۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۸
شاخص پالایشی ها نزدیک حمایت روند صعودی
«بازار» از وضعیت نمادهای پالایشی گزارش می دهد

شاخص پالایشی ها نزدیک حمایت روند صعودی

شاخص فرآورده های نفتی هم نشان می دهد که در حال حاضر تقریبا نزدیک خط روند صعودی است و به زودی می تواند این روند خود را آغاز کند.

بازار؛ گروه بورس: ر شرایط کنونی وضعیت بازار جهانی نفت روندی صعودی دارد و نشان داده که می تواند تا محدود ۱۰۰ دلار رشد کند زیرا در حال حاضر اطلاعات سازمان جهانی بهداشت نشان می دهد که سویه های جدید کرونا تا حدودی قدرت کشندگی خود را از دست داده اند و همین مساله افزایش فعالیت شرکت ها و تقاضا برای سوخت را تایید می کند.

در حال حاضر معاملات بورس ایران هم نشان می دهد که تقاضای خوبی برای خرید نمادهای پالایشی وجود دارد، هرچند در هفته اخیر بار دیگر شاخص کل بورس دوباره وارد کانال یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد شده اما این بار به نظر می رسد تا محدوده یک میلیون و ۲۳۰ هزار واحد بیشتر افت نکند.

شاخص پالایشی ها نزدیک حمایت روند صعودی

شاخص فرآورده های نفتی هم نشان می دهد که در حال حاضر تقریبا نزدیکی خط روند صعودی است و در نهایت با ۱۰ درصد افت بیشتر می تواند روند صعودی خود را آغاز کند

شاخص فرآورده های نفتی هم نشان می دهد که در حال حاضر تقریبا نزدیکی خط روند صعودی است و در نهایت با ۱۰ درصد افت بیشتر می تواند روند صعودی خود را آغاز کند، هرچند در حال حاضر افزایش قیمت نفت در بازار جهانی و افزایش صادرات نفت ایران قیمت پالایشی ها را در همین محدوده ای که هستند ارزنده کرده و احتمالا در روزهای آینده شاهد ورود پول هوشمند به برخی از نمادهای پالایشی خواهیم بود.

هرچند نباید فراموش کرد که دنیا در چند سال اخیر با بحران بیکاری مواجه بوده و دولت ها نمی توانند محدودیت های کرونایی را بیشتر از این ادامه دهند. بنابراین از سر گرفته شدن فعالیت تورهای گردشگری و ... تقاضا برای انرژی در دنیا را افزایش می دهد و جهش قیمت سوخت کاملا طبیعی است و اگر این روند ادامه داشته باشد نمادهای پالایشی در گزارش های ۱۲ ماهه امسال به سود خوبی می رسند، به همین دلیل فعلا بازار به نفع این گروه است.

کد خبر: ۱۳۴٬۰۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha