۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
بودجه بخش تعاون به ۱۰۲ هزار میلیارد تومان رسید
معاون وزیر تعاون در گفتگو با بازار:

بودجه بخش تعاون به ۱۰۲ هزار میلیارد تومان رسید

بابل- مسکنی، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بودجه بخش تعاون را ۱۰۲ هزار میلیارد تومان ذکر کرد.

مهدی مسکنی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان این که برای توانمندسازی تعاونی های فعال و اعطای تسهیلات متناسب با هر تعاونی، تعاونی های کشور رتبه بندی خواهند شد، افزود: تعاونی ها متناسب با بکارگیری اشتغال و ظرفیت موجود در صادرات، رتبه بندی می شوند.

وی برطرف کردن مشکلات و ایجاد اشتغال در تعاونی های کشور را از اولویت های دولت سیزدهم برشمرد و گفت: برای رفع موانع موجود در حوزه فعالیت شرکت‌ های تعاونی دانش‌ بنیان و احیای فعالیت آنها به طور خاص، حمایت های قانونی و تسهیلاتی صورت می گیرد.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بخش دیگری از سخنانش یکی از مشکلات در حوزه فعالیت های اقتصادی را آموزش عنوان کرد، گفت: بسیاری از شرکت ها نحوه دریافت وام را نمی‌ دانند و در نهایت یک بدهکار به جامعه معرفی می‌ شوند که باید در این زمینه آموزش های لازم ارائه شود.

مسکنی با اشاره به اینکه تعاونی ها نیز باید در بانک توسعه و تعاون گردش مالی داشته باشند، افزود: در این چرخه اقتصادی همگان باید به هم کمک کنند و صندوق ضمانت سرمایه‌ گذاری تعاون نیز دریافت و پرداخت تسهیلات را تسهیل می‌ کند و انتظار داردیم که متقاضیان نیز گردش مالی را در این بانک داشته باشند.

وی با اشاره به بودجه بخش تعاون گفت: پس از ۱۱ سال، بخش تعاون توانست ۲۵ درصد از تسهیلات تبصره ۱۶ و ۱۸ را به خود اختصاص دهد و مبلغ ۱۰۲ هزار میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته شده است.

کد خبر: ۲۳۰٬۸۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha