۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱
احتمال آغاز حرکت صعودی برای اتریوم طی روزهای آتی| آیا شاهد جهش قیمت خواهیم بود؟
تحلیل بازار رمز ارزها؛

احتمال آغاز حرکت صعودی برای اتریوم طی روزهای آتی| آیا شاهد جهش قیمت خواهیم بود؟

با افزایش مجدد قیمت بیت کوین به بالای ۲۸ هزار دلار طی اواخر هفته گذشته، قیمت اتریوم نیز تا حد چشمگیری با رشد مواجه شده و به نظر می رسد این رمزارز در ابتدای روندی صعودی قرار گرفته است.

به گزارش بازار؛ با افزایش مجدد قیمت بیت کوین به بالای ۲۸ هزار دلار طی اواخر هفته گذشته، قیمت اتریوم نیز تا حد چشمگیری با رشد مواجه شده و به نظر می رسد این رمزارز در ابتدای روندی صعودی قرار گرفته است.

اتریوم با اصلاح استاندارد خود در روز جمعه، بار دیگر روندی افزایشی را برای روز شنبه آغاز کرده که این حرکت می تواند منجر به ثبت بالاترین رکورد قیمت رمزارز دوم جهان طی هفت ماه گذشته شود. قیمت اتریوم در بازه زمانی بین ۱۷ مارس تا ۴ آوریل در محدوده بین ۱۷۰۳ دلار الی ۱۸۴۳ دلار در نوسان بوده است.

با اینحال، اتریوم موفق شد در ۵ آوریل از این بازه خارج شده که نشان دهنده جهش احتمالی قیمت است. در صورتیکه این جهش رخ دهد، می توان انتظار افزایش قیمت تا محدوده ۱۹۴۴ دلار را داشت. اما با توجه به غیر قابل پیش بینی بودن زمان دقیق این جهش، می توان گفت که این رخداد احتمالا طی یک هفته آینده به وقوع خواهد پیوست.

در حقیقت، در صورتیکه اتریوم موفق به آغاز روند دید صعودی خود شود، می توان انتظار افزایش قیمت تا محدوده فیب ۱۰۰ روی ۲۰۲۲ دلار بود که در اینصورت، نسبت به قیمت فعلی، ۹.۷ درصد افزایش را شاهد خواهیم بود.

ETH/USDT 4-hour chart

اگرچه در شرایط فعلی، همه چیز به لحاظ فنی به سود اتریوم است، اما باید به خاطر داشت که بازار رمزارزها همواره غیر قابل پیش بینی بوده و باید احتمال بازگشت قیمت این رمزارز به حاشیه بازار را نیز مد نظر قرار داد.

در صورتیکه کندل قیمت اتریوم در بازه چهار ساعته زیر حمایت مهم ۱۷۷۲ دلار بسته شود، سناریوی جهش قیمت منتفی خواهد شد که در این صورت، می بایست منتظر کاهش قیمت تا نقطه حمایت بعدی روی ۱۷۰۲ دلار باشیم.

کد خبر: ۲۱۴٬۷۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha