۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹
فولکس واگن رترو به زودی عرضه می شود
ون الکتریکی iD Buzz پر سروصدا در راه بازار

فولکس واگن رترو به زودی عرضه می شود

گروه خودروسازی فولکس واگن به تازگی تیزری از iD Buzz ون الکتریکی خود منتشر کرده و احتمالا این محصول با ۴۰۰ اسب بخار قدرت در ابتدا سال ۲۰۲۲ به بازار عرضه شود.

بازار؛ گروه خودرو: در خصوص ورود احتمالی ون الکتریکی iD Buzz به بازار سروصدای قابل توجهی وجود دارد، فولکس واگن در نظر دارد این خودرو را در ابتدای سال ۲۰۲۲ به بازار عرضه می کند. امکان تغییر نام و البته رنگ این خودرو وجود دارد، باید دید که فولکس واگن چه تصمیمی خواهد گرفت.

فولکس واگن برای نظرخواهی مشتریان پیش از ورود محصول به بازار اقدام به انتشار ویدیویی کوتاه از ون الکتریکی iD Buzz کرده است. انتشار این ویدیو به همراه نشر یک نظر سنجی در تویتر بزرگ ترین خودروساز دنیا، همگی نشان آشکار دغدغه اصلی این خودروساز برای انتخاب نام و رنگ محصول است. طراحی این خودرو بر اساس نسخه دهه ۱۹۶۰ است که تداعی یک محصول نوستالژیک باشد.

این خودروساز برای عرضه محصول چارچوب زمانی خاصی را مشخص نکرده و ظاهرا برای تجاری سازی به زمان نیاز دارد. انتشار ویدیو از iD Buzz در حقیقت با هدف ایجاد کمپینگ تبلیغاتی انجام شده که بتواند بهتر در بازار امریکا برای خود مشتری جذب کند. iD Buzz یک ون مسافربری خواهد بود که با هدف توسعه محصولات الکتریکی در ناوگان حمل و نقل عمومی فعال خواهد شد.

آنچه که از این ویدیو مشهود است، iD Buzz ون جدید نیست، بلکه از نظر طراحی ظاهری شباهتی به iD۵ دارد که این خودروسازی با فیس لیفت آن، این محصول را یک خودرو الکتریکی کرده است. در این خودرو الکتریکی دو موتور الکتریکی وجود دارد که قدرت لازم برای حرکت را فراهم می کند. احتمال عرضه این محصول با چهار موتور الکتریکی به قدرت ۴۰۰ اسب بخار نیز وجود دارد.

شاید فولکس واگن تیزرهای جدیدی در خصوص این محصول در هفته جاری منتشر کند، اما آنطور که به نظر می رسد این خودروساز قوت خود را برای افزایش توان حضور در ناوگان حمل و نقل عمومی افزایش داده است.

کد خبر: ۱۲۵٬۷۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha