۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۷
۹۵ درصد متانول کشور به چین صادر می شود| تولید ۲۴ محصول در حوزه پایین دست متانول
در گفت و گو با بازار مطرح شد؛

۹۵ درصد متانول کشور به چین صادر می شود| تولید ۲۴ محصول در حوزه پایین دست متانول

بوشهر- دیداری مدیرعامل پتروشیمی زاگرس با بیان اینکه ۹۵ درصد متانول کشور به چین صادر می شود از تولید ۲۴ محصول در حوزه پایین دست متانول خبر داد.

متین دیداری در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی، امسال را به نام سال " جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری کردند و تمام واحدهای تولیدی موظف به تلاش برای افزایش تولید کنونی هستند.

وی افزود: پتروشیمی ها نقش موثری در تولید و اشتغال و افزایش ارزآوری دارند و پتروشیمی زاگرس در سال جاری برای رشد و جهش تولید از تمام توان و ظرفیت موجود بهره می برد.

مدیر عامل پتروشیمی زاگرس خاطر نشان کرد: حمایت از شرکت های دانش بنیان و فناور و استفاده از ظرفیت جوانان خلاق و با کیفیت، راهکار این مجموعه برای توسعه و پیشرفت است که بحمدالله به نتایج خوبی نیز رسیده ایم.

دیداری تصریح کرد: تا سال ۱۴۰۷، بیش از ۳۳ میلیون تن به ظرفیت متانول کشور افزوده می شود که با اجرای طرح های نوآورانه و خلاقانه محقق خواهد شد.

مدیر عامل پتروشیمی زاگرس گفت: با تلاش جوان فناور و متخصص، ۲۴ محصول در حوزه پایین دست متانول تولید می شود که گامی در توسعه صادرات محصولات پتروشیمی است.

دیداری افزود: تکمیل زنجیره ارزش محصولات راهبردی از دغدغه های این مجموعه است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنیم.

مدیر عامل پتروشیمی زاگرس یادآور شد: اکنون ۹۵ درصد متانول کشور به چین صادر می شود و درآمد ارزی قابل توجهی نیز در بر دارد.

کد خبر: ۲۸۸٬۹۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha