۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۷
مهمترین مزایای خرید ملک در یونان چه هستند؟

مهمترین مزایای خرید ملک در یونان چه هستند؟

یکی از مطمئن‌ترین راه‌های سرمایه‌گذاری، خرید ملک در یونان است. این روش علاوه بر اینکه می‌تواند سود مناسبی عاید سرمایه‌گذار کند، منجر به دریافت اقامت یونان نیز می‌گردد.

بازار: خرید ملک در یونان یک سرمایه‌گذاری مطمئن با هدف اخذ اقامت و شهروندی کشور یونان در کمترین زمان ممکن است. کشور یونان با هدف جذب سرمایه‌گذاران شرایط اعطای شهروندی به افراد خارجی را تسهیل بخشیده است. ماحصل این نگرش ایجاد فرصتی استثنایی برا افرادی است که قصد مهاجرت به یک کشور اروپایی را دارند. کافیست با خرید ملک در یونان در کمترین زمان ممکن برای خود و خانواده‌تان اقامت یونان را به دست آورید. کشور یونان یکی از بهترین نقاط اروپا برای زندگیست.

این کشور دارای تمدن ۵ هزار ساله است که در شکل گیری اروپای امروزی نقش بسیار پر رنگی داشته است. تمدن و پیشینه تاریخی کشور یونان و ابنیه‌های تاریخی بازمانده از دوران شکوه این امپراتوری، سالانه هزاران گردشگر را به سمت خود می‌کشاند. مردم یونان از قدیم به مهمان‌نوازی و تمایل به زندگی آسوده و بی‌دغدغه شهرت داشته‌اند. چنین کشوری می‌تواند یک مکان مناسب برای زندگی و دوری از تنش‌ها باشد.

مهمترین مزایای خرید ملک در یونان چه هستند؟

با خرید ملک در یونان می‌توانید اقامت این کشور را به دست آورید.

سرمایه گذاری در کشور یونان با خرید ملک در یونان

دولت کشور یونان در سال ۲۰۱۳ به این نتیجه رسید که برای جذب هرچه بیشتر سرمایه‌گذار خارجی بهتر است روند اعطا شهروندی را سهولت بخشد. در واقع خرید ملک به منظره اثبات اقامت تمکن مالی یونان است. یکی از کم‌هزینه‌ترین راهکارهای اخذ اقامت، خرید ملک در یونان است. این روش علاوه بر اینکه می‌تواند سود مناسبی عاید سرمایه‌گذار کند، منجر به دریافت اقامت طلایی کشور یونان نیز می‌گردد. پس از خرید ملک اقامت موقت و قابل تمدید برای شما و تمامی افراد خانواده‌تان صادر می‌شود. پس از گذشت ۵ سال می‌توانید برای دریافت اقامت دائم اقدام نمایید.

همچنین در این مدت می‌توانید به معاملات املاک و مستغلات بپردازید. توجه داشته باشید که ابتدا باید برای خرید ملک در کشور یونان اقدام نمایید سپس درخواست ویزای خود را ثبت کنید. به بیان ساده‌تر ابتدا اقدام به سرمایه‌گذاری می‌کنید سپس درخواست ویزا می‌دهید. به طور تقریبی از زمان خرید ملک تا دریافت اقامت ۴۰ روز به طول می‌انجامد.

مزایای خرید ملک در یونان چیست؟

کشور یونان یکی از خوش آب و هواترین کشورهای دنیاست و از طبیعتی شگفت‌انگیزی برخوردار است. از سوی دیگر قیمت ملک در کشور یونان در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی بسیار مناسب‌تر است. از این رو کشور یونان یکی از بهترین نقاط روی زمین برای زندگی محسوب می‌شود. با "خرید ملک در یونان" می‌توانید یک زندگی مرفه توام با امنیت را برای خود و خانواده مهیا کنید. علاوه بر آن خرید املاک در هرکجای جهان یک سرمایه‌گذاری مطمئن و پر سود محسوب می‌شود.

در ادامه به سایر مزایای خرید ملک در یونان اشارات مختصری شده است:

  • یونان روابط حسنه‌ای با سایر کشورهای دنیا دارد. از این رو اخذ پاسپورت یونان می‌تواند شروعی برای مهاجرت به سایر کشورها و حتی اخذ اقامت طلایی یونان باشد. موقعیت قرارگیری این کشور دسترسی به سایر نقاط جهان به خصوص اروپا را سهولت می‌بخشد.
  • کشور یونان امکانات بسیار مناسبی در اختیار بازرگانان و صاحبین مشاغل می‌گذارد تا بتوانند به راحتی به کسب و کار خود بپردازند.
  • هزینه‌ی خورد و خوراک در کشور یونان بسیار مقرون به صرفه است. مردم یونان به مصرف غذاهای سالم و طبیعی معروفند.
  • هزینه‌ی زندگی در کشور یونان در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی، آمریکا و کانادا چیزی در حدود ۲۵ تا ۵۰ درصد پایین‌تر است. البته میزان هزینه‌ی زندگی به کیفیت آن نیز بستگی دارد.
  • کشور یونان در مجادله‌های سیاسی نقشی ندارد. به همین دلیل شهروندان این کشور از جریان زندگی آرام و بدون استرسی برخوردارند.
  • یونانیان به مردمی خون گرم و مهمان‌نواز شهرت دارند. از این رو به راحتی می‌توانید در این کشور اقامت داشته باشید.
  • سواحل مدیترانه یکی از مناطق جذاب برای خرید ملک در یونان است.
  • با خرید ملک در یونان می‌توانید از یک زندگی با کیفیت اروپایی برخوردار گردید.
  • پس از اخذ گذرنامه کشور یونان می‌توانید بدون ویزا به بسیاری از کشورهای جهان سفر کنید.
  • دولت یونان امکانات رفاهی و درمانی بسیار مناسبی در اختیار شهروندان خود قرار می‌دهد و از این رو با اخذ اقامت این کشور می‌توانید از امکانات درمانی و رفاهی در حد استاندارد اتحادیه اروپا بهره‌مند گردید.
  • این کشور از سیستم آموزشی بسیار معتبری برخوردار است. از این رو می‌توانید در دانشگاه‌های بسیار معتبر به ادامه تحصیل بپردازید.
  • یونان یکی از امن‌ترین کشورهای دنیاست. همانطور که پیشتر به آن اشاره شد، یونان در هیچگونه مجادله و مناقشه‌ای شرکت نمی‌کند. از این رو مردمان آن زندگی آرام و بدون تنشی را تجربه می‌کنند.

مهمترین مزایای خرید ملک در یونان چه هستند؟

کشور یونان یکی از خوش آب و هواترین کشورهای دنیاست و از طبیعتی شگفت‌انگیزی برخوردار است.

۸ مرحله قانونی خرید ملک در یونان

برای خرید ملک در یونان باید چند مورد را به دقت دنبال کنید.

  1. اول از همه از صحت مدارک و سند ملک اطمینان حاصل کنید.
  2. با کسب مشاوره از کارشناسان املاک از ارزش حقیقی ملک کسب اطلاع کنید.
  3. سوابق مالیاتی، وام‌های بانکی و... را بررسی کنید.
  4. کیفیت ساختمان و استحکام ساختمان را بررسی کنید.
  5. خریدار باید در یکی از بانک‌های کشور یونان افتتاح حساب نماید.
  6. ۱۰ درصد از مبلغ ملک باید به عنوان پیش پرداخت به مالک پرداخت شود.
  7. قولنامه باید زیر نظر دفتر اسناد رسمی تنظیم گردد.
  8. پس از قولنامه مابقی پول ملک به مالک پرداخت می‌شود و سند جدید به نام خریدار صادر می‌گردد.

مهمترین مزایای خرید ملک در یونان چه هستند؟

سواحل مدیترانه یکی از مناطق جذاب برای خرید ملک در یونان است.

خرید ملک در یونان و اخذ شهروندی کشور یونان

همانطور که پیشتر اشاره کردیم با خرید ملک در یونان می‌توانید اقامت این کشور را به دست آورید. برای اخذ اقامت دائم، ملکی خریداری شده باید از ارزشی بیش از ۲۵۰ هزار یورو برخوردار باشد. سپس با تکمیل فرایند خرید ملک می‌توانید برای دریافت اقامت کشور یونان اقدام نمایید. در ابتدا کارت اقامت موقت ۱ ساله یا TRP که قابل تمدید نیز است به شما اعطا می‌گردد. با گذشت ۵ سال می‌توانید برای دریافت اقامت دائم یا PR اقدام نمایید؛ البته به شرط آن که در این مدت ملک خریداری شده را حفظ کرده باشید. این روش یکی از ساده‌ترین شیوه‌ها برای دریافت اقامت یک کشور اروپایی است.

با دریافت اقامت طلایی یونان می‌توانید بدون ویزا به تمام کشورهای عضو شینگن سفر کنید. در حقیقت دریافت اقامت یونان به منظره امکان اقامت در کشورهای حوزه شینگن است. همچنین از امکاناتی چون ادامه تحصیل، کار و استفاده از مزایای شهروندی بهره‌مند می‌گردید.

توجه داشته باشید که الزامی برای حضور در کشور یونان وجود ندارد و پس از خرید ملک می‌توانید به ایران یا یکی از کشورهای حوزه شینگن سفر کنید. فقط کافیست هر ۶ ماه یک بار و آن هم فقط به مدت ۱ هفته در کشور یونان حضور داشته باشید. برای دریافت اقامت در اغلب کشورهای حوزه شینگن باید حداقل ۶ ماه از سال را در آن کشور سپری کنید.

برای اخذ اقامت، مبلغ سرمایه‌گذاری باید بیش از ۲۵۰ هزار یورو باشد. از این رو شما می‌توانید یک ملک به ارزش بیش از ۲۵۰ هزار دلار بخرید یا چندین ملک که مجموعاً بیش از این رقم ارزش داشته باشند را خریداری کنید. همچنین برای کسب درآمد می‌توانید ملک یا املاک خود را به صورت دراز مدت یا کوتاه مدت به توریست‌ها اجاره دهید. این کار مشکلی در روند اخذ اقامت شما ایجاد نمی‌کند.

افراد خانواده که شامل دریافت اقامت یونان می‌شوند:

خرید ملک در یونان، اخذ اقامت این کشور را برای شما و خانواده‌تان به همراه دارد. دریافت اقامت اعضای خانواده شامل هیچ هزینه‌ی اضافی ای نمی‌شود و فقط کافیست هزینه‌های مربوط به امور اداری را پرداخت نمایید. خرید ملک در یونان، مانند هر کشور دیگری قوانین خاص خود را دارد. بی توجهی به قوانین می‌تواند شرایط خرید ملک در یونان را تحت تأثیر قرار دهد و برای شما ایجاد مشکل کند.

انجام این‌کار نیاز به کسب مشاوره از کارشناسان و بررسی تمام جوانب اقتصادی و حقوقی توسط متخصصین دارد. با استفاده از خدمات شرکت ساحل آفتاب ریسک سرمایه گذاری را به حداقل برسانید.

اعضای خانواده که به واسطه‌ی شما اقامت یونان را دریافت می‌کنند به شرح زیر هستند:

  • همسر
  • فرزندانی که کمتر از ۲۱ سال سن دارند. در صورتی که بیش از ۲۱ سال سن و مجرد باشند، با دریافت پذیرش دانشگاه یا کالج می‌توانند از اقامت یونان بهره‌مند گردند.
  • مادر و پدر در صورتی که نگهداری و خرج زندگیشان بر عهده شما باشد.
  • مادر و پدر همسر، در صورتی که نگهداریشان بر عهده شما یا همسرتان باشد.

کد خبر: ۲۰۰٬۹۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha