۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۴
بورس اوراق بهادار آمریکا، ETF اتریوم را هم تایید کرد!
خبر تایید ETF اتریوم

بورس اوراق بهادار آمریکا، ETF اتریوم را هم تایید کرد!

سازمان بورس اوراق بهادار آمریکا ETF رسمی اتریوم را نیز چند ماه پس از بیت کوین تایید کرد که پس از حدودا چند هفته قابل معامله خواهد بود.

هادی بهرامی؛ بازار: کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) فرم های ۱۹b-۴ را برای ETF های بلک راک، ونِک، بیت وایز، گری اسکیل، فیدلیتی، اینوسکو گلکسی، آرک اینوست و فرانکلین تمپلتون تایید کرد که خبر بسیار خوبی محسوب میشود و البته این موسسات های اعتباری باید اظهارنامه های ثبت s-۱ خود را قبل از شروع معامله اعمال کنند.

سازمان بورس اوراق بهادار (SEC) گفتگو هایی را با صادرکنندگان درخواست ETF آغاز کرده است؛ اما با توجه به فرم های s-۱ مشخص نیست که چقدر طول میکشد تا معاملات به صورت رسمی آغاز شوند ولی با این وجود تحلیلگران حدس میزنند که ممکن است چند هفته یا چند ماه طول بکشد.

ارز دیجیتال اتریوم در حال حاضر با قیمت ۳۶۹۴ دلار، ارزش بازار ۴۴۴ میلیارد دلار، حجم معاملات ۴۷ میلیارد دلار با ۳.۳ درصد کاهش در جایگاه دوم بازار قرار دارد که قبل از تایید ETF افزایش قیمت را تجربه کرد و پس از آن با اصلاح مواجه شد که پیش بینی میشود این خبر در بلند مدت اثر بسیار مثبتی بگذارد و در کوتاه مدت حنثی و بدون تاثیر باشد.


صندوق ETF چیست؟
ای تی اف‌ ها مانند سبد هایی هستند که از دارایی‌ های مالی مختلف تشکیل میشوند و سرمایه‌ گذاران با خرید واحد های آن، میتوانند ریسک ضرر خود را تعدیل کنند. با راه اندازی صندوق ETF برای ارز ها، سرمایه زیادی از راه قانونی و مورد تایید سازمان های رسمی جذب ارز های مورد نظر میشود که در بلند مدت میتواند تاثیر زیادی بر تشدید رومند صعودی بگذارد.

کد خبر: ۲۸۸٬۵۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha