۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰
۲ میلیارد ریال لوازم آرایشی غیرمجاز در مشهد کشف شد

۲ میلیارد ریال لوازم آرایشی غیرمجاز در مشهد کشف شد

مشهد- معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن وتجارت خراسان رضوی از کشف دو میلیارد ریال لوازم آرایشی قاچاق و غیرمجاز از یک انبار در حومه مشهد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن وتجارت خراسان رضوی، رضا شجاعی اظهار داشت: خبری در خصوص دپوی لوازم آرایشی قاچاق و غیر مجاز در یک انبار فاقد مجوزدر محور غرب مشهد دریافت شد  که تیمی از  بازرسان  این سازمان مسئولیت تکمیل اطلاعات تحقیقات این پرونده را بر عهده گرفتند.

وی افزود: با تایید صحت خبر دریافتی با هماهنگی های صورت پذیرفته ، بازرسان به با مشارکت کارشناسان معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مشهد به محل مورد نظر اعزام و در بررسی های انجام شده مشخص شد که این انبار فاقد مجوز،  محل دپوی  لوازم آرایشی غیرمجاز و قاچاق است.

معاون بازرسی ونظارت سازمان صمت استان تصریح کرد: در بازرسی صورت گرفته از این انبار بیش از دو میلیارد ریال  انواع لوازم آرایشی غیرمجاز فاقد مجوزهای واردات، بهداشت و برچسب اصالت کالا کشف شد.

وی گفت: بازرسان این سازمان،  اقلام  مذکور را توقیف کرده و نسبت به تشکیل پرونده تخلف جهت ارسال به دستگاههای رسیدگی کنده اقدام کردند.

کد خبر: ۱۹٬۶۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha