۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۶
من کارگر ساختمانی بودم که میلیاردر شد

من کارگر ساختمانی بودم که میلیاردر شد

سال ها به عنوان پیمانکار ساختمانی مشغول به کار بودم تا در آخرین پروژه ساختمانی به پیشنهاد مدیر مجموعه ای که سفارش درب و پنجره به آنها می دادیم جذب حوزه درب و پنجره شدم.

سال ها به عنوان پیمانکار ساختمانی مشغول به کار بودم تا در آخرین پروژه ساختمانی به پیشنهاد مدیر مجموعه ای که سفارش درب و پنجره به آنها می دادیم جذب حوزه درب و پنجره شدم و حالا سالهاست از این راه درآمد بسیار بالایی دارم. با هم قدری در این حوزه اطلاعات کسب کنیم.

درب ورودی باغ

بعضی از افراد زمانی که می خواهند درب ورودی باغ خریداری کنند از نمونه ای انتخاب می کنند که فقط استحکام و مقاومت بسیار بالایی دارند در صورتی که مدرن بودن و شیک بودن این درب ها نیز اهمیت بسیار زیادی دارد، موقع خرید عمده این درب ها حتما همه جوانب را درنظر بگیرید، شما باید درب ویلایی را انتخاب کنید که علاوه داشتن میزان مقاومت بالا در برابر ضربات و همچنین شرایط آب و هوایی دارای ظاهر بسیار زیبایی نیز باشد چراکه این موضوع بسیار اهمیت دارد و می تواند بر روی ذهنیت افراد و حتی زیبایی کل باغ شما تاثیر بسیار خوبی داشته باشد.

درب ساختمان

اگر شما هم کنجکاو هستید که بدانید از میان انواع درب ساختمان درب های ورودی یو پی وی سی شامل چه مدل و طرح هایی هستند باید خدمت تان عرض کنیم که این درب ها به سبب داشتن زیبایی بسیار خاص و ویژه که دارند مورد علاقه و ستایش شیک پسندان می باشد به نحوی که افرادی که به مد روز و بروز بودن اهمیت می دهند و یکی از فاکتور اصلی و اساسی شان این مهم می باشد و همواره به این اصل اهمیت خواهند داد.

یکی از مدل ها دربهای ورودی یو پی وی سی بالکن می باشد زمانی که ما برای آشپزی و تفریح یا استراحت به بالن می رویم یک درب زیبا و شیشه ای می تواند حال ما را دگرگون نموده و باعث خوشحالی و خرسندی ما شود برای مثال فرض کنید که می خواهید به تماشای محیط و فضای باغچه و حیاط منزل تان بروید و درب بالکن تان به صورت کشویی باز شود قبول کنید که در ذهنیت و رفتار شما و احساس مثبت شما موثر بوده و باعث ایجاد رضایت خواهد شد.

من کارگر ساختمانی بودم که میلیاردر شد

درب آلومینیومی

همانطور که می دانید درب آلومینیومی در تهران از کیفیت بالایی تولید می شوند که متقاضیان متعددی برای تهیه ی آن به وب سایت های معتبر مراجعه می نمایند و کیفیت، نوع طرح، رنگ ها و غیره را بررسی می کنند چرا که باید تمامی فاکتورها را در نظر گرفت. درب های آلومینیومی و درب شیشه ای جدید به ساختمان شما زیبایی خاصی می دهند که از انواع آنها با مدل های مختلف تولید می شوند و همچنین افراد می توانند با توجه به سلیقه های خود درب مورد نظر را انتخاب نموده و از کاربردهای فراوان آن بهره مند شوند.

من کارگر ساختمانی بودم که میلیاردر شد

کد خبر: ۱۸۸٬۰۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • سیمین IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
      0 0
      قیمت درب حیاط شمالی که قسمت پایین آن آهنش پوسیدا ه برای مرمت چقدر تموم میشه؟. درب نو معمولی هزینه ش چنده ؟ لطفا مناسب باشه.تو این گرونی دستمون خالیه بخدا. فقط مجبوریم دیگه.