۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۶
چوب ترمو ایرانی

چوب ترمو ایرانی

ترمووود یا همان چوب ترمو یکی از محصولاتی است که از طریق چوب خام به دست می ‌آید.

بازار؛ گروه صنعت: ترمووود یا همان چوب ترمو یکی از محصولاتی است که از طریق چوب خام به دست می ‌آید. ترمو چوب ایرانی نسبت به نمونه‌های خارجی با قیمت مناسب‌تری به فروش می ‌رسد و امروزه در کشور ما مورد توجه بسیاری از مصرف ‌کنندگان قرار گرفته‌ است. تولید ترمو چوب در شرکت‌های مختلفی انجام می ‌گیرد که پس از عرضه در کشور به دست مصرف ‌کنندگان می‌ رسد. با ما همراه باشید تا اطلاعاتی درباره چوب ترمو ایرانی در اختیار شما قرار دهیم.

کاربردهای چوب ترمو ایرانی

از ترمو چوب برای ساخت اشکال هندسی متنوع برای تولید فرآورده‌های چوبی استفاده می ‌شود. این چوب برای ساخت آلاچیق‌ها هم مناسب بوده و از آن در اطراف استخر استفاده می ‌کنند. چوب ترمو به عنوان کفپوش قابل استفاده و برای تراس، حمام، پرگولا، محوطه‌ سازی و... هم استفاده می ‌شود. دلایل مختلفی برای استفاده متنوع از این چوب وجود دارد. ‌ترمو ویژگی‌های مناسب و منحصربه‌فردی دارد که باعث شده از آن استفاده‌های زیادی بشود.

ویژگی‌های چوب ترمو ایرانی

چوب ترمو قابلیت رنگ ‌پذیری دارد و می ‌توان با توجه به دکوراسیون، آن را به رنگ‌های مختلفی خریداری کرد. از ویژگی‌های مهم این چوب می ‌توان به خاصیت نفوذ ناپذیری آن در برابر آب اشاره کرد. ‌از آنجایی که ترمو چوب در برابر بارش باران و رطوبت مقاومت خوبی دارد برای اطراف استخر و در حمام و یا برای ساخت آلاچیق مناسب است. چوب ترمو خاصیت شستشوی بالایی دارد و به راحتی شسته می ‌شود. مقاومت بالای آن و کیفیت خوبی که دارد باعث شده تا مدت طولانی به شکل اولیه باقی بماند.

چرا ایران دست به تولید چوب ترمو زد؟

اولین چوب ترمو که وارد کشور ایران شد، ساخت کشور فنلاند بود. زمانی که شرکت‌های ایرانی با استقبال بی‌نظیر مردم ایران روبرو شدند تصمیم گرفتند خودشان این چوب را تولید کنند. در برخی شرکت‌های داخلی این چوب تولید می شود که کیفیت بالایی دارد اما ناگفته نماند که کیفیت آن در حد نوع خارجی نیست. در ایران ترمو چوب با کیفیت‌های متفاوت و درجه‌بندی درجه یک، درجه متوسط و ضعیف تولید می‌ شود. هر یک از این درجه‌بندی‌ها برای محیط‌های مختلفی قابل استفاده هستند.

مراحل تولید ترمو چوب ایرانی

برای تولید چوب ترموود ایرانی ابتدا نیاز به تهیه مواد اولیه و چوب خام یا پاک است. پس از تهیه چوب خام باید این چوب‌ها کاملا خشک شوند. در مرحله بعدی باید مقداری رطوبت به چوب‌های خشک شده داده شود تا حدی که مقدار کمی رطوبت وارد لایه‌های داخلی چوب‌ها شود. پس از این مرحله چوب‌ها مجددا خشک شده و اختلاف دما در این مرحله نباید زیاد باشد.

خشک شدن چوب در این مرحله موجب می ‌شود تا تمامی مواد زائد و جانداران ذره‌بینی که داخل چوب وجود دارند از بین بروند. اکنون چوب‌ها باید در دمای معینی پخته شوند. پخته شدن چوب باعث افزایش مقاومت و کیفیت بالای آنها شده و در دمای بالا این کار انجام می ‌گیرد. در هر یک از مراحلی که باید انجام شود اگر خطایی صورت بگیرد موجب خسارات جبران‌ناپذیری به تولیدکننده می ‌شود؛ بنابراین کوچکترین جزئیات باید در عملیات ترمو کردن چوب‌های خام انجام گیرد تا این تولیدات مورد رضایت مشتریان باشند.

چگونه ترمو چوب ایرانی را خریداری کنیم؟

روش‌های مختلفی برای خرید ترمو چوب ایرانی وجود دارد. شما می ‌توانید خریدی مستقیم از شرکت‌های تولید کننده داشته باشید تا از نظر هزینه برای شما به صرفه باشد. تعداد واسطه‌ها باعث افزایش قیمت فروش در هر شرکت می ‌شود و هیچ سودی برای فروشنده و خریدار ندارد. اینکه خریدتان را از این شرکت باسابقه انجام دهید می ‌تواند تضمینی برای کیفیت تولیدات این شرکت باشد. در هنگام خرید ترمو چوب ایرانی باید به تضمین کیفیت آن از طرف شرکت تولید ‌کننده توجه داشته باشید.

مشاوره‌های لازم پس از خرید را انجام داده تا بتوانید ترمو چوب مورد نظر را برای کار خودتان خریداری نمایید. نوع نیاز شما می ‌تواند تاثیر زیادی در خرید ترمو چوب ایرانی داشته باشد. در هنگام خرید ترمو از فروشنده بخواهید اطلاعات لازم را از کیفیت ترمو چوب ایرانی در اختیارتان قرار دهد تا از میزان مقاومت آن در برابر رطوبت و عوامل دیگر همچون درصد نفوذپذیری حشرات نیز مطلع شوید.

روش‌های خرید ترمو چوب ایرانی

خرید ترمو چوب ایرانی در کشور ما با دو روش حضوری و غیرحضوری انجام پذیر است. در روش حضوری که همه شما با آن آشنایی دارید باید به فروشگاه‌های فروشنده ترمو چوب ایرانی مراجعه کنید. این فروشگاه‌ها در سراسر کشور وجود دارند و شما می ‌توانید در ساعات کاری آنها به این مکان‌ها بروید. روش دوم که روش مناسب‌تری نسبت به روش اول بوده روش خرید غیرحضوری است. در این روش شما می‌ توانید در هر زمان که نیاز به خرید پیدا کردید با مراجعه به سایت شرکت فروشنده خریدتان را به صورت اینترنتی انجام دهید.

خرید اینترنتی با استفاده از امکاناتی ساده نظیر یک گوشی موبایل هم امکان‌پذیر است. شما با مراجعه به سایت می ‌توانید با توجه به نیازی که دارید، جزئیات ترمو چوب ایرانی را مطالعه کرده و خریدتان را در ابعاد و رنگ مناسب انجام دهید. از مزیت‌های خرید غیرحضوری می توان به صرفه‌جویی در وقت و هزینه شما اشاره کرد و شما با این کار می ‌توانید با سرعت بالا خریدتان را ثبت کنید و در محل موردنظرتان تحویل بگیرید. امروزه به دلیل اینکه بسیاری از کاربران بیشتر وقت خود را در فضای مجازی می‌ گذرانند خرید غیرحضوری رواج بیشتری در کشور ما پیدا کرده است. کمتر کسی می ‌شود که برای خرید ترمو چوب در مقدار زیاد روش حضوری را انتخاب کند زیرا برای حمل‌ونقل آن باید مشکلاتی را پشت سر بگذراند.

ترمو چوب ایرانی با چه قیمتی فروخته می‌ شود؟

به دلیل نوسانات قیمتی که در بازار خرید و فروش انواع کالاها وجود دارد نمی ‌توان قیمت ثابتی را برای فروش ترمو چوب ایرانی بیان کرد. هرچه هزینه صرف شده توسط تولید ‌کننده برای خرید مواد اولیه کمتر شود ترمو چوب را با قیمت پایین‌تری به فروش می ‌رساند. کیفیت مواد اولیه و همچنین مراحل تولید و سختی‌های کار هم روی قیمت تاثیر دارند.

جمع بندی

اگر به دنبال خرید ترمو چوب ایرانی با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستید می ‌توانید هم‌اکنون به مجموعه کیا وود مراجعه کرده و خریدتان را انجام دهید. ما مشاوره‌های لازم جهت خرید در اختیار شما قرار می ‌دهیم. برای اطلاعات بیشتر با شماره‌های درج شده در این مطلب تماس حاصل نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد رنگ ترموود، ترموود ایرانی و تمامی خدمات محصولات ترموود از روش های زیر با ما ارتباط برقرار کنید.

راه های ارتباطی با کارشناسان کیا وود : 09122063481 – 26857232 - 26857114

کد خبر: ۱۶۶٬۹۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha