۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
هر ماه بخشی از درآمدم را سرمایه گذاری کردم و ثروتمند شدم

هر ماه بخشی از درآمدم را سرمایه گذاری کردم و ثروتمند شدم

یکی دیگر از راه های عالی برای خرج کردن عاقلانه تر پول، سرمایه گذاری آن است مانند پیشرفت خود، پولی که برای سرمایه‌گذاری کنار می گذارید، سرمایه‌گذاری در زندگی آینده محسوب می شود و نه هزینه.

توصیه می شود ۱۰ تا ۱۵ درصد از درآمد خود را برای بازنشستگی پس انداز کنید. اگر هنوز حساب بازنشستگی باز نکرده‌اید، هرچه زودتر این کار را انجام دهید و اگر آنقدر پول اضافی برای سرمایه گذاری ماهانه ندارید، اشکالی ندارد اما، همه می توانند اندکی پس انداز کنند. طی گذشت زمان کوتاهی توانستم با کار در حوزه پسته به درآمد بالایی دست پیدا کنم.

مغز پسته دامغان

پسته های دامغان به لحاظ ظاهری و خندان بودن، شکل زیبایی دارند و لذا مغز پسته دامغان طرفداران مخصوص به خودش را دارد.

سوالی که برای بسیاری از افراد و فعالان بازار پیش می آید این است که بهترین پسته ی کشور برای کدام شهر است؟

شاید بی راه نباشد که بگوییم، دامغان یکی از مشهور ترین تولید کننده پسته ایران است اما بهترین پسته برای هر شخص تابع علایق و سلایق مختلف اوست و نمی توان یک نسخه کلی برای همه پیچید.

به هرحال هم پسته دامغان و هم پسته سایر مناطق ایران دارای تنوع طعم و کیفیت مختلف هستند هر چند در دامغان انواع مختلف پسته کاشت می شود، اما می توان گفت که چند نوع پسته در این شهر بیشتر یافت می شود.

یکی از این چند نوع پسته، پسته اکبری است که شاید بتوان گفت یکی از اصلی ترین ارقام پسته دامغان است و در کشور هم شهرت دارد نوع دیگر پسته عباسعلی است که نسبت به رقم اکبری متفاوت است.

پسته دامغان تازه

یکی از مهمترین خواص پسته دامغان تازه آن است که دارای طبع گرم بوده و می تواند تاثیرات بسیار زیادی در درمان بیماریهای ناشی از مزاج سرد داشته باشد.

افرادی که دارای مزاج سرد هستند، می توانند با مصرف این محصول به راحتی موجب درمان بیماریهای خود شوند.

پسته دامغان تازه و اعلا در بهترین مناطق آب و هوایی کشور تهیه و تولید می‌ شود.

به دلیل آن که کشاورزان برای تولید آن از هیچ گونه آفت کشها و سموم شیمیایی استفاده نکرده‌ اند تمامی خواص و فواید خود را حفظ کرده و مورد استقبال قرار گرفته اند.

هر ماه بخشی از درآمدم را سرمایه گذاری کردم و ثروتمند شدم

پسته تواضع

پسته های موجود در فروشگاه تواضع از انواع پسته های درجه یک می باشد. از مشخصات پسته تواضع می توان به موارد تازگی و کم نمک بودن پسته اشاره داشت. آجیل تواضع با توجه به سلامتی مصرف کننده محترم کم نمک تولید می شود.

همچنین از جهت تازگی و رعایت کیفیت محصولات تواضع در میزان مصرف روزانه تولید می شود. خواستگاه پسته یا آجیل خندان که از قدیم الایام یک کالای مجلسی ایرانی محسوب می شد کرمان می باشد.

در سال هاغی اخیر در استان های دیگر نظیر یزد، خراسان، آذربایجان شرقی و تهران نیز به تولید پسته روی آورده اند.

۱۰۰ گرم پسته حاوی ۵۶۲ کیلو کالری است و برای درمان فقر آهن بسیار مفید است.

هر ماه بخشی از درآمدم را سرمایه گذاری کردم و ثروتمند شدم

کد خبر: ۱۹۰٬۸۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha