۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵
طرح‌های مهم حوزه راه و شهرسازی در ایلام رونمایی شد
از طریق ویدئوکنفراس رئیس جمهور؛

طرح‌های مهم حوزه راه و شهرسازی در ایلام رونمایی شد

ایلام- مراسم افتتاح و کلنگ زنی از ۱۰ طرح مهم حوزه راه و شهرسازی استان ایلام با حضور رئِیس جمهور و با اعتبار ۱۱ هزار میلیارد تومان از طریق ویدئو کنفراس آغاز شد.

به گزارش بازار، صبح امروز پنجشنبه مراسم افتتاح و کلنگ زنی از ۱۰ طرح مهم حوزه راه و شهرسازی استان ایلام با حضور رئِیس جمهور و با اعتبار ۱۱ هزار میلیارد تومان از طریق ویدئو کنفراس آغاز شد.

از این تعداد هفت طرح با مجموع سرمایه گذاری بیش از ۲۹ هزار میلیارد ریال بهره برداری و همچنین سه طرح با اعتباری بالغ بر ۸۰ هزار میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

رونمایی از آزاد راه پل زال - مورموری - دهلران - چیلات به طول ۱۲۶ کیلومتر با سرمایه گذاری ۳۳ هزار میلیارد ریال و آغاز عملیات اجرایی اتصال ایلام به شبکه ریلی کشور به ارزش یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال از مهمترین این طرح‌ها است.

افتتاح ۲۳۰ کیلومتر بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی با اعتبار چهار هزار و ۲۸۹ میلیارد ریال، تکمیل پروژه‌های در دست اقدام شامل ۴۷۰ کیلومتر بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی به ارزش ۲۱ هزار میلیارد ریال از دیگر طرح‌های حوزه راه و شهرسازی در این مراسم است.

افتتاح هفت هزار و ۹۰۰ متر مربع از ساختمان‌های دولتی و عمومی با اعتبار ۲۸۰ میلیارد ریال، تکمیل پروژه‌های در دست اقدام شامل ۴۸ هزار متر مربع از ساختمان‌های دولتی و عمومی به ارزش یک هزار و ۵۴۰ میلیارد ریال و افتتاح یک هزار و ۳۰۰ واحد مسکن مهر در شهرستان‌های ایلام، دهلران و آبدانان با اعتبار ۸۷۰ میلیارد ریال، عملیات اجرایی احداث ۹ هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن به ارزش ۴۶ میلیارد ریال از دیگر طرح‌هایی است که در برنامه ویدئویی با حضور رئیس جمهور دستور آغاز به کار آن داده شد.

کد خبر: ۲۴٬۸۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha