۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۵
قیمت اتریوم در حال نزدیک شدن به سقف مهم!
آپدیت تحلیل تکنیکال اتریوم

قیمت اتریوم در حال نزدیک شدن به سقف مهم!

قیمت اتریوم در حال نزدیک شدن به سقف مهم ۴۰۷۰ دلار است که در صورت واکنش منفی به آن ممکن است با ریزش مواجه شود و در مقابل، با عبور از آن میتواند تا اهداف بالاتری رشد کند.

هادی بهرامی؛ بازار: ارز دیجیتال اتریوم توکن بومی شبکه erc۲۰ است که اکوسیستم بسیار بزرگی را در حوزه دیفای و بلاکچین داراست و همچنین این کوین را به عنوان لیدر صنعت دیفای از لحاظ نقدینگی، بلاکچین و اکوسیستم و حتی پلتفرم های سپرده گذاری میشناسند. ما تحلیلگران بنیادی بازار ارز دیجیتال، اتریوم را بعد از بیت کوین قدیمی ترین شبکه قدرتمند میدانیم که به تنهایی میتوان کل صنعت دیفای را رهبری کند و توسط ویژگی های منحصر به فرد خود خدمات بسیاری را به مردم ارائه دهد. در این مقاله به تحلیل تکنیکال کوتاه مدت اتریوم خواهیم پرداخت و روند پیش روی آنرا به صورت کامل بررسی خواهیم کرد تا سرمایه گذاران با آگاهی بیشتری اقدام به خرید و فروش کنند.


تحلیل تکنیکال اتریوم
قیمت اتریوم طی ۲۰ روز اخیر با افزایش ۳۶ درصدی از محدوده ۲۸۷۰ دلار به ۳۹۲۴ دلار رسیده است که در حال حاضر نزدیک به مقاومت مهم ۴۰۷۰ دلار میباشد و برای صعود بیشتر باید این محدوده مقاومتی را شکسته و بر روی آن تثبیت دهد. ظرف سه روز گذشته، یک فاز اسپایک برای قیمت ایجاد شد که آن را با نوسان ۲۸ درصدی به سمت بالا پرتاب کرد و در قدم بعدی انتظار میرود که یک کانال تریدینگ رنجی زیر مقاومت ۴۰۷۰ دلار شکل بگیرد که اگر بتواند از مقاومت عبور کند، اهداف بالاتری را در نظر خواهیم گرفت؛ اما اگر واکنش منفی نشان دهد، حمایت ۳۷۲۰ و ۳۲۰۰ دلار در دسترس خواهد بود. حمایت ۳۲۰۰ دلار یک ناحیه اثبات شده میباشد که سطح حمایت اکستند شده داینامیک، خلاء فشار نقدینگی در ولیوم پروفایل و حمایت استاتیک در آن ناحیه قرار دارند که بعید است به راحتی بخواهد از دست برود.

قیمت اتریوم در حال نزدیک شدن به سقف مهم!


تحلیل دامیننس اتریوم
شاخص تسلط اتریوم در هفت روز اخیر در واکنش مثبت به کف عمیق ۱۵.۴ درصد با افزایش ۲۰.۵ درصدی توانست تا ۱۸.۵ درصد پامپ کند و در حال حاضر مهم ترین مقاومت شاخص محدوده ۱۹.۱ درصد است. در صورت شکست مقاومت ۱۹.۱ درصد میتوان اهداف بالاتری را در نظر گرفت که احتمال در رشد قیمت خود اتریوم و حتی سایر آلت کوین های کوچک تر تاثیر بگذارد؛ در غیر اینصورت با واکنش منفی به مقاومت، ریزش تا حمایت معتبر ۱۷ و سپس همان ۱۵.۴ درصد محتمل خواهد بود.

قیمت اتریوم در حال نزدیک شدن به سقف مهم!

کد خبر: ۲۸۸٬۴۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha