۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹
آغاز مرحله دوم نظام هوشمندسازی توزیع آرد و نان در کاشان
معاون اداره کل جهاد کشاورزی استان اصفهان خبر داد؛

آغاز مرحله دوم نظام هوشمندسازی توزیع آرد و نان در کاشان

اصفهان - مظلومی، معاون اداره کل جهاد کشاورزی استان اصفهان از آغاز مرحله دوم نظام هوشمندسازی توزیع آرد و نان در کاشان خبر داد.

رضا مظلومی در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به اجرای هوشمندسازی یارانه ها در سطح کشور اظهار داشت: در حوزه آرد و نام نیز این نظام در شهرستان کاشان مرحله اول آن اجرا شده است.

وی با بیان اینکه مرحله دوم نظام هوشمندسازی توزیع آرد و نان در کاشان اجرایی شده است، ابراز داشت: این مرحله شامل آزاد سازی قیمت آرد خواهد بود ولی با این وجود هیچگونه افزایشی در قیمت نان نخواهیم داشت چراکه مابه التفاوت قیمت آرد توسط دولت پرداخت می شود.

معاون اداره کل جهاد کشاورزی استان اصفهان با اشاره به اینکه هیچ نانوایی حق ندارد خودسرانه نسبت به تعطیل کردن واحد صنفی خود اقدام کند، تصریح کرد: در صورت مشاهده و شناسایی نانوایان که نسبت به تعطیل کردن واحد صنفی خود اقدام کرده اند با تشکیل پرونده تعزیرات با آنها برخورد قانونی می شود.

افزایش جمعیت آفت مگس میوه مدیترانه ای در کاشان

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افزایش جمعیت آفت مگس میوه مدیترانه ای در کاشان گفت: با توجه به گزارش های واصله از طرف کارشناسان حفظ نباتات و با توجه به تعداد شکار در تله های ردیابی کننده آفت مگس میوه مدیترانه ای، جمعیت آفت در حال افزایش است.

مظلومی افزود: به منظور کاهش جمعیت آفت و جلوگیری از بروز خسارت لازم است هر چه سریعتر باغداران نسبت به نصب تله های حاوی طعمه مسموم در باغات اقدام نمایند.

وی تاکید کرد: تعداد تله های حاوی طعمه مسموم در هکتار باید به تعداد ۵۰ تا ۷۰ عدد باشد.

رئیس اداره جهاد کشاورزی کاشان خاطرنشان کرد: تا به امروز در مساحتی حدود ۳۰ هکتار از باغات شهرستان کاشان برای مبارزه با آفت مگس میوه مدیترانه ای تله های حاوی طعمه مسموم قرار داده شده است.

کد خبر: ۱۷۵٬۱۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha