۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱
شرکت کرکره هوشمند

شرکت کرکره هوشمند

کره‌های هوشمند را می‌توان در ابعاد مختلف و با طرح و رنگ‌های متنوع برای اماکنی مانند« پاساژها، فروشگاه‌ها، اماکن اداری، مجتمع‌های مسکونی، پارکینگ‌ها و بسیاری از محیط‌های دیگر مورد استفاده قرار داد.

به گزارش بازار، کاربرد گسترده کرکره‌های برقی سبب شده است که طی سال‌های اخیر استفاده از این درب‌های اتوماتیک گسترش زیادی یافته و امروزه در بسیاری از اماکن این نمونه درب‌های ایمن و زیبا را مشاهده می‌کنیم که نسبت به کرکره‌های قدیمی و یا در پایه سنتی مکانیسم بسیار ساده‌ای داشته و بدون دخالت نیروی انسانی و استفاده از روش فیزیکی باز و بسته می‌شوند.

این کرکره‌های هوشمند را می‌توان در ابعاد مختلف و با طرح و رنگ‌های متنوع برای اماکنی مانند« پاساژها، فروشگاه‌ها، اماکن اداری، مجتمع‌های مسکونی، پارکینگ‌ها و بسیاری از محیط‌های دیگر مورد استفاده قرار داد و از طراحی راحت با قابلیت باز و بسته شدن آسان و سریع این درب‌ها بهره‌مند شد.

طهرون در به عنوان معتبرترین شرکت کرکره هوشمند با بیش از ۱۵ سال تجربه و سابقه درخشان، موفق به تولید انواع کرکره برقی به همراه تجهیزات و یراق آلات مخصوص به این درب‌ها، موفق شده تولیدات خود را در سطح کشور عرضه نماید و برحسب کیفیت عالی و قیمت مقرون‌به‌صرفه جایگاه خاصی را در میان سایر رقبا به خود اختصاص داده است.

مزایای خرید از شرکت کرکره برقی طهرون در

طبیعتا اگر شما هم به عنوان یک متقاضی به دنبال خرید درب‌های اتوماتیک باشید؛ برایتان سوال ایجاد می‌شود که خرید از شرکت طهرون در نسبت به سایر مراکز چه مزایایی را در اختیار شما قرار خواهد داد.

  • کرکره‌های تولید شده توسط طهرون در از دو متریال آلومینیوم و فولاد تهیه می‌شوند که نمونه‌های آلومینیومی نسبت به شرایط جوی از آب و هوای خشک تا مرطوب مقاومت بسیار خاصی داشته و در برابر سایر عوامل مخرب نیز بسیار ایمن بوده و خاصیت ضد حریق دارد.

علاوه‌براین طول عمر بسیار بالایی داشته و در طول عملکرد خود از ریل خارج نمی‌گردد؛ همچنین می‌توانید طرح و رنگ دلخواه، لوگو و مشخصات محیط مدنظر خود را نیز روی کرکره چاپ نمایید.

مزایای خرید کرکره هوشمند از طهرون در

  • نمونه‌های فولادی عرضه شده توسط طهرون در نیز در بازار به درب‌های ضد سرقت معروف بوده و به دلیل مقاومت بسیار بالای آلیاژ فولاد در برابر شرایط نامساعد، ضربه، فشار، و... طول عمر و ایمنی بسیار بالایی دارند و به همین منظور است که برای اماکن مهمی مانند: بانک و صرافی‌ها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • فارغ از متریال بسیار خاصی که در کرکره‌های طهرون در مشاهده می‌کنید؛ آنچه که امنیت و کاربرد این درب‌های اتوماتیک را ارتقا داده است؛ قابلیت باز و بسته شدن توسط ریموت بوده که به این سبب احتمال ورود غیرمجاز و هرگونه تردد ممنوع را ناممکن می‌سازد.
  • خرید از شرکت کرکره هوشمند طهرون در به شما این امکان را می‌دهد که ظاهر کرکره را شخصی سازی کنید و با تعبیه درب‌هایی متناسب با محل مورد نظر در طرح و رنگ دلخواه شما، امکان برندسازی و تبلیغات به صورت رایگان نیز وجود داشته و می‌توانید از این طریق توجه عموم را به محیط مورد نظر خود جلب کنید.
  • در خصوص خرید کرکره برقی مانند هر تجهیزات اتومات دیگری، برخورداری از اصالت کالا و گارانتی اهمیت ویژه‌ای داشته و طهرون در با ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش شما را از ایمنی، استاندارد، طول عمر، کیفیت و کارایی بالای درب‌های عرضه شده توسط خود مطمئن می‌سازد.

با برخی از مزایای درب‌های هوشمند عرضه شده توسط شرکت معتبر طهرون در آشنا شدیم؛ اما علاوه‌براین با خرید و تعبیه درب‌ها هوشمند می‌توانید زیبایی ظاهری محیط، امنیت، تردد آسان و باز و بسته کردن راحت و غیر فیزیکی درب‌ها را برای خود مهیا سازید.

با توجه به مساحت درب ورودی، میزان تردد، شرایط محیطی و آب و هوا، احتمال قرارگیری در معرض رطوبت، حرارت و... نیز می‌توانید ابعاد، جنس و سایر مشخصات فنی درب مانند موتور، تیغه‌ها و دیگر تجهیزات و یراق آلات آن را نیز مشخص کنید.

خرید ارزان از شرکت کرکره هوشمند

مزایای بسیاری که کرکره هوشمند برقی از جوانب مختلف فراهم نموده‌اند سبب شده تا امروزه برای پوشش ورودی اماکن مختلف کاربرد گسترده‌ای داشته و به این ترتیب هر روزه بر شمار مخاطبان این درب‌های هوشمند افزوده می‌شود. در ادامه به برخی از مهمترین و فواید اصلی خرید کرکره هوشمند اشاره شده که در ادامه به معرفی مهمترین آنها پرداخته خواهد شد.

  • رونق بازار عرضه و تقاضا تولیدکنندگان و همچنین عرضه‌کنندگان زیادی را به این بازار فراخوانده به همین منظور خرید از طهرون در به عنوان مرکزی معتبر، درب‌ها را با قیمت‌های مصوب و اقتصادی همراه خواهد کرد.
  • خرید مستقیم از تولیدکننده احتمال برخورد با واسطه‌های فروش غیر رسمی و خرید از برندهای فیک و بی‌کیفیت را حذف می‌کند و به این ترتیب خرید شما جنبه اقتصادی و کیفی بیشتری خواهد داشت.
  • شرکت کرکره هوشمند طهرون در شرایط خرید آنلاین بدون نیاز به مراجعه حضوری از طریق راه‌های ارتباطی و فروش مجازی را برای مخاطبان خود در سراسر کشور فراهم نموده که این خدمات سبب کاهش صرف زمان، انرژی و سایر هزینه‌های جانبی می‌شود.

هریک از این موارد به نحوی در کاهش هزینه‌های تمام شده جهت خرید کرکره برقی موثر بوده و کافی است با مشاوران فروش طهرون در تماس حاصل نمایید تا شما را جهت خریدی مناسب با کاربرد مدنظر راهنمایی کنند و بتوانید کرکره‌ها را با قیمت مقرون‌به‌صرفه و کیفیت عالی در طرح و رنگ دلخواه خریداری کنید.

کد خبر: ۲۲۴٬۲۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha