۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹
چک لیست اقلام اداری

چک لیست اقلام اداری

امروزه با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی شرکت ها و ادارات علاوه بر داشتن تجهیزات ساده باید به تجهیزات پیشرفته تری مانند پرینتر، کامپیوتر، لپ تاب، دستگاه کپی و... مجهز باشد.

بازار; گروه صنعت: امروزه با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی شرکت ها و ادارات علاوه بر داشتن تجهیزات ساده باید به تجهیزات پیشرفته تری مانند پرینتر، کامپیوتر، لپ تاب، دستگاه کپی و... مجهز باشد. اگر قصد تاسیس شرکت اداری دارید قطعا بدون داشتن فناوری های جدید عملکرد مناسبی نخواهید داشت. دو مورد از مهم ترین اقلامی که در تاسیس شرکت باید آن ها را در اختیار داشته باشید پرینتر و دستگاه کپی برداری می باشد. در این مقاله قصد داریم به بررسی چک لیست اقلام اداری بپردازیم لطفا تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

خرید پرینتر

پرینتر یکی از لوازم جانبی کامپیوتر است که به چاپ اطلاعات دریافت شده از کامپیوتر می پردازد. در زبان انگلیسی به کلمه چاپ، پرینت گفته می شود از همین رو به این دستگاه چاپ کن، پرینتر گفته می شود. پرینتر ها از نظر کاربرد و رنگ چاپ دارای انواع مختلفی هستند از جمله انواع پرینتر ها می توان به نوع جوهر افشان، لیزری، ماتریس سوزنی، تماسی، غیر تماسی و... اشاره کرد. پرینتر ها یکی از ضروری ترین تجهیزات برای هر اداره به حساب می آیند. پرینتر های سیاه و سفید فقط دارای جوهر مشکی بوده و برای چاپ نوشته، اسناد و مدارک کاربردی هستند. از این نوع پرینتر ها جهت چاپ تصویر استفاده نمی شود. در مقابل پرینتر های رنگی دارای طیف مختلفی از رنگ ها می باشد و قادر به چاپ رنگی انواع تصاویر و مدارک رنگی می باشد. طبیعتا قیمت پرینتر های سیاه و سفید از پرینتر های رنگی مناسب تر است. یکی از انواع برند های پرینتر، پرینتر های hp هستند. این پرینتر ها در انواع سیاه و سفید و رنگی در بازار وجود دارند. قیمت پرینتر های hp در عین داشتن امکانات عالی بسیار مناسب است. اگر قصد خرید پرینتر را دارید و به دنبال یک پرینتر ارزان می گردید پرینتر های سیاه و سفید گزینه مناسبی خواهند بود.

خرید لوازم جانبی پرینتر

قطعات و لوازم جانبی پرینتر انواع مختلفی داشته و شامل جوهر پرینتر، لوازم جانبی کارتریج، ریبون، هدر و... می باشد. منظور از لوازم جانبی کارتریج لوازمی هستند که داخل کارتریج به صورت مصرفی هستند و لازم است بعد از گذشت مدت زمانی تعویض شوند. زمان تعویض این لوازم معمولا با شارژ کارتریج صورت می گیرد. خرید کارتریج اصل مستلزم توجه به کیفیت مواد سازنده آن می باشد. هر چه کارتریج از مواد با کیفیت تری ساخته شود کیفیت پرینتر بالا تر خواهد بود و رنگ بهتری خواهد داشت. افزون بر این قیمت کارتریج بسته به کیفیت آن و نوع آن می باشد. کارتریج دارای انواع مختلقی است. انواع کارتریج بر اساس میزان کیفیت و نوع برند دارای قیمت های متفاوتی می باشند. یکی از برند های معتبر در زمینه تولید کارتریج hp می باشد. خرید کارتریج hp می تواند انتخاب مناسبی در خرید لوازم جانبی پرینتر باشد.

قیمت انواع پرینتر ها بر اساس کاربرد

پرینتر ها براساس نوع و تعداد کاری که انجام می دهند به چندین دسته تقسیم می شوند. از انواع آن ها می توان پرینتر های تک کاره، چهار کاره، دو رو زن، بلوتوث دار و... را نام برد. پربنتر های تک کاره همان طوری که از نام شان پیداست فقط کار چاپ و پرینت را انجام می دهند اما از پرینتر های چند کاره بلوتوث دار می توانید جهت چاپ عکس سه در چهار یا پرینت عکس در آچار استفاده نمایید. قیمت پرینتر های تک کاره پایین تر و ارزان تر از پرینتر های چند کاره می باشد. هم چنین قیمت پرینتر های دست دوم از پرینتر های نو و دست اول مناسب تر است و در صورتی که از سلامت پرینتر های دست دوم اطمینان داشته باشید می توانید با خرید آن ها در هزینه ها صرفه جویی کنید.

چک لیست اقلام اداری

خرید دستگاه کپی

دستگاه کپی دستگاهی است که از اطلاعات داخل کامپیوتر که شامل اسناد، نوشته و تصاویر می باشد تصویر بصری بر روی کاغذ تولید می کند. این دستگاه به صورت گسترده ای جهت کپی برداری مدارک و اسناد در ادارات، مدارس، کتاب فروشی ها و ... استفاده می شود. استوک یکی از مدل های برتر دستگاه کپی به شمار می رود. این دستگاه بهترین دستگاه کپی برای مغازه خواهد بود. خرید دستگاه کپی استوک با توجه به قابلیت و کارایی بالای این دستگاه و قیمت مناسب آن تا حد زیادی به سود مشتری خواهد بود. خرید دستگاه کپی با توجه به معیار های مختلفی انجام می شود. هنگامی که شما قصد دارید یک دستگاه کپی تهیه کنید باید به این نکته توجه کنید که در طول روز چه میزان از این دستگاه استفاده خواهید کرد و حجم کپی های انجام شده در طول روز چه مقدار خواهد بود. بر این اساس شما مدلی را انتخاب خواهید کرد که متناسب با کارتان باشد. به طور مثال دستگاه فتوکپی که در ادارات استفاده می شود باید قوی تر و بهتر از دستگاه کپی باشد که در منازل به کار می رود. جهت انجام فتوکپی در منازل می توانید از پرینتر های کوچک و ارزان نیز استفاده کنید.

چک لیست اقلام اداری

خرید دستگاه کپی با قیمت ارزان

دستگاه کپی یکی از ضروری ترین اقلامی است که امروزه علاوه بر ادارات و شرکت ها وجود آن در منازل نیز ضروری شده است. افراد برای بهره مندی از امکانات این دستگاه ها می توانند نمونه کوچک دستگاه کپی را برای خانه های خود تهیه کنند. قیمت دستگاه کپی کوچک ارزان بوده و افراد می توانند آن را جهت انجام فتوکپی مدارک در منزل خود داشته باشند. جهت صرفه جویی در هزینه های ناشی از خرید دستگاه کپی می توانید دستگاه های دست دوم و سالم را نیز خریداری کنید. خرید دستگاه کپی دست دوم در صورتی که سالم باشد تا حد زیادی می تواند در کاهش هزینه های ناشی از خرید به شما کمک کند. جهت خرید دستگاه کپی می توانید به مرکز خرید دستگاه کپی در سطح شهر مراجعه کنید. علاوه بر آن امروزه سایت ها و مراکز بازرگانی فراوانی هستند که به صورت اینترنتی و آنلاین اقدام به فروش دستگاه کپی، پرینتر و لوازم جانبی آن ها می کنند. خرید از این مراکز نیز به دلیل حذف و کاهش واسطه ها منجر به کاهش قیمت شده و افراد می توانند معتبر ترین برند ها را با قیمت مناسب از این سایت ها تهیه کنند.

چک لیست اقلام اداری

یکی از مراکز خرید اقلام اداری که می تواند به شما در مقایسه قیمت ها بین صدها فروشنده آنلاین از سراسر کشور کمک کند سایت نوبشو، موتور جستجوی کالا به نشانی https://nobesho.com می باشد .

کد خبر: ۱۴۹٬۹۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha