۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹
مسکن مهر رامهرمز فعال می‌شود
وزیر راه و شهرسازی:

مسکن مهر رامهرمز فعال می‌شود

اهواز - وزیر راه و شهرسازی گفت: مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن را مأمور کردیم تا از پروژه مسکن مهر بازدید کند و بتوانیم برای این پروژه نیز تصمیم‌گیری و آن را از وضعیت «توقف» خارج کنیم.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد اسلامی ظهر یکشنبه در دومین روز سفر خود به استان خوزستان در بازدید از محور گچساران- بهبهان- رامهرمز اظهار کرد: محدودیت‌های اعتباری یا شرایط گوناگون و مشکلاتی نظیر معارضان آب، برق، گاز و ملکی، منجر به طولانی شدن پروژه و کندی بیش از اندازه آن شد اما پیمانکاران و مجریان طرح برای تکمیل آن، متعهد شده‌اند و استاندار خوزستان نیز پیگیری ویژه‌ای در این خصوص، کرده و خواهد کرد.

وی ادامه داد: بخش باقی‌مانده مسیر، با احتساب کمربندی و پنج پل بزرگ، حدود ۷۰ کیلومتر است و پیمانکار روی همه قطعات مستقر است.

وزیر راه و شهرسازی گفت: میانگین پیشرفت این پروژه، هم‌اکنون بیش از ۶۰ درصد است و ما باید تا پایان سال ۹۹ این محور را تکمیل کنیم؛ همچنین پیمانکار تعهد داده است تا اردیبهشت‌ماه سال آینده، بخش انتهایی محور را تحویل دهد و پروژه را در مدار بهره‌برداری قرار دهند و تا در پایان سال ۹۹ این پروژه‌ها به اتمام برسد.

اسلامی در خصوص مسکن مهر رامهرمز نیز گفت: مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن را مأمور کردیم تا از پروژه بازدید کند و بتوانیم برای این پروژه نیز تصمیم‌گیری و آن را از وضعیت «توقف» خارج کنیم تا مورد بهره‌برداری مردم قرار گیرد.

وی توضیح داد: تبدیل مسیر گچساران- بهبهان- رامهرمز به بزرگراه و احداث باند دوم این مسیر، یکی از پروژه‌هایی است که از سال ۹۱ کلید خورده است.

کد خبر: ۶٬۳۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha