۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۳
لغزش قیمت سولانا بر روی حمایت ۱۶۰ دلاری!
تحلیل تکنیکال سولانا SOL

لغزش قیمت سولانا بر روی حمایت ۱۶۰ دلاری!

قیمت ارز دیجیتال سولانا با نماد SOL تا وقتی که بر روی حمایت ۱۶۰ دلار قرار دارد، خبری از ریزش نخواهد بود؛ اما اگر این حمایت شکسته شود، کف قوی ۱۲۶ دلار در دسترس خواهد بود.

هادی بهرامی؛ بازار: ارز دیجیتال سولانا توکن بومی پروژه ای است که یک پلتفرم قرارداد های هوشمند دارد و دارای بلاکچین غیرمتمرکز و پرسرعت است با کارمزد کم میباشد. حدودا ۵ نفر گرداننده اصلی پروژه هستند که مدام بر روی توسعه فنی شبکه و همچنین برنامه های مالی پروژه کار میکنند و از سال ۲۰۱۷ تا کنون پیشرفت های چشمگیری در مسائل پرداخت درون شبکه، جذب سرمایه، بازار های معاملاتی، افزایش نقدینگی قفل شده درون اکوسیستم (tvl) و رفع باگ های امنیتی شبکه داشته اند.

این رمزارز محبوب و شناخته شده بازار با ارزش بازار ۷۷ میلیارد دلاری و حجم معاملات ۱.۷ میلیارد دلاری در جایگاه پنج فهرست ارز های دیجیتال سایت معتبر کوین مارکت کپ (CMC) قرار دارد. در ادامه به تحلیل تکنیکال کوتاه مدت ارز دیجیتال سولانا با نماد SOL خواهیم پرداخت تا سرمایه گذاران با آگاهی بیشتری اقدام به معامله این توکن کنند.


تحلیل تکنیکال سولانا SOL
قیمت سولانا طی یکماه اخیر با افزایش ۴۹ درصدی از محدوده ۱۲۶ دلار به ۱۸۷ دلار رسید که پس از واکنش منفی در نزدیکی مقاومت ۲۰۵ دلاری شروع به اصلاح ۱۱ درصدی کرده است که در حال حاضر در محدوده ۱۶۷ دلار قرار دارد. حمایت ۱۶۰ دلار در بازه کوتاه مدت نباید از دست برود؛ در غیر اینصورت حمایت ۱۲۶ دلاری در دسترس خواهد بود که میتواند محدوده تقاضای قیمت باشد. قیمت با حفظ حمایت ۱۶۰ دلار میتواند تا هدف ۲۰۵ دلار رشد داشته باشد که در صورت عبور از آن هم میتواند تا ۲۵۲ دلار حرکت صعودی خود را ادامه دهد. اوسیلاتور rsi کف کانال موازی خود را از دست داده است و انتظار میرود پس از واکنش منفی که به مقاومت چندگانه داشته است به ریزش بیشتر قیمت کمک کند؛ البته تا وقتی که کف کوتاه مدت ۱۶۰ دلار حفظ شود، خبری از ریزش بیشتر نخواهد بود.

لغزش قیمت سولانا بر روی حمایت ۱۶۰ دلاری!

کد خبر: ۲۸۹٬۵۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha