۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷
صندوق بیمه کشاورزی ۵۰۰ میلیارد تومان غرامت به کشاورزان پرداخت کرد
قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی:

صندوق بیمه کشاورزی ۵۰۰ میلیارد تومان غرامت به کشاورزان پرداخت کرد

ایلام - قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی گفت: این صندوق ۵۰۰ میلیارد تومان غرامت ناشی از خسارت سیل به کشاورزان سراسر کشور پرداخت کرده است.

به گزارش بازار، محمدابراهیم حسن‌نژاد صبح چهارشنبه در نشست نحوه پرداخت خسارات ناشی از سیل در جهاد کشاورزی ایلام اظهار کرد: سیل فروردین ماه امسال به ۲۳۰ هزار هکتار از اراضی باغی و زراعی ۲۰ استان کشور خسارت وارد کرد و صندوق بیمه کشاورزی ۵۰۰ میلیارد تومان غرامت در جریان خسارت‌های ناشی از سیل فروردین ماه به کشاورزان آسیب‌دیده کشور پرداخت کرده است.

 وی گفت: این صندوق در ۱۰ سال گذشته تاکنون از هر ۱۰۰ نفر کشاورزی که حق بیمه پرداخت کرده اند به ۹۰ نفر بابت خسارت وارده غرامت پرداخت کرده است.

قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی افزود: باید کشاورزان نسبت به اهمیت موضوع بیمه، هدف آن و وظایف صندوق آگاهی و اشراف کامل داشته باشند چرا که هدف اصلی صندوق بیمه این است که بعد از بروز خسارت، صندوق برای جبران این ضرر آنرا در قالب غرامت پرداخت کند تا کشاورز دوباره توان تولید و فعالیت داشته باشد.

 حسن‌نژاد گفت: کشاورزان فعال در حوزه دام و طیور نسبت به زراعت رغبت بیشتری به بیمه کردن محصولات خود دارند و زارعان نیز باید به سمت بیمه‌گذاری اراضی زراعی سوق پیدا کنند.

کد خبر: ۱٬۵۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha