۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶
«جهش تولید» گره گشای مشکلات آبادان است
رئیس کمیسیون اقتصادی و سرمایه‌گذاری شورای شهر آبادان:

«جهش تولید» گره گشای مشکلات آبادان است

آبادان - رئیس کمیسیون اقتصادی و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر آبادان گفت: «جهش تولید» گره گشای مشکلات آبادان است و باید برای تحقق آن از کار جزیره‌ای پرهیز شود.

خلیل جنامی در گفتگو با خبرنگار بازار ضمن تبریک سال نو اظهار کرد: مقام معظم رهبری سال ۹۹ را با شعار «جهش تولید» نامگذاری کردند تا تمامی اقدامات در بخش تولید و صنعت کشور با تلاش و روحیه‌ای مضاعف تداوم یابد.

وی فراهم آوردن امکانات و رفع موانع تولید را باعث تشویق و ایجاد اشتغال عنوان کرد و افزود: برای رونق تولید باید تولیدات داخلی به مصرف برسد به همین دلیل ضرورت دارد در راستای تحقق شعار سال با مصرف تولیدات داخلی هر کدام به نوبه‌ خود در چرخش سریعتر این چرخه‌ی تولید سهیم و آب به آسیاب تولید داخلی بریزیم.

رئیس کمیسیون اقتصادی و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر آبادان جهش تولید را یکی از ابزارهای تقویت اقتصادی قلمداد کرد و گفت: در شورای چهارم، مصوبه‌ای را پیگیری کردم که بر این اساس شهرداری آبادان و سازمان‌های تابعه آن موظف می‌شوند کالاهای مورد نیاز خود که در شهرک‌های صنعتی آبادان تولید می‌شود را از آنها خریداری کنند و در شورای فعلی نیز مصمم به اجرای آن هستم.

جنامی با تاکید بر اینکه تاکنون بازدیدهای زیادی از شهرک‌های صنعتی آبادان داشته‌ام و صنعتگران فعال در این منطقه دلسوزانه تلاش می‌کنند و اشتعالزایی خوبی ایجاد کرده‌اند، عنوان کرد: لازم است تمام برنامه‌ها را در راستای افزایش کار و سرمایه‌گذاری در این منطقه سوق داده و زمینه را برای جذب سرمایه‌های بخش خصوصی نیز به کار بگیریم.

عضو شورای عالی سرمایه‌گذاری «جهش تولید» را گره گشای مشکلات آبادان قلمداد کرد و گفت: طی روزهای گذشته ۲۰ راهبرد از سوی سازمان منطقه آزاد اروند در خصوص جهش تولید اعلام شد که علمی و کارآمد هستند ولی برای به ثمر رسیدن آن که رشد و توسعه را در پی دارد، نیاز است از کار جزیره‌ای پرهیز شود و همه دستگاه‌های اجرایی بر اساس این راهبرد حرکت کنند.

کد خبر: ۱۰٬۹۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha