۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲
«کتوکا» برای هر سهم ۲ هزار و ۸۳۹ ریال سود پوشش داد

«کتوکا» برای هر سهم ۲ هزار و ۸۳۹ ریال سود پوشش داد

شرکت تولیدی و خدمات صنایع نسوز توکا در ۹ ماه کاری توانسته برای هرسهم دو هزار و ۸۳۹ ریال سود پوشش دهد.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، شرکت تولیدی و خدمات صنایع نسوز توکا در اطلاعات و صورت های مالی میان دوره ای ۹ماهه منتهی به ۳۰آذر۱۳۹۹، سود عملیاتی را ۵۸۴میلیارد ریال و سود خالص را ۴۲۵میلیارد ریال منتشر کرد.

این شرکت در گزارش خود به سود انباشته  ۸۵۰میلیارد ریالی اشاره  و سود هرسهم را ۲هزار و ۸۳۹ریال منتشر کرده که در مقایسه با مدت مشابه سال مالی قبل که ۲هزار و ۲۳ریالی بوده، ۴۰درصد افزایش داشته است.

کتوکا در گزارش خود فروش محصولات خود را به مبلغ ۳هزار و ۶۵۶میلیارد ریال اعلام کرده است که توانسته به سود ناخالص ۶۴۲میلیارد ریالی دست یابد. همچنین برای ۳ماهه باقی مانده از سال مالی فروش خود را به مبلغ یک هزار و ۲۳۹میلیارد ریال پیش بینی کرده است.

این شرکت در تشریح اهداف خود در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام کرده است که قصد کاهش بهای تمام شده با تنظیم قراردادهای میان مدت با تامین کنندگان داخلی را دارد و همچنین وارد  بازارهای جدیدشده و به دنبال توسعه محصولات و خدمات جدید از طریق تقویت واحد کنترل کیفیت است. همچنین با استفاده از نیروهای جدید، ترکیب بهینه مواد اولیه برای کاهش نرخ و نقشه استراتژیک را جهت اهداف و برنامه ریزی زمان و فروش بازنگری می کند تا موجب افزایش ثروت سهامداران شود.

"کتوکا" براساس موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده، قرار است سرمایه خود را از مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال به مبلغ ۷۷۰ میلیارد ریال(۳۲۰ میلیارد ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی و مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال از محل سود انباشته) افزایش دهد.

کد خبر: ۶۹٬۸۳۸

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha