۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۲
غرفه های میوه و تره بار نیاز شهروندان در شب یلدا را برآورده کرد
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشهد:

غرفه های میوه و تره بار نیاز شهروندان در شب یلدا را برآورده کرد

مشهد- مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشهد در گفت و گو با بازار گفت: با همکاری سایر سازمان های مرتبط نسبت به عرضه و هم چنین نظارت میوه های پر مصرف و مورد نیاز شهروندان هم زمان با شب یلدا اقدام شد.

سعید خوش قامت در گفت‌وگو با بازار اظهار کرد: هم‌زمان با فرارسیدن آئین باستانی شب یلدا طرح تشدید بازرسی  و نظارت بر بازار اقلام پرمصرف در شهرستان مشهد با همکاری بازرسان سازمان صمت به مرحله انجام درآمد.

وی گفت: به منظور امنیت خاطر شهروندان از خرید مطمئن و در پی افزایش تقاضا جهت خرید میوه و خشکبار در سطح شهر لذا نظارت و بازرسی از طریق جهاد کشاورزی به‌منظور رصد بازار میوه و جلوگیری از هرگونه گران‌فروشی، کم‌فروش، تقلب و یا احتکار با جدیت بیشتری در دستور کار قرار گرفت که خوشبختانه اثرات مثبتی نیز به همراه داشت.

خوش قامت بیان کرد:  در این راستا علاوه بر استفاده حداکثری از ظرفیت جهاد کشاورزی در قالب گشت‌های مشترک با بازرسان سایر دستگاه‌ها ازجمله تعزیرات حکومتی، سازمان صمت، اتاق اصناف و دیگر نهادهای مسئول برای کنترل بر بازار و جلوگیری از هرگونه گران‌فروشی، کم‌فروشی، تقلب یا احتکار اقدام شد.

 مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشهد افزود: میوه‌هایی که در میادین میوه و تره‌بار عرضه‌شد همگی دارای درصد سود مشخص بوده و لذا به‌صورت روزانه بازرسی‌های دوره‌ای به‌منظور جلوگیری از تخلفات انجام پذیرفت.

کد خبر: ۱۲۵٬۲۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha