۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۵
الکتروموتور چینی گوانگلو – ارسم

الکتروموتور چینی گوانگلو – ارسم

الکتروموتور چینی شرکت گوانگلو که با نام تجاری ارسم در ایران شناخته می شود، توانسته با حفظ کیفیت و قیمت پایین رقیبی سر سخت در مقابل مدل های مشابه اروپایی باشد.

الکتروموتور چینی گوانگلو - ارسم

بازار؛ گروه صنعت: همیشه در بازارهای داخلی و خارجی رقابت بر سر دو فاکتور قیمت و کیفیت همواره بالا بوده است. الکتروموتور چینی گوانگلو یا همان ارسم این توانایی را دارد که با کیفیت بالای محصولات خود پایین ترین قیمت بازار را از آن خود نماید.

نمی توان گفت که تمامی الکتروموتور های چینی موجود در بازار از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند و ارزش خرید دارند.

به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا مقاله ای تنظیم نماییم تا در ابتدا به توصیف الکتروموتور و نمایندگی آن بپردازیم و در ادامه معروف ترین و محبوب ترین کمپانی های تولید کننده آن را که شرکت گوانگلو - ارسم می باشند را به شما دوستان عزیز معرفی نماییم.

تقسیم بندی انواع الکتروموتور چینی به چه صورت است؟

الکتروموتور چینی را می توان به صورت کلی از لحاظ ساختار به دو دسته زیر تقسیم نمود:

الکتروموتور با پوسته آلومینیومی با توان ( ۰.۰۶ KW ) تا ( ۷.۵ KW )

الکتروموتور با پوسته چدنی با توان ( ۷.۵ KW ) به بالا

همچنین الکتروموتور چینی در سه بخش اصلی موتور AC، موتور DC و موتورهای خاص وجود دارند که در ادامه توضیحی مختصر درمورد هر کدام داده ایم:

موتورهای DC به انواع الکتروموتور سری، موتور DC شنت، الکتروموتور دوگانه و PMDC موتور تقسیم بندی می شود.

موتورهای AC در دو مدل القایی همزمان و ناهمزمان وجود دارند.

موتورهای خاص هم در سه دسته همزمان خاص و ناهمزمان خاص و الکتروموتور القایی خاص تقسیم بندی می شوند.

الکتروموتور چینی گوانگلو – ارسم

الکتروموتور چینی

الکتروموتور چینی چه مشخصاتی دارد و در چه صنایعی کاربرد دارد؟

الکتروموتور چینی به صورت تک و فاز و سه فاز با بدنه چدن و آلومینیوم تولید می شود. توان موتور های چینی چیزی بین ۷۵/۰ تا ۱۵۰ اسب بخار می باشد. نمونه های تک فاز این محصول بیشتر برای کارگاه های کوچک و نمونه های سه فاز برای صنایع و دستگاه های بزرگ استفاده می شود.

از آنجا که از نظر مقیاس توان، این محصول در مدل های مختلفی طراحی و تولید می شود قادر است تا به راحتی جوابگوی نیاز صنایع مختلف باشد. برندهای چینی بسیاری هستند که در زمینه تولید انواع الکتروموتوره فعالیت می نمایند که در ادامه محبوب ترین آنها را به شما معرفی خواهیم نمود.

تردید جهت خرید محصولات چینی معمولا همیشه وجود داشته اما به دلیل تشدید رقابت در بازارهای صنعتی سراسر دنیا برخی از کمپانی های چینی وجود دارند که توانسته اند با بالا بردن کیفیت محصولات خود نظر صنعتگران بسیاری را در سراسر دنیا به خود جلب نمایند. الکتروموتورهای گوانگلو چینی یکی از برندهای تولید کننده و پیش گام در زمینه الکتروموتور می باشد که توانسته است کیفیت قابل قبولی را در محصولات خود پیاده کند و نظر بازارهای جهانی از جمله بازار ایران را به خود جلب کند.

برندهای شناخته شده و محبوب الکتروموتور چینی

الکتروموتور چینی توسط برندهای مختلفی در سراسر دنیا تولید و عرضه می شود. نمونه های تک فاز و سه فاز این محصول از جمله پر فروش ترین های بازار های صنعتی می باشد.

در کشور چین کمپانی بزرگ و معتبری به نام گوانگلو وجود دارد که کیفیت الکتروموتورهای تولیدی خود را برابر با رقبای اروپایی خود معرفی نموده است. این کمپانی که با نام ارسم نیز شناخته می شود توانسته با قیمت مناسب و اقتصادی که دارد نظر بسیاری از صنعتگران را در سراسر دنیا به خود جلب نماید.

کمپانی گوانگلو جهت ارائه محصولات خود به دست مشتریان در کشور ایران نیز نمایندگی رسمی دارد که در انتهای مقاله به صورت کوتاه اشاره ای خواهیم نمود.

الکتروموتور چینی گوانگلو – ارسم

الکتروموتور گوانگلو

الکتروموتور گوانگلو محبوب ترین محصول کشور چین

الکتروموتور گوانگلو چینی یکی از مطلوب ترین و بهترین الکتروموتورهای موجود در بازار ایران است که از نظر ساختاری کیفیت فوق العاده بالایی دارد. این برند چینی به دلیل کیفیت و قیمت مناسب در بازارهای جهانی توانسته از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

شرکت گوانگلو علاوه بر انواع الکتروموتور تک فاز و سه فاز، الکتروموتور ترمزدار، دو سرعته و موتور ویبره را نیز طراحی و تولید می نماید. الکتروموتور چینی گوانگلو در ۱۲ سری مختلف به بازار عرضه شده است. دسته بندی این الکتروموتور به سه دسته تک فاز، سه فاز و ترمز دار به این دلیل است که به راحتی بتوان ویژگی های هر الکتروموتور را آنالیز کرد. هر کدام از سری های این موتور یک سری ویژگی ها فنی دارند که آن ها را از هم متمایز می کند. هر سری برای کاربردی خاص طراحی شده که به راحتی می توان از طریق مشخصات فنی سری مناسب را با توجه به نیاز صنعت خود انتخاب نمود.

الکتروموتور گوانگلو چینی تک فاز و سه فاز در دو نوع پوسته آلومینیومی و پوسته چدنی طراحی و تولید می شوند. این محصول با مصرف برق و انرژی بهینه و راندمان کاری بالا و برخورداری از استانداردهای لازم در رده محصولات با کیفیت و مناسب قرار می گیرد. نمونه های تک فاز دارای ترموستات حرارتی هستند که جلوی افزایش دمای الکتروموتور را می گیرد.

الکتروموتور گوانگلو چینی چه کاربردهایی دارد؟

حال که با ویژگی و مزیت های الکتروموتور گوانگلو چین آشنا شدید بد نیست که با کاربرد این محصول در صنایع مختلف نیز آشنا شوید:

به کارگیری در تولید مصالح اولیه مانند: صنایع سیمان، ماسه و سنگ

قابل استفاده در میکسرها و سیستم‌های مخلوط کننده

حوزه نفت و پالایشگاه و همچنین صنعت پتروشیمی

قابل استفاده در کارخانجات ذوب آهن و صنایع فولاد

استفاده جهت جرثقیل‌ها و بالابرها در صنایع مختلف

کاربرد در سیستم‌های مختلف اکسپندر و اکسترودر

قابل استفاده در صنایع نیروگاهی صنایع معدن

الکتروموتور چینی گوانگلو – ارسم

الکتوموتور ارسم چینی

الکتروموتور ارسم ercem چینی و فاکتورهای تعیین کننده قیمت در نمایندگی

الکتروموتور چینی ارسم نیز مانند سایر محصولات صنعتی طبق یک سری موارد قیمت گذاری می شوند. الکتروموتور ارسم ercem یک سری پارامتر را مشخص نموده که قیمت نهایی را تحت تاثیر قرار می دهند. این پارامترها به شرح زیر است:

میزان تراشکاری و ریخته گری در فریم و پوسته الکتروموتور.

درجه خلوص مسی که برای سیم پیچ آن به کار رفته است.

استفاده از تجهیزات مدرن در تولید الکتروموتور.

متریال، جنس بدنه و کیفیت قطعات موتور.

تک فاز یا سه فاز بودن موتور

برند سازنده الکتروموتور

میزان اسب بخار موتور

تعداد دور الکتروموتور

رعایت استانداردها

میزان مصرف نیرو

تعداد خازن

خرید الکتروموتور چینی از شرکت ارکان موتور ایرانیان

جهت خرید الکتروموتور چینی بهترین انتخاب مراجعه به نمایندگی آن در کشور ایران است. شرکت بازرگانی صنعتی ارکان موتور ایرانیان یکی از معتبرترین و قدیمی ترین مراکزی است که می توانید جهت خرید انواع محصولات صنعتی به آن مراجعه نمایید. این مجموعه با در اختیار داشتن نمایندگی شرکت بزرگ گوانگلو ( ارسم ercem ) چینی تمامی محصولات این کمپانی را با نازل ترین قیمت ممکن در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

شما می توانید با مراجعه به وب سایت این مجموعه تمامی محصولات نمایندگی الکترو موتور ارسم را مشاهده و محصول مورد نظر خود را انتخاب و سفارش دهید. الکتروموتور گوانگلو انتخابی شما در کوتاه ترین زمان ممکن به آدرس شما ارسال خواهد شد.

کد خبر: ۱۵۹٬۸۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha