۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۴
معرفی پیشرفته ترین دستگاه cnc لیزر برش فلزات برای خرید

معرفی پیشرفته ترین دستگاه cnc لیزر برش فلزات برای خرید

دستگاه cnc لیزر برش فلزات جهت خدمات برشکاری انواع قطعات و ورق های فلزی دارای ابعاد مختلف و با لیست قیمت مناسب که قطعات به کار رفته همگی از برندهای مطرح هستند.

بازار: ماشین آلات برشکاری انواع بسیار مختلفی دارند که در این میان دستگاه های لیزر برش توانسته اند جایگاه بسیار خاص و ویژه ای را در میان صنعتگران برای خود ایجاد کنند.

با دستگاه cnc لیزر برش فلزات می توان انواع ورق های فلزی و قوطی و پروفیل را برشکاری کرد و هرگونه طرح و شکلی که مدنظر شما است بر روی آن ها پیاده سازی کنید.

سوالات بسیار زیادی در مورد این دستگاه ها در ذهن خریدار ایجاد می شود از قبیل: دستگاه cnc لیزر برش خوب چه ویژگی هایی دارد؟ قیمت این دستگاه ها چند است؟ ایا بین دستگاه ایرانی و خارجی تفاوتی وجود دارد؟ در خرید یک دستگاه به چه نکاتی توجه کنم؟

برای پاسخ به این سوالات لازم است با کارشناسان کارگروه مجله صنعتی آرنیوس تماس بگیرید تا توضیحات کامل خدمت شما ارائه شود.

در قیمت دستگاه لیزر برش فلزات عوامل متعددی دخیل هستند مثلا اگر بدنه دستگاه ماشین کاری نشده باشد و یا اسکلت بدنه ضعیف ساخته شده باشد بعد یکسال دستگاه دچار ارتعاش و لرزش می شود که در برشکاری تاثیرات خیلی بدی خواهد گذاشت.

دستگاه cnc لیزر فلزات

دستگاه لیزر برش فلزات مجموعه ای از قطعات مکانیکی و الکترونیکی است که در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و باعث می شود که شما بتوانید عملیات مختلفی مثلا برشکاری را انجام دهید.

زمانی که می خواهید دستگاه لیزر برش فلزات را خریداری کنید صرفا قیمت آن را مبنای خرید خود لحاظ نکنید، ابتدا به سراغ مشخصات فنی دستگاه بروید. مثلا نوع و توان سروو موتورها را بررس کنید اینکه از چه برندی هستند و ایا در بازار فراوانی دارند یا خیر، چون اگر فراوانی نداشته باشند و پس از مدتی دچار خرابی شوند آنگاه برای تعمیر آن به مشکل خواهید خورد.

در واقع تک تک این قطعات که در ساخت دستگاه مورد استفاده قرار میگیرند قیمت نهایی را مشخص می کنند، به طبع زمانی که قطعات درجه ۲ و ۳ در ساخت دستگاه لیزر برش فلزات استفاده شود آنگاه قیمت تمام نیز کمتر میشود.

برخی قطعاتی که در ساخت دستگاه برش لیزری استفاده می شود شامل: سورس لیزر، هد لیزر، سروموتورها، دندها شانه ها، لاینرها، فولاد بدنه و میز دستگاه، استابلایزر و ... .

مثلا همین هد دستگاه خود دارای توان ها و برندهای بسیار متنوعی است و یک سورس دو کیلووات میتواند از ۳۰۰ میلیون تومان تا ۷۰۰ میلیون تومان قیمت داشته باشند. این تفاوت قیمت به دلیل تکنولوژی به کار رفته در آن است و اگر سورس مناسب نباشد در عملیات برشکاری پس از مدتی به مشکل خواهید خورد.

چون سورس دستگاه لیزر برش فلزات وارداتی هستند اگر خواسته باشید از خدمات گارانتی آن استفاده کنید باید ۳ ماه صبر کنید، اکنون متوجه می شوید که چرا می گوییم در خرید اولیه دقت کافی داشته باشید تا بعدا دچار دردسر نشوید.

ویژگی های دستگاه لیزر فلزات

قطعات برشکاری تنوع گوناگونی دارند و فلزات مختلفی را ممکن است شما بخواهید برش کاری کنید مثلا آهن، آلومینیوم، برنج و ... . هرکدام از این قطعات خود دارای ضخامت های مختلف و ابعاد مختلفی نیز هستند و همچنین سرعت عمل کار شما نیز می تواند متفاوت باشد مثلا یک نفر ممکن است در روز تیراژ بالایی داشته باشد و یک نفر دیگر خیر.

از همین رو برای هر فرد دستگاه های مختلفی را می توان پیشنهاد داد مثلا سورس دستگاه می تواند یک کیلووات، دو کیلووات حتی تا ۱۶ کیلووات باشد و یا میز دستگاه می تواند میز ساده یا میز دوبل و ابعاد میز می تواند ۲ در ۳ یا ۲ در ۳ و یا در ابعاد مختلفی ساخته شود.

سورس دستگاه لیزر برش فلزات مهمترین قطعه در این ماشین آلات است و در کمترین حالت خود یک کیووات است اما اگر دستگاهی به صورت استاندارد ساخته شده باشد بدون تغییر در ساختار اصلی و مکانیک دستگاه سورس را میتوان تا ۳ کیلووات افزایش داد.

معرفی پیشرفته ترین دستگاه cnc لیزر برش فلزات برای خرید

دستگاه cnc لیزر برش فلزات که در کارگروه مجله صنعتی آرنیوس تولید و معرفی شده اند دارای توان ها و ابعاد و ساختار مختلفی هستند و متناسب با نوع کار شما دسته بندی شده اند.

قبل از انتخاب دستگاه اول از همه مشخص که دستگاه لیزر فلزات را برای چه هدفی میخواهید، ایا شما کار خدماتی می کنید و تیراژ کار و تنوع قطعات بالا است؟ و یا اینکه خیر و برای قطعات مصرفی خود نیاز به دستگاه cnc لیزر دارید.

سپس که هدف کاری خود را مشخص کردید اکنون با توجه به نوع و ضخامت متریال ها و حجم کار برشکاری نوع دستگاه لیزر برش فلزات خود را مشخص کنید.

مجله صنعتی آرنیوس مرجعی برای معرفی انواع دستگاه برشکاری است و یک تفاوت عمده با سایر تولید کنندگان دارد که می توان به این موارد اشاره کرد: این دستگاه ها همگی استاندارد های اروپا را دارند و از برترین قطعات صنعتی در ساخت آنها استفاده شده است، امکان ارتقا توان دستگاه وجود دارد، بدنه دستگاه کاملا سنگین و ماشین کاری شده است، سیستم کاری دستگاه به صورت cloes loop است.

معرفی پیشرفته ترین دستگاه cnc لیزر برش فلزات برای خرید

قیمت خرید دستگاه برش لیزر فلزات

ماشین الات cnc لیزر برش فلزات به دلیل تکنولوژی ای که در آنها به کار رفته جزء دستگاه های گران قیمت به حساب می آیند و قیمت آنها از یک میلیارد به بالا است. البته دستگاه ارزان تر هم در بازار موجود است اما یا بدنه ی قوی ای ندارند، یا کنترل کننده ی ضعیفی بر روی آنها سوار شده و یا سورس و هد لیزر درجه دو و سه بر روی آنها نصب شده است.

درست است که در ابتدای کار هزینه ی اولیه بالایی پرداخت می کنید اما تا مدت زمان خیلی زیادی از هزینه های بالا دور خواهید بود و صرفا تعمیر نگهداری و مراقبت های اولیه از دستگاه نیاز است.

مجله صنعتی آرنیوس ارائه دهنده خدمات دستگاه لیزر برش و دستگاه cnc برش پلاسما جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

شماره تماس مشاوره: ۰۹۲۱۵۰۱۷۵۰۵

کد خبر: ۲۱۲٬۵۷۰

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha