۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲
اینترنت پرسرعت بی‌سیم ۲۲ روستای کردستان تامین شد
در سال گذشته؛

اینترنت پرسرعت بی‌سیم ۲۲ روستای کردستان تامین شد

کردستان- مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان گفت: اینترنت پرسرعت بی‌سیم ۲۲ روستای استان در سال گذشته تامین شده که این یکی از اقدامات انجام شده در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

فردین سعیدی در گفت و گو با خبرنگار بازار  اظهار داشت: علاوه بر تامین اینترنت پرسرعت بی سیم ۲۲ روستای استان سال گذشته پوشش تلفن همراه به به ۳G و ۴G در ۶۰ روستای استان هم ارتقا پیدا کرد.

وی آغاز عملیات اجرای پروژه ۱۲۰ سایت تلفن همراه  ۴G روستایی را از دیگر اقدامات انجام شده در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در سال گذشته ذکر کرد و افزود: از این تعداد احداث ۶۰ سایت هم اکنون در دست اجرا است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان با اشاره به اینکه ۶۸۰ کیلومتر فیبرنوری بین شهرستان‌های استان در سال گذشته اجرا شد، خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی ۲۰۰ کیلومتر فیبرنوری روستایی در ۲ مسیر روستای حسن آباد سنندج و منطقه سروآباد نیز آغاز شده است.

سعیدی تعداد مشترکان بهره مند استان از اینترنت پرسرعت را  بیش از یک میلیون و ۲۶۸ هزار مشترک اعلام کرد و اظهار داشت: ۴۶۱ روستای استان هم از پهن باند اینترنت بهره‌مند هستند و به شبکه ملی اطلاعات کشور متصل شدند.

 وی با بیان اینکه  همه شهرهای استان زیر پوشش نسل سه و چهار تلفن همراه قرار دارند، یادآور شد: تلفن گویای  ۱۹۵  همواره آماده دریافت درخواست شکایت، انتقاد یا پیشنهاد مشترکان در زمینه خدمات ارائه شده زیر مجموعه‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

کد خبر: ۱۱٬۰۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha