۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۷
معرفی ۳ نمایندگی برتر هایک ویژن در ایران

معرفی ۳ نمایندگی برتر هایک ویژن در ایران

بدون شک یکی از بهترین و معروف ترین برندهای حوزه تجهیزات دوربین مداربسته، برند هایک ویژن است که نمایندگی‌های مختلفی در ایران دارد.

به گزارش بازار، بدون شک یکی از بهترین و معروف ترین برندهای حوزه تجهیزات دوربین مداربسته، برند هایک ویژن است که نمایندگی‌های مختلفی در ایران دارد. محصولات این برند در بسیاری از کشورها به فروش می‌رسند و در چند سال اخیر شاهد این بوده‌ایم که هایک ویژن توانسته جایگاه خوبی در ایران به دست آورد. آنچه که برند هایک ویژن را از سایر برندهای دوربین های مداربسته متمایز می‌کند، فناوری های پیشرفته و نوآورانه، سابقه زیاد در زمینه تولید محصولات نظارت تصویری و محصولاتی با کیفیت بالا هستند که در کنار آن ها، خدمات پس از فروش و پشتیبانی مناسبی هم به مشتریان خود ارائه می‌دهد. البته، گارانتی‌ها و خدمات پس از فروشی که توسط نمایندگی‌های این برند در سطح کشور ارائه می‌گردند، با هم تفاوت‌هایی دارند؛ اما اگر بخواهیم به ۳ نمایندگی برتر هایک ویژن در ایران اشاره کنیم، هایک ویژن لند یکی از آن‌ها خواهد بود.

برند هایک ویژن؛ بهترین در ایران

شرکت هایک ویژن، یک شرکت چینی است که به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده دوربین‌های مداربسته در جهان شناخته می‌شود. این شرکت با ارائه انواع مدل‌ها و محصولات در زمینه نظارت تصویری، توانسته است در سال‌های اخیر به عنوان پر فروش ترین برند در جهان شناخته شود.

برند هایک ویژن در ایران نیز مانند سایر کشورها توانسته بازار قابل توجهی از فروش تجهیزات نظارت تصویری را به خود اختصاص دهد و توسط نمایندگی‌های معتبری همچون هایک ویژن لند محصولات خود را در اختیار مشتریان ایرانی قرار دهد. این شرکت برای انواع کاربران، از صاحبان خانه‌های کوچک تا صاحبان کارخانه‌های بزرگ و پیچیده، محصولات متنوع و حرفه‌ای ارائه می‌دهد. همچنین، نرم‌افزارهای کاربردی قوی را نیز برای مدیریت این تجهیزات فراهم کرده که باعث افزایش محبوبیت برند هایک ویژن در بازار ایران شده است.

دوربین‌های مداربسته هایک ویژن دارای تنوع بالایی هستند؛ اما به طور کلی هر کدام از این دوربین‌ها در زیر مجموعه دوربین‌های هایک ویژن توربو HD یا دوربین‌های هایک ویژن تحت شبکه قرار می‌گیرند. دوربین‌های توربو اچ دی آن دسته از دوربین هایی هستند که برای انتقال سیگنال دوربین تا دستگاه ضبط‌ کننده تصویر DVR/NVR، از سیگنال‌های آنالوگ HD استفاده می‌کنند و جزو نسل اولیه سیستم‌های مداربسته هستند.

نقاط قوت دوربین‌های هایک ویژن:

  • توجه به رضایت مشتری با افزایش کیفیت و ارائه قیمت مناسب

  • نصب آسان، پایداری و مقاومت بالا

  • ارائه انواع نرم‌افزارهای مدیریت و کنترل دوربین مداربسته

  • تنوع بسیار بالا در محصولات، لنزهای باکیفیت و قابلیت‌های ارتقا و گسترش سیستم ها

نقاط ضعف دوربین‌های هایک ویژن:

  • وجود برندهای تقلبی این شرکت در بازار (برای جلوگیری از این مورد، حتماً از نمایندگی معتبر شرکت همچون هایک ویژن لند دوربین موردنیاز خود را خریداری کنید.)

  • محدود بودن مدل‌هایی که همراه با تصویر، صدا را نیز ضبط می‌کنند.

  • قیمت نسبتا بالاتر نسبت به برند های دیگر

معرفی ۳ نمایندگی برتر هایک ویژن در ایران

دوربین مداربسته هایک ویژن را از کجا تهیه کنیم؟

تجهیزات امنیتی این برند در بازار موجود هستند، اما از آنجا که احتمال خرید دوربین مداربسته فیک و تقلبی هایک ویژن نیز بسیار بالاست، بهترین راهکار این است که برای خرید دوربین مداربسته هایک ویژن به نمایندگی‌های معتبر این شرکت در ایران مانند هایک ویژن لند، هایک ویژن تهران و تارتن دژ مراجعه کنید. خرید دوربین هایک ویژن از نمایندگی‌های معتبر، این اطمینان خاطر را به شما می‌دهد که تمامی دوربین‌های مداربسته این کمپانی، اورجینال هستند و با استفاده از آن‌ها، قطعاً از تمام مزیت‌های امنیتی دوربین مداربسته هایک ویژن بهره مند خواهید شد. به علاوه، با خرید از نمایندگی‌ها، گارانتی و خدمات پس از فروش معتبری هم دریافت می‌کنید که می‌تواند تضمینی بر عملکرد صحیح و قابل اعتماد دوربین‌ها باشد.

به گزارش ایرنا، از جمله برترین نمایندگی‌های رسمی هایک ویژن در ایران، شرکت های زیر هستند.

  • هایک ویژن لند: شرکت هایک ویژن لند در سال ۱۳۹۵ با هدف فعالیت تخصصی در حوزه سیستم‌های دوربین مداربسته Hikvision و ارائه خدمات شبکه‌های داده تأسیس شده است. این شرکت معتبر، خط مشی خود را در راستای به کارگیری تخصص‌های مختلف و کارآمد، همچنین ادغام آن‌ها برای پیاده‌سازی بهترین سیستم‌های دوربین مداربسته هایک ویژن، شبکه داده و اتاق‌های سرور، مشخص کرده است. تمامی محصولات هایک ویژن ارائه شده توسط هایک ویژن لند دارای گارانتی پارس ارتباط هستند و مشتریان این شرکت می توانند ضمن خرید محصولات هایک ویژن، نصب و اجرای دوربین مداربسته خود را نیز به همین شرکت بسپارند.

  • هایک ویژن تهران: از سال ۱۳۸۷، شرکت کمیران با نام تجاری هایک ویژن تهران، فعالیت خود را در زمینه تجهیزات نظارتی و حفاظتی آغاز نموده است. این مجموعه به عنوان منبع اصلی فروش محصولات Hikvision و های لوک در ایران شناخته می‌شوند.

  • هایک ویژن سنتر (تارتن دژ): این شرکت در حوزه واردات و پخش تجهیزات حفاظتی، نظارتی و امنیتی فعالیت می‌کند. هایک سنتر به طور مستمر تلاش کرده است تا با ارائه خدمات و محصولات با کیفیت، در راستای ارتقا سطح ایمنی، رفع مشکلات و نیازهای نظارتی در بخش‌های مختلف اداری، سازمانی، منازل شخصی و سایر محیط‌هایی که نیاز به حفاظت و نظارت دارند، گام بردارد.

نکات مهم برای خرید دوربین مداربسته هایک ویژن

علاوه بر اینکه برای خرید دوربین‌های مداربسته این برند باید به سراغ نمایندگی‌های معتبری مانند هایک ویژن لند یا هایک ویژن تهران بروید، چند نکته اساسی را هم باید در نظر داشته باشید تا بتوانید خریدی مناسب و مطمئن داشته باشید. اول از همه دقت داشته باشید که دوربین مداربسته هایک ویژن اصل را بخرید؛ بنابراین حتماً خرید از نمایندگی معتبر این شرکت را اولویت خود قرار دهید تا از ضمانت کیفیت محصولات مطمئن باشید. بعد از این، نیازهای نظارتی و امنیتی خود را بشناسید تا بتوانید بهترین نوع دوربین اعم از دوربین‌های بی‌سیم، آنالوگ و... را خریداری کنید.

همچنین برای اینکه بهترین و مناسب ترین قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن را بخرید، فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های مختلف مثل نمایندگی های هایک ویژن را بررسی کنید تا با مقایسه قیمت‌ها، خریدی به صرفه و مطمئن داشته باشید و در آخر، توجه به گارانتی و خدمات پس از فروش را فراموش نکنید.

معرفی ۳ نمایندگی برتر هایک ویژن در ایران

سخن پایانی

به طور کلی برای خرید دوربین مداربسته هایک ویژن، به خاطر داشته باشید که تمام محصولات این برند از کیفیت بالایی برخوردار اند؛ بنابراین هر یک از مدل‌های دوربین مداربسته هایک ویژن را انتخاب کنید، دیگر نگرانی‌ای از بابت کیفیت آن نخواهید داشت. اما مهم تر از همه این است که برای خرید دوربین‌های اورجینال یا اصل این شرکت با ضمانت کیفیت آن‌ها، به سراغ یکی از نمایندگی‌های رسمی آن بروید.

از آنجا که کمپانی هایک ویژن در ایران دارای نمایندگی رسمی است، شما می‌توانید برای خرید انواع مدل‌های دوربین مداربسته این شرکت با قابلیت‌های مختلف و کارایی‌های متفاوت، از نمایندگی هایک ویژن مانند هایک ویژن لند اقدام کنید. این مجموعه، نمایندگی پارس ارتباط را هم داراست که به گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش خود شهرت دارند؛ از این رو، اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر درباره تجهیزات امنیتی هایک ویژن هستید، می‌توانید به منبع این مقاله در سایت ایرنا مراجعه فرمایید.

کد خبر: ۲۸۷٬۲۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha