۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۱
۱۴۰ واحد تولیدی راکد در مازندران فعال می شود
معاون استاندار مازندران:

۱۴۰ واحد تولیدی راکد در مازندران فعال می شود

ساری- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: امسال ۱۴۰ واحد تولیدی راکد شناسایی شده و به چرخه تولید بازمی گردند.

به گزارش خبرنگار بازار، حسن خیریان پور سه شنبه در حاشیه نشست ستاد مقابله با کرونا در استانداری مازندران با بیان اینکه امسال ۱۴۰ واحد تولیدی راکد و در تملک بانکها شناسایی شده و به چرخه تولید بازمی گردند، اظهار داشت: سال گذشته ۱۲۰ واحد تولیدی راکد در استان به مدار تولید وارد شدند.

وی نرخ مشارکت اقتصادی را در استان ۴۶ درصد اعلام کرد و گفت: در سال جاری ۲۲ پروژه نیمه تمام که دارای بیش از ۶۰ درصد رشد فیزیکی هستند، تکمیل می شود.

وی اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این طرح های نیمه کاره را ۳۰ هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: استان مازندران از نظر بهبود فضای کسب و کار رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده است.

خیریان پور، ایجاد هلدینگ سرمایه گذاری و فعال کردن شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولتی را از مهمترین گام ها برای رونق و جهش اقتصادی برشمرد و گفت: ایجاد سه هزار و ۸۰۰ واحد بومگردی در استان در سال جاری جزو برنامه ها است.

معاون استاندار مازندران، توسعه کشت گیاهان دارویی را از دیگر برنامه های رونق اقتصادی در استان ذکر کرد و گفت: در حال حاضر هزار و ۹۰۰ هکتار  از اراضی استان به کشت گیاهان دارویی اختصاص دارد که امسال ۴۰۰ هکتار به این سطح افزوده می شود.

کد خبر: ۲۴٬۷۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha