۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۷
۱۳۰۰ درخواست مردمی مربوط به تعاون سفر دولت در مازندران ثبت شد
مدیرکل تعاون مازندران:

۱۳۰۰ درخواست مردمی مربوط به تعاون سفر دولت در مازندران ثبت شد

ساری- باقری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به ثبت هزار و ۳۰۰ درخواست در سفر دولت مربوط به این اداره کل، گفت: احیای واحدهای تولیدی و تعاونی های راکد جزو برنامه ها است.

علی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اظهار این که یکی از اقدامات خوب دولت احیای واحدهای راکد به شمار می رود، بازگشت این واحدها را در توسعه اشتغال، بهبود و توسعه کسب وکار موثر دانست و افزود: با توجه به شعار سال باید تعاونی ها و واحدهای تولیدی را احیا کنیم.

وی با اشاره به سفر دولت به مازندران از برپایی میز خدمت در اداره کل تعاون خبر داد و گفت: در این میز به هزار و ۳۰۰ درخواست در بخش های مختلف تعاون، کار و رفاه اجتماعی رسیدگی شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با بیان این که رویکرد خدمت رسانی دولت سیزدهم توانسته بسیاری از مشکلات را حل کند، افزود: خوشبختانه ۹۰ درصد درخواست‌های سفر اول در این سفر تکرار نشد و بیشتر متقاضیان جدید بودند.

باقری از برپایی رویداد اشتغال در استان خبر داد، افزود: این رویداد با حضور تعدادی از کاریابی های مهم و تاثیرگذار و مدیران برای اشتغال جوانان و کارجویان برگزار شد.

کد خبر: ۲۸۷٬۷۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha