و ادامه داد: مردم استان می‌توانند به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن وزارت راه و شهرسازی به آدرس http://saman.mrud.ir مراجعه کرده و ثبت نام کنند.

مدیرکل راه‌وشهرسازی زنجان، با بیان اینکه میزان تسهیلات ودیعه مسکن برای متقاضیان واجد شرایط در استان زنجان به حداکثر ۱۵۰ میلیون تومان با بازپرداخت پنج ساله افزایش یافته است،افزود: مستاجرینی که از تسهیلات ودیعه مسکن تاکنون استفاده نکردند در اولویت برای دریافت تسهیلات بانکی مذکور هستند.

قزوینیان بیان داشت: تعداد زیاد متقاضیان و محدودیت اعتبار موجب تشکیل صف های شلوغ برای دریافت وام ودیعه مسکن در بانک های استان شده است که با همکاری بیشتر بانک ها امیدواریم این مشکل مرتفع شود.

کد خبر: ۲۸۹٬۵۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • نظری IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
      0 0
      من همه شرایط روبرای وام داشتم ولی هربانکی مراجعه کردم گفتن بودجه نداریم اکثراخانواده شهدا وجانبازان موفق به دریافت وام شدن.