۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۱
کنتاکتور اشنایدر | مشخصات فنی کنتاکتور اشنایدر

کنتاکتور اشنایدر | مشخصات فنی کنتاکتور اشنایدر

قصد خرید کنتاکتور اشنایدر دارید؟ اطلاعات زیادی درباره این محصول ندارید؟ سردرگم هستید؟ این مقاله پاسخگوی سوالات شما خواهد بود.

بازار; گروه صنعت: قصد خرید کنتاکتور اشنایدر دارید؟ اطلاعات زیادی درباره این محصول ندارید؟ سردرگم هستید؟ این مقاله پاسخگوی سوالات شما خواهد بود. در این صفحه اطلاعات کامل و جامعی درباره مشخصات فنی کنتاکتور اشنایدر به دست خواهید آورد. اطلاعاتی که به شما در شناسایی محصول و همچنین شناخت انواع آن کمک شایانی خواهد کرد و اگر می خواهید کنتاکتور اشنایدر با کیفیتی را در اختیار داشته باشید بهتر است آن را از سایت وادی برق رایا خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر تا پایان مقاله همراه ما باشید.

کنتاکتور اشنایدر

این محصول از پرطرفدارترین انواع کنتاکتور موجود در ایران است. به دلیل ویژگی های شگفت انگیز این دستگاه، طرفداران آن روز به روز افزایش می یابند. هدف اصلی از خرید تجهیزات به روز، استاندارد و مدرن؛ افزایش سرعت و بهبود عملکرد است. کنتاکتور اشنایدر این کار را انجام می دهد و باعث پیشرفت زیادی در کار می شود. به همین دلیل است که روزانه بر مخاطبان آن افزوده می شود.

کنتاکتور اشنایدر | مشخصات فنی کنتاکتور اشنایدر

مشخصات فنی کنتاکتور اشنایدر

اگر شما نیز یکی از طرفداران این نوع کنتاکتور هستید، بدون شک دوست دارید با آشنایی کامل اقدام به خرید کنید. به همین دلیل در این قسمت به توضیح مشخصات فنی کنتاکتور اشنایدر می پردازیم. این اطلاعات قطعا کمک شایانی به شما خواهند کرد:

مشخصات فنی پلاک

اطلاعاتی که در پلاک کنتاکتور درج شده است بسیار مهم هستند. قبل از خرید حتما این اطلاعات را مورد بررسی قرار دهید. کنتاکتور ها باید طوری انتخاب شوند که قدرت تحمل جریان را داشته باشند. در این صورت در هنگام روشن کردن و خاموش شدن مشکلی برای دستگاه پیش نمی آید. کنتاکتورها باید قدرت بالایی در قطع کردن دستگاه داشته باشند. وقتی عمل قطع کردن آن پس از چندین بار انجام گیرد، فشردگی کنتاکت ها به تدریج کاهش می یابد. این کاهش فشار، مشکلاتی را به همراه خواهد داشت. وقتی جریان شدت یابد محل اتصال کنتاکت ها ذوب می شود. در اثر این حادثه آسیب های زیادی به کنتاکت ها وارد خواهد شد. زیاد بودن سطح تماس کنتاکت و همچنین استفاده از صفحه جرقه گیر تا حد زیادی به بهبود این مسئله کمک می کند.

ولتاژ کنتاکتور اشنایدر

مورد دومی که در زمینه پلاک کنتاکتور باید موردبررسی قرار گیرد، ولتاژ آن است. ولتاژ یکی از مهم ترین نکات در بررسی مشخصات فنی کنتاکتور اشنایدر به حساب می آید. در کنتاکتور اشنایدر ولتاژهای مختلفی تعبیه شده اند. در این بخش این ولتاژها را به شما معرفی خواهیم کرد:

  • ولتاژ کار: عملکرد آن با استفاده از جریان نامی
  • ولتاژ عایق: مشخص کننده استحکام و استقامت موجود بین دو کنتاکت
  • ولتاژ تغذیه: قابلیت اتصال به بوبین کنتاکتور

بوبین کنتاکتور اشنایدر

بوبین ها از اجزای اصلی تشکیل دهنده کنتاکتورها هستند. وظیفه اصلی این بخش حیاتی تبدیل الکتریسیته به جریان مغناطیسی است. این قطعه وظیفه قطع کردن و روشن شدن کنتاکتور را بر عهده دارد. بوبین های کنتاکتور اشنایدر در دو گروه دسته بندی شده اند. نوع اول سیم پیچ باز نام دارد. این نوع بوبین در سری های ،D۳۲ ،D۴۰ ،D۶۵ استفاده می شود. نوع دوم بوبین های کنتاکتور اشنایدر سیم پیچ وکیوم نامگذاری شده است. این بوبین معمولا در سری اف کنتاکتورهای اشنایدر به کار می رود.

کنتاکتور اشنایدر | مشخصات فنی کنتاکتور اشنایدر

انواع کنتاکتور اشنایدر

کنتاکتور اشنایدر در دو سری محبوب روانه بازار شده است. این دو نوع در مدل های بسیار گوناگونی تولید شده اند. سری اف و سری دی دو نوع اصلی کنتاکتورهای اشنایدر به حساب می آیند. پس از معرفی مشخصات فنی کنتاکتور اشنایدر بهتر است درباره دو نوع اصلی آن نیز اطلاعاتی کسب کنید.

سری اف این کنتاکتور زمانی مورداستفاده قرار می گیرد که به جریان بالا نیاز پیدا می شود. سری اف قیمت بیشتری نسبت به سری دی این محصول دارد. رنج کار این نوع توان پنجاه و پنج کیلووات تا چهارصد و پنجاه کیلووات است. کنتاکتور اشنایدر سری دی عمر بالایی دارد. امکان نصب ابزارهای دیگر بر روی این نوع کنتاکتور موجود است. همان طور که گفتیم این نوع کنتاکتور قیمت پایین تری دارد.

سخن آخر

مشخصاتی که در این مقاله بررسی شد برای خرید کنتاکتور اشنایدر بسیار حائز اهمیت است. قطعا این اطلاعات باعث می شود با اطمینان بیشتری نسبت به خرید اقدام کنید. کنتاکتور اشنایدر و کنتاکتور شیل ایران یکی از برترین برندهای موجود است. این دستگاه مدرن و پیشرفته جایگزین بسیار مناسبی برای کلیدها به حساب می آید. اگر قصد پیشرفت در کار و پیشه خود را دارید، حتما کنتاکتوری استاندارد تهیه کنید. قبل از آن به کسب اطلاعاتی درباره نوع دستگاه بپردازید تا انتخابی دقیق تر داشته باشید. در این مقاله صفر تا صد مشخصات فنی کنتاکتور اشنایدر بررسی شد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دستگاه به صفحات دیگر سایت نگاهی بیندازید.

کد خبر: ۱۸۳٬۵۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha