۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱
۱۹ تیم طرح نظارت بر بازار کالا و خدمات در ایلام را اجرا می‌کنند
معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام:

۱۹ تیم طرح نظارت بر بازار کالا و خدمات در ایلام را اجرا می‌کنند

ایلام - معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام با اشاره به تشدید نظارت ها در آستانه نوروز گفت: طرح نظارت بر بازار کالا و خدمات توسط ۱۹ تیم با ۴۰ بازرس در استان اجرا می‌شود.

به گزارش بازار، عزت الله عبدخانی صبح روز دوشنبه در نشست تنظیم بازار ایلام در سازمان صمت استان اظهار کرد: طرح نظارتی بازار کالا و خدمات ویژه نوروز ۹۹ با هدف کنترل بازار از ۱۲ اسفندماه آغاز می شود.

وی عنوان کرد:  در این طرح ۱۹ تیم با ۴۰ بازرس در دو نوبت صبح و عصر بر رعایت بهداشت، جلوگیری از تقلب، درج قیمت، پرهیز از کم‌ فروشی، صدور فاکتور رسمی، قیمت‌گذاری کالاها و برخورد جدی با متخلفان را نظارت و پیگری می‌کنند. 

معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت اعلام داشت: علاوه بر رصد روزانه بازار توسط بازرسان و ناظران، گشت های مشترک باحضور دستگاه‌های نظارتی و بازرسین اتاق اصناف استان و شهرستان‌ها استمرار می یابد.

وی با اشاره به اینکه جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی فوری به شکایات و گزارش های مردمی از مهم ترین اهداف این طرح است، افزود: با متخلفان و گران‌فروشان برابر قانون برخورد می‌شود.

عبدخانی تصریح کرد:  از عموم همشهریان گرامی دارخواست داریم تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف دراین خصوص مراتب را از طریق سامانه تلفنی ۱۲۴ اطلاع داده تا در اسرع وقت پیگیری شود.

کد خبر: ۶٬۴۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha