۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۰
آزمون PASSWORD , آزمون زبان پسورد تضمینی , راهنمای اخذ مدرک صفر تا صد

آزمون PASSWORD , آزمون زبان پسورد تضمینی , راهنمای اخذ مدرک صفر تا صد

آموزش زبان کرایه چیان، با ۱۴ سال سابقه ، اکنون با افتخار راه‌اندازی بخش ویژه‌ برای آزمون PASSWORD تضمینی را اعلام می دارد.

آموزش زبان کرایه چیان، با ۱۴ سال سابقه ، اکنون با افتخار راه‌اندازی بخش ویژه‌ برای آزمون PASSWORD تضمینی را اعلام می دارد. در این بخش، برای داوطلبانی که به دنبال کسب نمره در آزمون زبان پسورد در مدت زمان کوتاه و با سطوح زبانی متوسط یا پایین هستند، آیتم تضمینی ویژه‌ای برنامه ریزی شده است تا در کمترین زمان ممکن به اهداف زبانی خود دست یابند.

داوطلبان محترم که مایل به کسب اطلاعات بیشتر درباره چگونگی دریافت مدرک هستند، لطفاً بر روی زیر کلیک نمایند :

آزمون PASSWORD

آزمون PASSWORD , آزمون زبان پسورد تضمینی , راهنمای اخذ مدرک صفر تا صد


کدام دانشگاه‌ها مدرک آزمون Password را می‌پذیرند؟ و اعتبار بین‌المللی آزمون زبان Password چگونه است؟

از سال ۲۰۱۵، آزمون Password Skills Plus، که یک شاخه تخصصی از آزمون Password Skills محسوب می‌شود، توسط بسیاری از موسسات آموزشی مورد استفاده و پذیرش قرار گرفته است. این آزمون به عنوان یک ابزار ارزیابی زبان انگلیسی معتبر شناخته می‌شود و توسط برترین دانشگاه‌های انگلستان و قبرس، به همراه دیگر دانشگاه‌های بین‌المللی شناخته شده در سراسر جهان، پذیرفته شده است.

داوطلبین گرامی برای مشاهده لیست تمام دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی که مدرک آزمون زبان پسورد را قبول می‌کنند کافیست بر روی لینک زیر کلیک نمایند

آزمون زبان پسورد

توضیح کامل آزمون زبان Password

آزمون Password Skills Plus به عنوان یک ابزار سریع و مؤثر برای تایید سطح دانش زبان انگلیسی افراد متقاضی ورود به دانشگاه‌ها و کالج‌ها طراحی شده است. این آزمون، که می‌توان آن را در هر زمانی از شبانه‌روز و از طریق وب‌کم در محیط خودتان تحت نظارت آنلاین به انجام رساند، فرصتی بی‌نظیر برای ارزیابی مهارت‌های زبانی ارائه می‌دهد.

آزمون Password Skills Plus به عنوان یک استاندارد در فرآیند پذیرش دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی متعدد به کار رفته و شما می‌توانید فهرستی از موسساتی که این آزمون را به رسمیت می‌شناسند در لینک زیر مشاهده کنید.

آزمون پسورد

هزینه ثبت‌نام برای آزمون Password چقدر است؟

قیمت ثبت‌نام در آزمون زبان Password ۱۱۰ پوند است که بعد از اضافه کردن مالیات بر ارزش افزوده، به مجموع ۱۳۲ پوند می‌رسد. پرداخت این مبلغ از طریق کارت‌های ویزا و مسترکارت امکان‌پذیر است و داوطلبان می‌توانند برای مشاوره و استفاده از خدمات ثبت‌نام با این مرکز تماس بگیرند.

داوطلبان گرامی برای کسب اطلاعات از نحوه دقیق ثبت نام می توانند بر روی لینک زیر کلیک نمایند.

آزمون زبان PASSWORD

کد خبر: ۲۸۵٬۶۳۹

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha