۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷
شرکت متخلف خدمات‌رسان ترازوهای دیجیتال در بندرعباس نقره داغ شد
معاون صمت هرمزگان:

شرکت متخلف خدمات‌رسان ترازوهای دیجیتال در بندرعباس نقره داغ شد

بندرعباس- معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان گفت: در پی شکایت ۲۵۰ واحد صنفی از یک واحد خدمات‌رسان سازنده ترازوهای دیجیتال در بندرعباس، کارشناسان و بازرسان‌ با بررسی‌های به عمل آمده پس از صحت موضوع برای واحد مذکور پرونده تخلف با عنوان تقلب تشکیل دادند.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی سازمان نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان استان هرمزگان، عبدالرضا پیروی منش، ارزش ریالی پرونده تشکیل شده از تخلفات صنفی استان را بالغ بر پنج میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: پرونده مذکور جهت صدور رای نهایی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

پیروی منش با اشاره به پرونده های تشکیل شده در این خصوص افزود: بازرسی از واحدهای صنفی و اعتبار سنجی ترازوهای دیجیتال در دستور کار بازرسان این سازمان است.

وی همچنین بر ثبت کلیه موجودی کالاها در سامانه جامع انبارها تاکید و تصریح کرد: همه اشخاص حقیقی و حقوقی مکلّف و موظف به ثبت موجودی کالای خود در این سامانه هستند و در غیر این صورت، در صورت هر گونه گزارش و یا بازرسی، بعنوان کالای قاچاق و احتکار محسوب شده و حسب قانون با متخلفین برخورد می‌شود.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان هرمزگان در پایان اظهار داشت: شهروندان، در صورت مشاهده هر گونه تخلف می توانند با اعلام به سامانه تلفنی ۱۲۴ ما را در رصد بازار همیاری کنند.

کد خبر: ۶۹٬۷۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha