۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۵
احتمال افزایش قیمت اتریوم با حمایت در محدوده ۲۸۷۰ دلار
تحلیل تکنیکال اتریوم

احتمال افزایش قیمت اتریوم با حمایت در محدوده ۲۸۷۰ دلار

احتمال افزایش قیمت اتریوم بیشتر است؛ زیرا بر روی حمایت معتبر ۲۸۷۰ دلار قرار دارد که با حفظ آن میتواند برای سایر آلت کوین ها در کوتاه مدت نقش اهرم را بازی کند.

هادی بهرامی؛ بازار: ارز دیجیتال اتریوم با نماد eth در جایگاه دوم بازار قرار دارد که سرمایه گذاران از یک دید خاصی به آن نگاه میکنند و معتقدند میتواند شاخص وضعیت سایر آلت کوین ها هم باشد؛ به همین خاطر تحلیل و بررسی روند قیمتی آن جدای از متریک های بنیادی باید به صورت هفتگی، ماهانه و حداقل سالانه جهت سرمایه گذاری انجام شود تا بتوان علاوه بر قیمت خود توکن بومی شبکه، وضعیت سایر آلت کوین ها و کلیت بازار را از دید قیمتی بررسی کرد. در ادامه به تحلیل تکنیکال کوتاه مدت اتریوم خواهیم پرداخت و روند پیش روی آنرا به صورت کامل بررسی خواهیم کرد تا سرمایه گذاران با آگاهی بیشتری اقدام به خرید و فروش کنند.


تحلیل تکنیکال کوتاه مدت
قیمت ارز دیجیتال اتریوم طی ۲ ماه اخیر با کاهش ۳۰ درصدی مواجه شد و از ناحیه ۴۰۹۳ دلار به ۲۹۲۷ دلار رسیده است و در حال حاضر بر روی حمایت معتبر ۲۸۷۰ دلار قرار دارد که طبیعتا نباید از دست برود؛ در غیر اینصورت، حمایت معتبر ۲۵۴۰ دلار در دسترس خواهد بود. قیمت با حفظ حمایت ۲۸۷۰ دلار و شکست مقاومت ۳۲۲۰ دلار میتواند تا اهداف ۳۹۰۰ و ۴۴۰۰ دلار رشد کند و البته باید به این نکته توجه کرد که این اهداف، مقاومت نیز هستند که باید در برخورد قیمت با آنها سیو سود یا فروش انجام داد. اوسیلاتور rsi در حال حاضر در محدوده ۴۵ قرار دارد که ناحیه ۳۲ حمایت خوبی جهت افزایش تقاضا و چرخش روند است.

احتمال افزایش قیمت اتریوم با حمایت در محدوده ۲۸۷۰ دلار

کد خبر: ۲۸۶٬۹۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha