۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵
برای تابستان ۱۴۰۱ کدام کنسول بازی را خریداری کنیم؟

برای تابستان ۱۴۰۱ کدام کنسول بازی را خریداری کنیم؟

کنسول بازی مناسب ۱۴۰۱ را بررسی می کنیم تا اطلاعات خوبی به کاربرانی که قصد خرید کنسول های بازی را دارند، ارائه دهیم. 

بازار؛ گروه اقتصاد دیجیتال: بازار کنسول های بازی در تابستان بسیار داغ است. زیرا یکی از برترین وسایل سرگرم کننده برای روزهای بلند تابستان، کنسول های بازی می باشند. با توجه به اینکه در زمان کنونی، کودکان و نوجوانان تمایل زیادی به گذراندن اوقات فراغت خود در کوچه و خیابان ندارند، باید به فکر وسایل سرگرم کننده مهیج و مناسبی برای آنها بود.

کنسول های بازی می توانند برای افرادی از سن ۶ تا ۵۰ سال مورد استفاده قرار بگیرند. بازی های ویدئویی زیادی، مناسب سنین مختلف طراحی و ارائه شده اند که می توانند کاربران را سرگرم نمایند. اگر از کاربرانی هستید که به تازگی قصد خرید یک کنسول بازی را دارید، در ادامه مناسب ترین گزینه ها را به شما معرفی می کنیم.

کنسول بازی مناسب ۱۴۰۱، کنسول های سونی و مایکروسافت و نینتندو است ؟

بهترین گزینه ها برای خرید کنسول در سال ۱۴۰۱، کنسول های PS۵ ،PS۴، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و نینتندو سوییچ می باشند.

چرا ایکس باکس سری ایکس بخریم ؟

ایکس باکس سری ایکس از کنسول های نسل نهمی مایکروسافت است که به عالی ترین شکل ممکن طراحی و تولید شده است. این کنسول قدرتمند، از آپشن ها و قابلیت های مختلفی برخوردار است. قطعاً کنسول های بازی قدیمی نمی توانند کاربران جدید را راضی کنند و بازی ها را با کیفیت مورد انتظار آنان نمایش دهند. لذا باید با کنسول های قدیمی خداحافظی نموده و یکی از برترین کنسول های نسل نهمی را خریداری نمایید.

ویژگی های این کنسول بازی مناسب ۱۴۰۱ (Xbox X) شامل امکان دانلود سریع، گیم پلی ۴K با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه و پشتیبانی از نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه، پشتیبانی از سازگاری معکوس برای شمار زیادی از بازی ها، طراحی مدرن و شفاف، صدای بسیار کم دستگاه، قابلیت ارتقاء آسان فضای ذخیره سازی، HDR خودکار و... می باشند. قیمت ایکس باکس سری ایکس در مقایسه با کنسول های نسل پیشین مایکروسافت، بالاتر است.

چرا ایکس باکس سری اس را بخریم ؟

آیا به دنبال خرید یک کنسول جدید با قیمت مناسب هستید؟ ایکس باکس سری اس، از کنسول های جدید نسل نهمی می باشد که کاربران زیادی در کشورهای مختلف جهان دارد. پشتیبانی از لوازم جانبی ایکس باکس وان، Quick Resume، رابط کاربری با امکانات مختلف، فضای کم ذخیره سازی، عدم پشتیبانی از دیسک، سخت افزاری با قدرت ضعیف تر نسبت به ایکس باکس ایکس و ... از ویژگی های ایکس باکس سری اس است. قیمت ایکس باکس سری اس را می توان از بزرگترین مزایای این کنسول دانست. شما می توانید با پرداخت هزینه کم به خرید یک کنسول نسل نهمی اقدام نمایید.

آیا PS۵ کنسول بازی مناسب ۱۴۰۱ است؟

شاید نیازی به تعریف و تمجید از کنسول پلی استیشن ۵ نباشد. زیرا قطعاً همه ی شما با این کنسول سونی آشنا هستید. PS۵ از کنسول های نسل نهمی سونی می باشد که محبوبیت فوق العاده بالایی در کشورهای مختلف از جمله ایران دارد.

آمارها نشان می دهد که این کنسول در سال گذشته بالاتر از چندین میلیون دستگاه فروش داشته است. یعنی حجم بالایی از کاربران به خرید این کنسول اقدام نموده اند. یکی از برترین گزینه های خرید برای کنسول بازی امسال، پلی استیشن ۵ است. اگر بخواهیم ویژگی های این کنسول را نام ببریم باید ساعت ها وقت برای چنین کاری اختصاص دهیم. یکی از ویژگی های عالی این کنسول، دوال سنس می باشد. دوال سنس را می توان از برترین لوازم جانبی PS۵ دانست.

یکی از کلیدی ترین فاکتورهایی که برای خرید کنسول بازی مناسب ۱۴۰۱ باید درنظر داشته باشید، امکان اجرای بازی ها با کیفیت ۴K می باشد. این ویژگی در کنسول پلی استیشن ۵ وجود دارد. شما می توانید از تجربه اجرای بازی های جدید در این دستگاه، با کیفیت تصویری بالا لذت ببرید.

دلایل انتخاب کنسول PS۴ چیست ؟

کنسول پلی استیشن ۴ را می توان پشتیبانی شده ترین کنسول تاریخ نامید. زیرا از سال ۲۰۱۳ تا به الان، بازی های بی شماری برای این دستگاه عرضه می شود. بازی هایی که ویژه این کنسول هستند و از بازی های انحصاری این دستگاه به شمار می آیند، از جذابیت بالایی برخوردار هستند. هنوز هم هستند کاربرانی که به اجرای بازی های قدیمی PS۴ علاقمند هستند.

تعداد بازی های که برای کنسول PS۵ عرضه می شوند و در PS۴ هم قابل اجرا هستند، بسیار بالا است. بعد از کنسول های نسل نهمی، بهترین گزینه برای خرید کنسول بازی، کنسول PS۴ است.

همچنین شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت ps۴ با ما همراه باشید.

آیا نینتندو سوییچ ، کنسول بازی مناسب ۱۴۰۱ است ؟

اگر توان خرید کنسول های قدرتمندی مانند ایکس باکس سری ایکس و PS۵ را ندارید، باید کنسول های دیگری را انتخاب کنید. نینتندو سوییچ، یک کنسول مناسب برای کسانی است که می خواهند یک کنسول قابل حمل داشته باشند. مثلاً کسانی که می خواهند اوقات بیکاری خود در دانشگاه یا مترو و اتوبوس را با یک کنسول بازی بگذرانند، نباید کنسول های بزرگ مثل PS۵ و ایکس باکس و ... را انتخاب کنند.

نینتندو سوییچ از سخت افزار ضعیف تری در مقایسه با کنسول های گفته شده برخوردار است. کوچک و قابل حمل بودن، امکان عکاسی در حین بازی، قیمت مناسب، سرعت بالا و ... از شاخص ترین ویژگی های مثبت کنسول بازی نیننتندو سوییچ است.

ستاره بازی ایران

برای خرید کنسول بازی مناسب ۱۴۰۱ از سایت Psstar.ir اقدام نمایید. انواع کنسول های بازی در فروشگاه ستاره بازی ایران با قیمت مناسبی به فروش می رسد. ابتدا کنسول بازی مناسب خود را تعیین کنید. ویژگی هایی که برای هر یک از کنسول ها ذکر کردیم، درنظر بگیرید و سپس برای خرید کنسول موردنظر خود از سایت Psstar.ir اقدام نمایید. علاوه بر کنسول های بازی، می توانید باکیفیت ترین و جدیدترین لوازم جانبی ها و اکسسوری ها را از این فروشگاه خریداری نمایید. جذاب ترین و مهیج ترین بازی های ویدئویی را می توانید از فروشگاه ستاره بازی ایران تهیه نمایید.

کد خبر: ۱۵۱٬۲۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha