۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲
خرید حضوری مردم از فروشگاه‌های عرضه کالا درزنجان ۳۲ درصد کاهش یافت
رئیس سازمان صمت زنجان:

خرید حضوری مردم از فروشگاه‌های عرضه کالا درزنجان ۳۲ درصد کاهش یافت

زنجان-رئیس سازمان صمت زنجان، با بیان اینکه خرید حضوری مردم از فروشگاهها و سوپر مارکتها درزنجان کاهش یافته است،گفت: خرید حضوری مردم از فروشگاه‌های عرضه کالا در استان ۳۲ درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرنگار بازار،ناصر فغفوری ظهر دوشنبه در جلسه ستاد کمیته کرونا در محل استانداری زنجان، با اشاره به اینکه ۲۳ فروردین ماه شرایط فعالیت واحدهای صنفی اعلام می‌شود، گفت: پروتکل‌ها بهداشتی و نحوه فعالیت واحدهای صنفی به صورت کشوری ابلاغ می‌شود.

وی اظهار کرد: واحدهای صنفی قبل از شروع به کار لیست آنها تهیه خواهد شد تا پروتکل های بهداشتی تهیه شود.

رئیس سازمان صمت زنجان، با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان نزدیک است، افزود: برای ماه مبارک رمضان هم ۱۵۰ تن شکر پیش بینی شده که در بسته‌های سه کیلویی با قیمت مناسب به مردم عرضه خواهد شد.

فغفوری به بازدید از واحدهای صنفی در استان اشاره کرد و گفت: تنها در روز ۱۷ فروردین ماه ۶۹۵ بازرسی مشترک و ۲۹ بازدید مستقل انجام شده است که در این زمینه ۱۰ تعهد، ۲۹ اخطار و ۷ واحد پلمب و ۴۹۳ تذکر داده شده است.

وی با بیان اینکه خرید حضوری مردم از فروشگاهها و سوپر مارکتها دراستان کاهش یافته است، تاکید کرد: خرید حضوری مردم از فروشگاه‌های عرضه کالا بیش از ۳۲ درصد کاهش داشته است.

رئیس سازمان صمت زنجان، به فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: درسال جهش تولید تعطیلی واحد تولیدی در استان قابل قبول نیست و همه باید فعالیت لازم را داشته باشند.

فغفوری  به تردد مدیران در شهرستانها و واحدهای تولیدی اشاره کرد و گفت:  به صورت متمرکز برای تردد مدیران در واحدهای تولیدی و در همه شهرستانها شرایط فراهم شده و مدیریت استانی باید مد نظر قرار گیرد.

کد خبر: ۱۲٬۷۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha