۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۷
نمایندگی چراغ قوه های اسمال سان در ایران (فروشگاه جی لایت)

نمایندگی چراغ قوه های اسمال سان در ایران (فروشگاه جی لایت)

بدون شک خرید چراغ قوه از نمایندگی اسمال سان ( SMALL SUN ) ، بهترین روش خرید چراغ قوه برد بالا و ارزان قیمت است.

به گزارش بازار، بدون شک خرید چراغ قوه از نمایندگی اسمال سان ( SMALL SUN ) ، بهترین روش خرید چراغ قوه برد بالا و ارزان قیمت است. محصولات این برند آنقدر متنوع هستند که برای هر نیاز و با هر بودجه‌ای یک مورد مناسب برای خرید پیدا خواهید کرد. مهم‌تر از همه این‌که خرید چراغ قوه اسمال سان از نمایندگی به این معنی است که هیچ‌گونه نگرانی‌ بابت اصلی بودن کالا و قیمت آن را نخواهید داشت. تا پایان مطلب همراه ما بمانید و با ۶ مورد از بهترین چراغ قوه‌های اسمال سان آشنا شوید.

بهترین چراغ قوه اسمال سان

چراغ قوه مارک اسمال سان همانند نامش، یک خورشید کوچک در دستان شما خواهد بود. این کمپانی در زمینه تولید چراغ قوه مقرون به صرفه و قیمت مناسب یک سر و گردن از رقبای خود بالاتر است. کیفیت ساخت عالی، بُرد بالا و البته قیمت مناسب پارامترهای خوبی برای انتخاب و خرید چراغ قوه هستند.

اگر به یک چراغ قوه برای دوچرخه‌سواری، ماهیگیری، شکار و یا به‌طورکلی چراغ قوه‌ای با قابلیت چندمنظوره نیاز دارید، به‌طور قطع مناسب‌ترین و بهترین مدل چراغ قوه را از طریق نمایندگی اسمال سون پیدا خواهید کرد. چراغ قوه‌های مارک اسمال سان در اشکال مختلف دستی، پیشانی، پلیسی و ... تولید و به بازار عرضه شده‌اند. در ادامه برخی از مدل‌های پرفروش این برند را معرفی کرده‌ایم:

  • مدل T۱۶۸؛ بهترین چراغ قوه با برد بالا

اگر به‌دنبال یک چراغ قوه مارک خوب می‌گردید و دوست دارید یک چراغ قوه قیمت مناسب تهیه کنید، خرید چراغ قوه مدل T۱۶۸ از نمایندگی اسمال سان گزینهٔ خوبی است. بدنهٔ این چراغ قوه از جنس آلومنیوم ساخته شده‌است. لامپ به‌ کار رفته در آن ۱۵ وات توان دارد و قابلیت انتشار نور تا برد حدوی ۵۰۰ متر را دارد. محصول مذکور با استفاده از ۳ عدد باتری ۱۸۶۵۰ لیتیومی کار می‌کند.

مدل T۱۶۸ یکی از بهترین چراغ قوه مارک اسمال سان است که قابلیت ایجاد نوری به رنگ سفید یخی و یک دایره به شعاع ۳ تا ۴ متر نیاز کاربری که به نور تیز دارد را پاسخ می‌دهد. محصول نامبرده ویژگی‌های جالب‌توجهٔ دیگری از قبیل قابیت ضدآب، حالت‌های مختلف نوردهی و ... دارد.

جهت خرید چراغ قوه اسمال سان مدل T۱۶۸ می‌توانید به معتبرترین نمایندگی اسمال سان مراجعه کنید و این محصول را با قیمت مناسب‌تر از بازار تهیه بفرمایید.

  • مدل T۱۸۳؛ بهترین چراغ قوه شکاری

نمایندگی چراغ قوه های اسمال سان در ایران

چراغ قوه مدل T۱۸۳ تا حدودی شبیه به مدل T۱۶۸  است. هر دو محصول از کیفیت خوبی برخوردارند و با استفاده از یک لامپ پرقدرت از شرکت لومنیس روشنایی مناسبی را در برد مناسب ساطع می‌کنند. البته دو تفاوت عمده بین این دو محصول وجود دارد؛ یکی تفاوت در تعداد حالت‌های نوردهی و دومی تفاوت در نوع باتری به‌کاررفته در آن‌هاست. کسانی که قصد خرید چراغ قوه برای شکار را دارند، مدل T۱۸۳ اسمال سان گزینهٔ خوبی است. این محصول را نیز می‌توانید از  طریق نمایندگی فروش اسمال سان با قیمت مناسب تهیه کنید.

  • مدل E۴۰؛ بهترین چراغ قوه نورپخش

نمایندگی چراغ قوه های اسمال سان در ایران

یکی دیگر از مدل‌های چراغ قوه کیفیت خوب که از طریق نمایندگی چراغ قوه اسمال سان به‌آسانی در دسترس شما قرار خواهد گرفت، مدل E۴۰ است. این مدل چراغ قوه نور را به شکل بهتری از مدل‌های قبلی که ذکر کردیم پخش می‌کند. لامپ به‌کاررفته در این وسیله از نوع SS-T۴۰ است و با ۵ حالت نوردهی به نیازهای اکثر کاربران به‌خوبی پاسخ می‌دهد. برای مشاهده پرنور ترین و قوی ترین چراغ قوه های دستی اسمال سان اینجا کلیک کنید.

بهترین مدل‌های چراغ قوه پیشانی اسمال سان

کمپانی Small Sun به غیر از چراغ‌های مدل دستی، نوع دیگری از چراغ قوه را تولید و از طریق نمایندگی اسمال سان به فروش می‌رساند. چراغ قوه نوع پیشانی با استفاده از یک بند به دور سر بسته می‌شود. این نوع چراغ قوه به خاطر کاربری آسان و متنوع، موردپسند بسیاری از افراد قرار می‌گیرد. چند مدل از بهترین چراغ‌ پیشانی های برند اسمال سان را در زیر معرفی کرده‌ایم.

  • چراغ پیشانی ۳ لامپ اسمال سان مدل F۶۷۲T

نمایندگی چراغ قوه های اسمال سان در ایران

همان‌طوری که از نام این چراغ قوه مشخص است، با استفاده از سه عدد لامپ، روشنایی را به محیط موردنظر ساطع می‌کند. لامپ‌های این چراغ قوه قابلیت برد نوری در حدود ۱۵۰ متر را دارند. حالت‌های نوردهی این وسیله متنوع است، یعنی این‌که شما می‌توانید با چرخاندن لامپ مرکزی، نور را از حالت نور پخش به نقطه‌ای یا برعکس تغییر دهید. به غیر از دو حالت مذکور، حالت‌های دیگری برای این وسیله تعبیه شده‌است که یکی از آن‌ها حالت چشمک‌زن به‌منظور علامت‌دهی در موقعیت اضطراری است.

  • چراغ پیشانی ۵ لامپ اسمال سان مدل T۱۰۹

نمایندگی چراغ قوه های اسمال سان در ایران

شما می‌توانید تعداد زیادی از مدل های چراغ قوه پیشانی ۳ لامپ را در نمایندگی اسمال سان مشاهده کنید و مدل متناسب با نیاز و بودجهٔ خود را خریداری نمایید. یکی از بهترین چراع قوه‌های پیشانی با ۵ لامپ از برند اسمال سان مدل T۱۰۹ نام دارد. این مدل نسبت‌به سایر مدل‌های مشابه خود طراحی بهتر و جمع‌وجورتری دارد. لامپ‌ها و لنز به‌کاررفته در مدل مذکور کیفیت خوبی دارند. لامپ مرکز این چراغ قوه ۱۰ وات قدرت دارد و تا برد ۲۵ تا ۳۰ متر را روشن می‌کند.

  • چراغ پیشانی ۵ لامپ اسمال سان مدل W۶۴۷

نمایندگی چراغ قوه های اسمال سان در ایران

مدل دیگری از چراغ قوه‌های موجود در نمایندگی فروش اسمال سان مدل W۶۴۷ است. پرتاب نوری این محصول قوی‌تر از مدل‌های مشابهٔ خود است. همچنین به‌دلیل طراحی متفاوت رفلکتورها، پرتاب نور این چراغ قوه بیشتر از مدل‌های همتای خود است.

خرید عمده چراغ قوه اسمال سان

تمامی محصولات ذکر شده در این مقاله و طیف وسیعی از مدل‌های چراغ قوه مارک اسمال سان از قبیل بهترین چراغ قوه پلیسی، بهترین چراغ قوه نگهبانی و ... را می‌توانید از طریق سایت فروشگاه تخصصی چراغ قوه جی لایت به‌عنوان نمایندگی اسمال سان در ایران به آدرس www.glite.ir تهیه کنید.

جی لایت امکان خرید عمده چراغ قوه اسمال سان و ارسال از طریق باربری، پست، تیپاکس به سرتاسر ایران در سریع ترین زمان ممکن را فراهم کرده‌ است. البته این تنها مزیت جی لایت نیست. بلکه شما می‌توانید از راهنمای خرید، مشاورهٔ خرید، نحوهٔ خرید آسان، ارسال سریع و خدمات پشتیبانی قوی این مجموعه بهره‌مند شوید. جهت مشاوره و هر گونه سوال می توانید با شماره ۰۲۱۶۶۷۰۹۳۵۶ و یا ۰۹۱۰۷۴۴۷۹۷۴ تماس گرفته و یا در روبیکا و واتس آپ با ما در ارتبط باشید.

کد خبر: ۲۱۸٬۳۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • هاشمی IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
      2 4
      عالیه
    • نوذری IR ۰۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
      2 0
      قیمت ننوشتی