۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۹
پیشنهاد استراتژی مثبت برای کسب سود سهامداران خُرد
«بازار» بررسی کرد

پیشنهاد استراتژی مثبت برای کسب سود سهامداران خُرد

بازار با تخلیه فروشندگان زمانی می تواند حرکت خوب خود را شروع کند که اکثریت برای رسیدن به آن اهداف خوب بالا، قید تابلوی روزانه منفی و نوسانی فعلی را بزنند و به اصطلاح الان را قربانی آینده کنند.

بازار؛ گروه بورس: در بازار سرمایه فعلی وضعیت به گونه ای است که با وجود اینکه برخی نمادها کاملا ارزنده هستند، اما همچنان نزولی بوده و این مساله بیشتر تحت تاثیر فضای بازار و بی تعهدی حقوقی هاست و به وقتش بسیاری از نمادها رشد قیمتی را تجربه خواهند کرد.

همانطوری که در بحث تکنیکال اهداف بالا خودشان را نشان می دهند، اما از آن سو بازار سرمایه در شرایط فعلی سهام مختلف با مقاومت های مهمی روبروست که برای رسیدن به آن اهداف بالا ابتدا باید از این مقاومت های فعلی عبور کند و بازار با تخلیه فروشندگان زمانی می تواند حرکت خوب خود را شروع کند که اکثریت بازار برای رسیدن به آن اهداف خوب بالا، قید تابلوی روزانه منفی و نوسانی فعلی را بزنند و به اصطلاح الان را قربانی آینده کنند.

از این رو تا وقتی که اکثریت اهالی بازار امروز سهام را قربانی آینده خوب نکنند بازار سودی به اهالی بورس نخواهد داد، هر قدر هم بخواهید توی این بازار تقلا کنید نتیجه مناسبی دربر نخواهد داشت و کار بدتر خواهد شد، زیرا در شرایطی که قرار نیست نماد رشد کند سهامدار خرد تنها می تواند سهم خود را با کف قیمتی بفروشد.

پیشنهاد استراتژی مثبت برای کسب سود سهامداران خُرد

در حال حاضر شاخص کل بورس در محدوده حمایتی یک میلیون و ۲۷۰ هزار واحد قرار دارد، بنابراین در شرایط کنونی شاید برخی نماد صف فروش باشند اما این به معنای عدم ارزندگی این نمادها نیست و شاید در نخستین موقعیتی که بازار روندی صعودی بگیرد صف های خرید سنگین داشته باشند.

پیشنهاد استراتژی مثبت برای کسب سود سهامداران خُرد

شاخص کل هم وزن که نمادهای کوچک و متوسط را نمایندگی می کند در شرایط کنونی فاصله بیشتری با کف حمایتی دارد و این مساله نشات گرفته از رشد حبابی نمادهای کوچک و متوسط در دو سال گذشته است، بنابراین در گام نخست این شاخص می تواند تا محدوده ۲۹۵ هزار واحد افت داشته باشد.

کد خبر: ۱۳۴٬۱۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha