۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
معامله ۳.۱ میلیون تن انواع کالا و محصول در بورس کالا

معامله ۳.۱ میلیون تن انواع کالا و محصول در بورس کالا

­بازار فیزیکی بورس کالای ایران در هفته پایانی خرداد میزبان­ معامله­ ۳ میلیون و ۱۲۷ هزار و ۵۱۸ تن انواع کالا و محصول و ۷۰ دستگاه خودرو به ارزش بیش از ۲۸.۶ هزار میلیارد تومان بود.

به گزارش بازار، در هفته گذشته تالار محصول‌های صنعتی و معدنی بورس کالا شاهد معامله ۲ میلیون و ۶۱۳ هزار و ۷۲۷ تن انواع کالا و محصول و ۷۰ دستگاه خودرو به ارزش بیش از ۱۹ هزار و ۸۱۳ میلیارد تومان بود.

در این تالار یک میلیون و ۲۳۰ هزار و ۷۶۰ تن سیمان، ۸۴۲ هزار تن سنگ آهن، ۳۹۲ هزار و ۳۴۲ تن فولاد، ۱۴۷ هزار تن آهن اسفنجی، ۷ هزار و ۵۷۵ تن آلومینیوم، ۵ هزار و ۸۴۶ تن مس، یک هزار تن فلز روی و ۲۰۰ تن کنسانتره مولیبدن معامله شد. ۵۸۸ دستگاه خودرو نیز در این تالار فروخته شد.

در هفته معاملاتی منتهی به ۳۱ خرداد، در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی، ۴۹۷ هزار و ۲۳۰ تن انواع کالا و محصول به ارزش بیش از ۸ هزار و ۳۱۹ میلیارد تومان به فروش رسید.

در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی ۲۲۰ هزار و ۶۶۶ تن قیر، ۱۱۵ هزار تن وکیوم باتوم، ۹۴ هزار و ۱۹۰ تن مواد پلیمری، ۳۳ هزار و ۷۰۷ تن مواد شیمیایی، ۲۷ هزار تن لوب کات، ۴ هزار و ۲۹۰ تن روغن، ۲ هزار و ۲۶۰ تن گوگرد، ۶۵۰ تن فرآورده‌های نفتی، ۳۰۰ تن عایق رطوبتی و ۲۷۰ تن گازها و خوراک‌ها معامله شد.

بازار فرعی نیز شاهد معامله ۱۶ هزار و ۵۶۰ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۴۶۷ میلیارد تومان بود.

کد خبر: ۲۲۷٬۶۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha