۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱
چرا سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال باید ترفندهای کوین مارکت کپ را فرا بگیرند؟

چرا سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال باید ترفندهای کوین مارکت کپ را فرا بگیرند؟

بسترهای بسیاری وجود دارند که امکان مبادله ارزهای دیجیتال، تماشای قیمت لحظه‌ای ارزهای دیجیتال، آگاهی از عرضه‌های جدید ارز دیجیتال و بسیاری از امکانات دیگر را برای ما فراهم کرده‌اند.

به گزارش بازار، بسترهای بسیاری وجود دارند که امکان مبادله ارزهای دیجیتال، تماشای قیمت لحظه‌ای ارزهای دیجیتال، آگاهی از عرضه‌های جدید ارز دیجیتال و بسیاری از امکانات دیگر را برای ما فراهم کرده‌اند. به همین خاطر در حال حاضر به راحتی می‌توان در بازار ارزهای دیجیتال یا کرپیتوکارنسی‌ها فعالیت کرد. اگرچه معتبرترین پلتفرم‌های رمزارزی در خارج از کشورمان قرار دارند، اما ایرانیان نیز می‌توانند از خدمات بیشتر این پلتفرم‌ها بهره بگیرند. کوین مارکت کپ، یکی از مشهورترین وبسایت‌های ارائه اطلاعات رمزارزی است که آموزش آن می‌تواند برای تریدرها و سرمایه گذاران ارز دیجیتال ایرانی بسیار مفید باشد. در ادامه قصد داریم ضمن معرفی گزینه‌های اصلی کوین مارکت کپ، به بررسی موضوع مهم دیگری نیز بپردازیم. مراحل تبدیل بیت کوین به تومان واریز به حساب بانکی از جمله مواردی است که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

چرا کوین مارکت کپ؟

کوین مارکت کپ «Coinmarketcap» یک ابزار اصلی برای تریدرهای حوزه ارزهای دیجیتال به حساب می‌آید. به طوری که هر تریدر فعال در این حوزه، به‌صورت روزانه و لحظه‌ای به وبسایت کوین مارکت کپ سر زده و از اطلاعات آماری آن برای پی بردن به موقعیت بازار استفاده می‌کنند. اطلاعات و نمودارهای مربوط به تمام کوین‌ها و توکن‌ها را می‌توان در کوین مارکت کپ مشاهده کرد. ایمن بودن این سایت را می‌توان با سابقه آن بررسی کرد؛ تا به امروز کوین مارکت کپ، هرگز مورد هیچ حمله سایبری قرار نگرفته است. به همین خاطر افراد می‌توانند بدون دغدغه به تحلیل ارزهای دیجیتال موردنظر خود بپردازند. شما نمی‌توانید بدون نیاز به کوین مارکت کپ در مقام یک تریدر به فعالیت بپردازید. چراکه در مسیرهای تحلیل، بررسی نمودار، مشاهده قیمت لحظه‌ای رمزارزها و دیگر فعالیت‌های تریدینگ خود، حتما به کوین مارکت کپ نیاز پیدا خواهید کرد. در ادامه به بررسی مهم‌ترین گزینه‌ها این وبسایت جامع می‌پردازیم.

کوین مارکت کپ

چگونه می‌توان از کوین مارکت کپ استفاده کرد؟

خوشبختانه استفاده از کوین مارکت کپ به سهولت امکان‌پذیر است. شما به کمک آدرس ایمیل و انتخاب یک پسورد، به راحتی می‌توانید در این وبسایت ثبت‌نام کنید. شیوه ثبت‌نام در آن شبیه شیوه ثبت‌نام در دیگر پلتفرم‌های اینترنتی است. پس از ثبت‌نام در کوین مارکت کپ، می‌توانید به گزینه‌ها و امکانات زیر دسترسی داشته باشید:

رصد کردن تعداد ارزهای دیجیتال از طریق گزینه‌ی «Cryptocurrencies»:

شما از طریق منوی افق بالای صفحه سایت کوین مارکت کپ می‌توانید به گزینه نامبرده دسترسی داشته باشید. در این گزینه، تعداد کوین‌ها و توکن‌های فعال موجود در این سایت لیست شده‌اند.

مشاهده رتبه‌بندی ارزهای دیجیتال از طریق گزینه‌ی «Markets»:

شما از طریق صفحه ابتدایی سایت کوین مارکت کپ می‌توانید به لیست رتبه‌بندی رمزارزها دسترسی داشته باشید. در این قسمت، می‌توانید ارزهای دیجیتال پایه و رتبه هریک در بازار کلی کریپتو را مشاهده نمایید. این قسمت را می‌توان پرکاربردتری بخش کوین مارکت کپ در نظر گرفت.

مشاهده ارزش کل بازار کریپتو از طریق گزینه‌ی «Market Cap»:

شما می‌توانید ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال را با یک عدد کلی در کوین مارکت کپ مشاهده کنید. این عدد از فرمول «تعداد کوین × گردش × قیمت هر کوین» حاصل شده است. بنابراین شما می‌توانید با مشاهده عدد کلی آن، تا حدی به جزئیات آن پی ببرید.

دسترسی به معاملات ۲۴ ساعته از طریق گزینه‌ی «۲۴h Vol»:

هر تراکنشی که در صرافی‌های آنلاین رمزارزی در طول ۲۴ ساعت گذشته انجام شده باشد را می‌توانید با استفاده از گزینه‌ی «۲۴h Vol» سایت کوین مارکت کپ مشاهده کنید. این تراکنش‌ها به دنبال هم لیست شده‌اند و قابل مشاهده برای عموم هستند.

مشاهده حجم بازار بیت‌کوین به نسبت سایر رمزارزها از طریق گزینه‌ی «BTC Dominance»:

سلطه‌ی بیت‌کوین را می‌توان از طریق گزینه‌ی نامبرده مشاهده کرد. سهم بازار بیت‌کوین هرچقدر باشد، با یک نگاه می‌توان آن را در کوین مارکت کپ رصد کرد. معمولاً بیت‌کوین در اکثر مواقع بیش از ۶۰ درصد سهم بازار کریپتو را به خود اختصاص داده است.

شخصی‌سازی سایت کوین مارکت کپ از طریق گزینه‌ی «Watchlist»:

شما می‌توانید با استفاده از این گزینه، کوین‌ها و توکن‌های موردعلاقه خود را لیست کنید. آن‌گاه وقتی در مراجعه به وبسایت کوین‌ مارکت کپ، هزاران رمزارز برای شما لیست می‌شود، با مراجعه به واچ‌لیست‌تان، صرفاً وضعیت ارزهای دیجیتال موردنظر خود را مشاهده خواهید کرد. این گزینه در قسمت سمت راست بالای صفحه سایت قرار دارد.

گزینه‌های نامبرده، بخش‌های اصلی وبسایت کوین مارکت کپ هستند. گزینه‌های فرعی بسیار بیشتری در این سایت وجود دارد که می‌تواند بررسی شما را در مورد بازار کامل کند. برای دریافت آموزش سرمایه گذاری در ارز دیجیتال و آموزش حرفه‌ای تمام ترفندهای کوین مارکت کپ می‌توانید روی آموزش‌های اختصاصی وبسایت «دلفین وست» حساب کنید. دلفین وست یک منبع فارسی کامل برای آموزش‌های رمزارزی کاربران ایرانی است.

مراحل تبدیل بیت کوین به تومان واریز به حساب بانکی

یکی از ارکان آموزش سرمایه گذاری در ارز دیجیتال، تسلط بر مراحل تبدیل بیت کوین به تومان واریز به حساب بانکی است. ممکن است افراد در مسیر ترید یا سرمایه گذاری‌های خود بخواهند که بیت‌کوین‌های خود را به‌صورت مستقیم به ارزهای رایج تبدیل کنند. در این بین، برخی از تریدرها می‌خواهند که بیت کوین را مستقیم به تومان تبدیل کرده و آن را به حساب بانکی خود منتقل کنند. اگرچه بسترهای بسیاری برای تبدیل بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال به ارزهای فیات وجود دارد، اما با توجه به موضوع تحریم‌ها علیه ایران، تبدیل مستقیم بیت کوین به تومان از طریق بسترهای مشهور تبدیل رمزارزی صورت نمی‌گیرند. بنابراین باید دقت زیادی به خرج داد و به دنبال بسترهای جایگزین بود. شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت - www.wmtransfer.com – و ثبت‌نام در آن، بیت‌کوین را به تومان تبدیل کنید. چراکه وبسایت نامبرده از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند. مراحل کلی فعالیت در این وبسایت به قرار زیر هستند:

با استفاده از گزینه‌ی «sing up» وارد قسمت ثبت‌نام در سایت شوید. در کارد باز شده، کشور ایران را انتخاب کرده و شماره تماس خود را بدون صفر ابتدایی آن وارد نمایید.

کدی که از طریق سایت به شماره همراه شما ارسال می‌شود را در کادر وارد کرده و وارد مراحل بعدی شوید.

حالا یک پسورد برای خود انتخاب کنید.

در قسمت نهایی ثبت‌نام، عبارت مربوط به بیت‌کوین «wmx» را انتخاب کرده و با پذیرش قوانین سایت، ثبت‌نامتان را کامل کنید. آن‌گاه کیف‌پول شما نیز در این سایت ایجاد خواهد شد.

حالا باید بیت‌کوین خود را به کیف‌پول داخلی این سایت منتقل نمایید.

در ادامه، باید وارد وبسایت – Repay.net – شده و در آن نیز طبق مراحل عمومی ثبت‌نام، حساب کاربری خود را افتتاح کنید. شماره حساب بیت کوین و شماره حساب شخصی شما باید در این سایت وارد شود.

با گذراندن مراحل فوق می‌توانید در درنهایت ترتیب تبدیل مستقیم بیت کوین به تومان را به انجام برسانید.

ممکن است طی کردن مراحل فوق برای شما گیج کننده باشد، بنابراین بهتر است به‌صورت مرتب از پشتیبانی فارسی وبسایت کمک بگیرید. آن‌گاه شما را برای طی کردن هر مرحله راهنمایی خواهند کرد.

آموزش سرمایه گذاری در ارز دیجیتال در «دلفین وست»

افرادی که بدون دانش اولیه به بازار کرپیتوکارنسی‌ها ورود می‌کنند، برای فراگیری هر قسمت از فعالیت‌های خود به زمان، انرژی و آزمون و خطا نیاز دارند. این در حالی است که اگر این افراد در ابتدای امر مورد آموزش اصولی قرار بگیرند، به راحتی می‌توانند مراحل ترید، تبدیل ارز و دیگر فعالیت‌های لازم را به انجام برسانند. اگر فکر می‌کنید ادامه راه برایتان مشکل شده و می‌خواهید با راحتی بیشتری به سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال بپردازید، بستر آموزشی دلفین وست برای شما در دسترس است. دلفین وست، به‌روزترین آموزش‌های حوزه ارزهای دیجیتال را به زبان فارسی برای کاربران ایرانی ارائه می‌کند. شما می‌توانید با شرکت در دوره‌های آموزش سرمایه گذاری در ارز دیجیتال دلفین وست، هرآنچه که باید در مسیر معاملاتی خود بدانید را فرا خواهید گرفت. همچنین با فراگیری تحلیل تکنیکال می‌توانید موجبات ترید و کسب سود از کریپتوکارنسی‌ها را برای خود ممکن کنید.

مراحل تبدیل بیت کوین به تومان واریز به حساب بانکی

سایر امتیازات شرکت در دوره‌های آموزشی دلفین وست

اگرچه بسترهای بسیاری برای آموزش معامله‌گری ارزهای دیجیتال در کشورمان وجود دارند، اما دلفین وست با ارائه خدمات زیر، می‌تواند گزینه‌ی ایده‌آلی برای این امر باشد:

بررسی احساسات و روحیه افراد در معاملات و آموزش کنترل احساسات در معامله‌گری

ارائه پتشیبانی اختصاصی برای شرکت کنندگان در دوره‌ها

برگزاری نشست‌های تکمیلی برای سؤال و جواب‌های رو در رو از مدرسان دوره

بهره‌گیری از دانش چندین متخصص حوزه ارزهای دیجیتال

ارائه تمرینات عملی

و ...

شما می‌توانید بسته به امتیازات فوق، دانش معاملاتی خود را به سطح قابل قبولی رسانده و با اعتماد به نفس بیشتری به سایت‌های جهانی حوزه کریپتوکارنسی ورود نمایید.

چگونه به سرعت به یک تریدر حرفه‌ای برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال تبدیل شویم؟

کار با گزینه‌های متنوع وب سایت کوین مارکت کپ سبب می‌شود تا سریع‌تر به موقعیت بازار برای بررسی ارزهای دیجیتال موردنظر خود پی ببرید. بنابراین آموزش کار با تمام گزینه‌های وبسایت کوین مارکت کپ در برنامه‌ آموزهای دلفین وست جای گرفته است. همچنین برای استفاده از راه‌های آسان‌تر و سریع‌تر برای تبدیل بیت کوین به سایر ارزها و در نهایت تبدیل آن به تومان نیز می‌توانید روی ترفندهای دلفین وست در این زمینه حساب کنید. یادتان باشد تنها چیزی که می‌تواند از شما یک تریدر قوی بسازد که بتوانید از بازار ارزهای دیجیتال سود مستمر بگیرید، آموزش‌ اصولی در این زمینه است. پس همین حالا آموزش خود را شروع کنید.

کد خبر: ۱۱۴٬۶۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha