۲۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶
دستورالعمل‌های بهداشتی برای واحدهای تولیدی سمنان تدوین شد
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان:

دستورالعمل‌های بهداشتی برای واحدهای تولیدی سمنان تدوین شد

سمنان- مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان گفت: دستورالعمل‌های بهداشتی برای واحدهای تولیدی استان با سه محوریت کارگران خط تولید،کارکنان اداری، دفتری و کارفرمایان و محیط کاری تدوین‌شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، قاسم شریفی بعدازظهر سه‌شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران از طریق فضای مجازی به میزبانی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه دستورالعمل‌های بهداشتی برای واحدهای تولیدی سمنان تدوین شده است، بیان کرد: سه محور شامل کارگران خط تولید،کارکنان اداری، دفتری و کارفرمایان و محیط کاری مبنای این دستورالعمل ها است.

وی افزود: از شنبه گذشته فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله کرونا از سر گرفته شده اما این بدان معنی نیست که الزامات بهداشتی در واحد های تولیدی نادیده گرفته شود.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان با اشاره به بازدید از ۲۵ واحد تولیدی و صنعتی در استان سمنان در راستای اجرای الزامات بهداشتی، ابراز کرد: ارزیابی وضعیت بهداشت محیط کار و کارگران هدف این نظارت ها است.

شریفی پیشگیری از شیوع بیماری در سطح جامعه را محور اصلی دستور العمل های بهداشتی در محیط کار دانست و گفت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای واحدهای تولیدی الزامی است.

کد خبر: ۱۴٬۱۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha