۱۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۹
اطلاح قیمت نفت با قرنطینه کرونایی استان چنگدو چین| تحلیل آینده قیمت
تحلیل بازار نفت؛

اطلاح قیمت نفت با قرنطینه کرونایی استان چنگدو چین| تحلیل آینده قیمت

قیمت نفت در روز چهارشنبه با کاهش ۳ درصدی مواجه شده که این ریزش، ناشی از اعمال قرنطینه های کرونایی در استان چنگدو چین و کاهش تقاضا برای نفت بود.

به گزارش بازار، پیش‌بینی‌های نزولی مربوط قیمت نفت خام برنت در روز چهارشنبه محقق شده و قیمت نفت خام به دلیل نگرانی‌های ناشی از کاهش تقاضا در چین در پی شکل گیری مجدد قرنطینه‌های جدید در این کشور کاهشی ۳ درصدی را تجربه کرده است.

بر اساس این گزارش، پس از اعلام خبر اعمال قرنطینه کرونایی دولت چین در استان ۲ میلیون نفری چنگدو، قیمت نفت خام در بازارهای جهانی دچار ریزشی ۳.۱ درصدی شد.

امروز ویدئوهایی از شهروندان وحشت زده در حال خرید قبل از قرنطینه چنگدو فقط به صورت آنلاین منتشر شد و منجر به ایجاد ترس مجدد در بازار این کشور شده که در پی آن، میزان تقاضا برای نفت خام نیز کاهش یافت.



پیش بینی قیمت نفت خام برنت

اطلاح قیمت نفت با قرنطینه کرونایی استان چنگدو چین| تحلیل آینده قیمت

کاهش روزانه قیمت نفت منجر به ایجاد شکست بالقوه برای منطقه تقاضا روی ۹۱.۳۲ دلار به عنوان کف قیمت شده است. اگر فیلتر نفوذ روی ۳% اصلاح بسته شود، خرس ها به سطح حمایت ۸۶.۷۲ (کم ۲۵ اکتبر ۲۰۲۱ و حداکثر ۱۸ ژانویه ۲۰۲۲) دسترسی واضحی خواهند داشت.

در زیر این سطح، اوج های ۱۶ نوامبر و ۲۴ نوامبر ۲۰۲۱ در نقطه ۸۳.۱۲ یک هدف نزولی اضافی را برای خرس ها تشکیل می دهد. این چشم انداز الگوی گُوِه در حال سقوط را باطل می کند.

از طرف دیگر، هرگونه بهبود قیمت باید معطوف به بازگشت قیمت به سمت بالاتر از علامت قیمت ۹۳.۲۰ دلار باشد. این سناریو به گاوها این امکان را می دهد تا قبل از اینکه قیمت ۱۰۰.۹۲ دلار به عنوان هدف روانی قیمت (بالای ۱۳ ژوئیه) در نظر گرفته شود، به دنبال ۹۷.۴۰ دلار باشند. نقطه ۱۰۶.۱۱ دلار نیز همچنان یک هدف صعودی است که در حال حاضر دور از دسترس به نظر می رسد.

کد خبر: ۱۷۳٬۹۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha