۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۹
اجرای بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان پروژه به همت کارکنان نفت و گاز مارون
مدیر امور مالی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون خبر داد

اجرای بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان پروژه به همت کارکنان نفت و گاز مارون

مدیر امور مالی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون گفت: ۷۲ پروژه با ارزش بر ۱۰ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون از سوی کمیسیون مناقصات این شرکت تصویب و اجرا شده است.

به گزارش بازار، زرین‌تاج مرادی حجم زیاد کار را مصداق همت کارکنان و هدف‌گذاری نظام‌مند سازمان به‌منظور دستیابی به اهداف تولیدی به‌ویژه جهش تولید برشمرد و بیان کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون ۶۷ پروژه تک‌مرحله‌ای را بررسی کردیم که از این تعداد ۳۴ پرونده به ارزش ۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال وارد فاز اجرایی شده و مابقی در حال بررسی هستند.

وی افزود: در بخش پرونده‌های دومرحله‌ای نیز ۷۷ پروژه را ارزیابی کردیم که از بین آن‌ها ۳۸ پروژه به ارزش بیش از ۳ هزار و ۱۰ میلیارد ریال اجرا شد و ۳۹ پروژه دیگر در حال انجام است.

مدیر امور مالی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون تصریح کرد: اهداف و برنامه‌های امسال این شرکت در بخش امور مالی بر پاسخ‌گویی سریع‌تر، شتاب‌دهی به کارسازی اسناد مالی، بهره‌جویی از سامانه‌هایی همچون سادا و افزایش تعامل با مراجع ذی‌ربط به‌منظور پشتیبانی بهینه‌تر از تولید و ایجاد زمینه‌های لازم برای جهش تولید متمرکز شده‌ است.

کد خبر: ۲۸۷٬۰۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha