۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۶
با کلیک کردن، ارز دیجیتال CEXP دریافت کنید!
آموزش کسب درآمد رایگان

با کلیک کردن، ارز دیجیتال CEXP دریافت کنید!

ارز دیجیتال ککس پی پروژه تحت حمایت و اداره صرافی ککس دات آی او میباشد که با توجه به اعتبار و پتانسیل رشد صرافی، احتمال لیست شدن و پامپ قیمتی توکن آن بسیار زیاد است.

هادی بهرامی؛ بازار: چند ماه گذشته برخی از افراد با کلیک کردن و انجام برخی تسک ها در یک بازی تلگرامی توانستند صاحب چند صد هزار و یا حتی میلیون سکه نات کوین شوند که با لیست شدن در اکثر صرافی ها پول خوبی به جیب زدند. نات کوین بر بستر شبکه تان کوین، بلاکچین تحت حمایت بنیاد تلگرام راه اندازی شد و با تبلیغات عظیم از طریق بازی کردن توانست سرمایه و کاربران زیادی را جذب کند و با لیست شدن در صرافی های مختلف قابل خرید و فروش شود. اکنون یک بازی دیگری وجود دارد که همانند نات کوین و تپ سواپ کلیکی است و با کلیک کردن یک دکمه میتوانید سکه CEXP دریافت کنید. https://t.me/cexio_tap_bot?start=1716712060481990

ارز دیجیتال ککس پی متعلق به صرافی ککس دات آی او و تحت حمایت و اداره تیم این صرافی کوچک و پر پتانسیل بازار میباشد که همین مورد به اعتماد ما می افزاید. اکسچنج ککس دات آی او به مبلغ ۴ میلیون و ۷۳۶ هزار دلار در زمان نگارش این مقاله حجم معاملات دارد که از ۴۵۲ رمزارز مختلف جهت معامله کاربران، پشتیبانی میکند و البته باید خاطر نشان کرد که بیشترین ارزش معاملات را تتر با ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار دلار دارد و پس از آن اتریوم با ۳۷۰ هزار دلار در جایگاه پر حجم ترین ها در این صرافی معامله میشود.

وضعیت شبکه های اجتماعی این رمزارز خوب است؛ زیرا تلگرام آن، ۱ میلیون و ۹۰۰ هزار عضو دارد که اکثرا فعال هستند و حتی تیک آبی هم توسط بنیاد تلگرام دریافت کرده است که نشان دهنده اعتماد به اعتبار ککس دات آی او میباشد. توکن بومی این صرافی در توییتر هم حساب رسمی دارد که آکمان طلایی خورده است و ۹۴۲ هزار فالور دارد که نشان میدهد حساب فعال است و توییتر علاوه بر کاربران به این صرافی و توکن متعلق به آن که در ربات تلگرامی استخراج میشود اعتماد دارد. https://t.me/cexio_tap_bot?start=1716712060481990


۱- لینک را در قیمت پیام های ذخیره شده و یا به کسی ارسال کنید و داخل برنامه تلگرام بر روی آن بزنید و سپس وارد ربات شوید.

۲- پس از ورود به ربات، گزینه استارت را زده و به راحتی وارد صفحه ماینینگ شوید و با کلیک بر روی سکه، ارز ککس پی دریافت کنید.

۳- در قسمت farm میتوانید به کشت سود بپردازید و در این قسمت به صورت خودکار با زدن استارت برای شما سکه جمع میکند و میتوانید پس از چند ساعت برداشت و به سکه های خود اضافه کنید.

۴- این بازی به شما نسبت به تپ سواپ، نات کوین و... به تعداد بسیار کمتری سکه میدهد و با چند انگشت به صورت همزمان نمیتوانید صاحب سکه شوید و همین مورد، اعتماد ما را به ارزش و اعتبار پروژه بیشتر میکند و با توجه به داشتن صرافی به عنوان پشتوانه، کاربرد در امور پرداختی و سپرده گذاری درون پلتفرم و اعتماد پیام رسان ها و افراد معروفی همچون جاستین سان بنظر می آید رتبه توکن پس از رویداد لیستینگ کمتر از 300 باشد.

۵- به استخراج خود ادامه دهید تا زمانی که رمز ارز CEXP متعلق به صرافی ککس دات آی او در صرافی ها لیست شده و قابل خرید و فروش شود.

کد خبر: ۲۸۹٬۳۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • حمید IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۵
      9 0
      برنامه خوبیه
    • saeid IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      5 1
      این پروژه اگه توکنش و عرضه کنه به احتمال زیاد فقط در صرافی خودش قابل دریافته . صرافی cex یک صرافی بریتانیایی و متاسفانه متمرکز هست . یعنی نیاز به احراز هویت داره و برای مایی که تحریم هستیم غیرقابل دسترسی هست شاید هم بشه برای بعضیا ولی خیلی سخته